090909

Ringe efterlyses

18 indlæg i dette emne

Min dejlige mand vil ned på knæ for mig og har dermed lovet mig en prinsessering :cheerleader3: Men hvor finder jeg den ultimative prinsessering til billige penge. Han vil også have en ring, så det skal gerne være et sæt. Maks prisen er nok på de 3-4 tusinde. Jeg har ingen gode erfaringer med chanti, så alt andet er velkommen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dejlige mand vil ned på knæ for mig og har dermed lovet mig en prinsessering :cheerleader3: Men hvor finder jeg den ultimative prinsessering til billige penge. Han vil også have en ring, så det skal gerne være et sæt. Maks prisen er nok på de 3-4 tusinde. Jeg har ingen gode erfaringer med chanti, så alt andet er velkommen :)

Os-2 i ribe har udsalg, så måske der :-) ellers gik vi ind i den lokale guldsmed, og der fandt vi et sæt ringe, som lige var os og de kostede ikke mere end 3000 kr. så de findes altså

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Min dejlige mand vil ned på knæ for mig og har dermed lovet mig en prinsessering :cheerleader3: Men hvor finder jeg den ultimative prinsessering til billige penge. Han vil også have en ring, så det skal gerne være et sæt. Maks prisen er nok på de 3-4 tusinde. Jeg har ingen gode erfaringer med chanti, så alt andet er velkommen :)

Os-2 i ribe har udsalg, så måske der :-) ellers gik vi ind i den lokale guldsmed, og der fandt vi et sæt ringe, som lige var os og de kostede ikke mere end 3000 kr. så de findes altså

Okay. Vil bare meget gerne vise ham nogle forslag han kan vælge udfra. I sidste ende er det nemlig hans beslutning :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Min dejlige mand vil ned på knæ for mig og har dermed lovet mig en prinsessering :cheerleader3: Men hvor finder jeg den ultimative prinsessering til billige penge. Han vil også have en ring, så det skal gerne være et sæt. Maks prisen er nok på de 3-4 tusinde. Jeg har ingen gode erfaringer med chanti, så alt andet er velkommen :)

Os-2 i ribe har udsalg, så måske der :-) ellers gik vi ind i den lokale guldsmed, og der fandt vi et sæt ringe, som lige var os og de kostede ikke mere end 3000 kr. så de findes altså

Okay. Vil bare meget gerne vise ham nogle forslag han kan vælge udfra. I sidste ende er det nemlig hans beslutning :cheerleader3:

Jeg tror du skal kigge på chanti´s hjemmeside og få ideer om hvad i kan lide der, og så tage ud og kigge i lokale guldsmede :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har købt vores ringe i Flensborg (unika-ringe fra www.geissler-trauringe.de købt hos Jokumsen, Flensborg) - Der sparer man ca. 20 procent :) og så er det superhyggeligt og romantisk med en shoppetur i Flensborg.. Der er også hurtigt sparet på eks. sko... 250 dkr. billigere er Loyd sko i Flensborg. så man kunne evt. kombinere ringkøb med tøj- og skoindkøb :cheerleader3:

Redigeret af Mia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
vi har købt vores ringe i Flensborg (unika-ringe fra www.geissler-trauringe.de købt hos Jokumsen, Flensborg) - Der sparer man ca. 20 procent :) og så er det superhyggeligt og romantisk med en shoppetur i Flensborg.. Der er også hurtigt sparet på eks. sko... 250 dkr. billigere er Loyd sko i Flensborg. så man kunne evt. kombinere ringkøb med tøj- og skoindkøb :cheerleader3:

Må man være fræk at spørge efter pris og evt. et billede? Min tilkomne bor pt i flensburg, så vi kommer der tit :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi i sin tid ledte efter forlovelsesringe (som skal bruges når vi skal giftes også) søgte vi en del på nettet og kom frem til Erik Graugaard (prøv at google ham) Han laver nogle helt fantastiske ringe, og kan fåes i mange forskellige prisklasser. Vi ville dog ikke have ringe der sprang alt for meget i øjnene, så vores er meget dæmpede og ikke spcielt dyre, mener vi gav 2000 kr til sammen med graveringer....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Da vi i sin tid ledte efter forlovelsesringe (som skal bruges når vi skal giftes også) søgte vi en del på nettet og kom frem til Erik Graugaard (prøv at google ham) Han laver nogle helt fantastiske ringe, og kan fåes i mange forskellige prisklasser. Vi ville dog ikke have ringe der sprang alt for meget i øjnene, så vores er meget dæmpede og ikke spcielt dyre, mener vi gav 2000 kr til sammen med graveringer....

Mange tak, det vil jeg forsøge. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En stor prinsessering til billige penge, er nok ikke helt så let at finde.

Men har du overvejet at få ringene lavet i sølv?

Hos millas (se. www.millas.dk ) har vi netop fået designet ringe efter egne skitser. Vi skal betale 2800kr for et par da vi har valgt at få dem lavet i sølv. Prisen for de samme ringe i hvidguld vil være 14500kr.....

Kan varmt anbefale Millas, da personalet er meget professionelt og man blir mødt med varme, ideer og gåpåmod;) De har også færdigproducerede ringe;)

Held og lykke :biggrin:

Redigeret af mixmix
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at I skal ud og kigge i de forskellige guldsmede... Vi kan jo ikke fortælle hvilken ring der præcist er jer...

Det er ikke alle ringe der koster over 5000 kr - vi gik ned i vores lokale guldsmed og fik et par til 4500 kr... De faldt lige i vores smag.

Men kig på nettet også og se om du kan finde nogen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer