Sign in to follow this  
Followers 0
Malene O snart T

Gommens Tøj

12 posts in this topic

Min kæreste er begyndt at kigge på tøj til brylluppet, men han synes ikke rigtig at han kan finde nogen.

Han har en ide om at han gerne vil have sort jakkesæt på og cremefarvet skjorte.

Men han er i tvivl om hva farve vesten samt slips skal have - dog ved han at det ikke skal være cremefarvet også.

Så kom endelig frem med billeder af jeres mænd, med deres flotte bryllupstøj på :)

0

Annonce ♥

Super tråd! :)

Vi har netop idag været ude at kigge på tøj. Fandt et rigtigt fedt sort jakkesæt, men en meget diskret mørk strib i. Skjorten han skal have på er cremfarvedde, men vi er også i tvivl om farven på vesten. Tror det ender med en cremefarvet med strib og slips i samme farve.

0

Annonce ♥

Min kæreste skal have et sort jakkesæt, med svage sølv nålestriber, som matcher sølvdetaljerne på min kjole :) Han skal enten have:

- Hvid skjorte, sort/sølv/hvidt slips/hvide sko/hvidt bælte

- Sort skjorte, Sølv/hvidt slip/sorte sko/sort bælte

:cheerleader3: Min kæreste gider hverken have jaket, plastron, høj hat eller andet, han vil have et lækkert standard suit, som han kan bruge på jobbet bagefter, og mindes vores dag :cheerleader3:

0

Vi vil også godt høre lidt :cheerleader3:

Er det i øvrigt standard, at man har vest på? det er kæresten ikke helt så meget for, men synes nu han bør - og han ved jo hvem der bestemmer :)

Men hvad synes i andre

Tror jeg nu ikke at der er nogen regler for. Tror at det er en smagssag - lidt som slør.

Min Søren meldte klart ud fra starten at [citat min kære kommende mand]: "du kan glemme alt om at jeg skal have sådan noget bryllups-klovnetøj på". Jeg gik og drømte lidt om at se ham i et lækkert italiensk jakkesæt - gerne sort med en flot skjorte til... og måske en lille vest... men nej, ingen vest...

Efter et besøg i en velassorteret herreforretning endte han med et lækkert gråt jakkesæt, creme skjorte og det lækreste råsilkeslips. Synes faktisk at han er ret flot i det! Glæder mig til at se det på efter at det er blevet rettet til.

Så lige der fik han lov til at vælge selv - det er jo trods alt også lidt hans bryllup *G*

0

Annonce ♥

Jeg kan da godt vise min mands fine tøj.

Han vidste fra starten, at det skulle være noget specielt. Han ville "skeje ud" den ene dag, hvor han havde mulighed for det (Som han siger: "bryllupstøj skal ikke være diskret")

Han endte ud med en flot, sort jakke med brokademønster, fine sorte bukser, vest og kravat i ivory og som kronen på værket en lille fin perle med sten omkring til at sætte fast i kravattet.

Oveni havde han nogle helt specielle sko på med fine broderier.

Kirkefotosred2.jpg

0

Annonce ♥