stinehelene

Det ender med en Lilly..

53 posts in this topic

Annonce ♥

Da lilly var overstået og jeg havde fundet en klar favorit, der egentlig også var til at betale sig fra.. Dog så kommer den til at koste det dobbelte med tilretning, skørter, slør og bolero... 6250,- og skoene skal jeg så finde derefter..

Der er mange tanker om kjole, priser og brugbarhed, som jeg vist lige skal tygge på til i morgen.

Svigermor og jeg spiste frokost i Illum, lækker mad og fabelagtig kaffe! Bryllupskjole snakken falt på om man dog skulle købe det første og bedste og vi kunne da også lige smutte op til House of Brides.. Vi grinede lidt, ringede og fik en tid 45 min senere..

Her blev jeg mødt af en sød sød pige, men hun osede slet ikke af samme viden og professionalisme som hos Lilly. De kjoler hun fandt frem var heller ikke lige just, det jeg var blevet 'belært' om velklædende snit og såen.. lige indtil hun hiver den kjole frem som jeg har kigget meget på de seneste måneder, den har været en absolut favorit længe og er faktisk sat ind i min gamle planlægnings tråd..

Nu må man jo ikke tage billeder i HoB, men svigermors evner klarede lige just denne ene kjole (hun er sg ikke skide teknisk hende svigermor ;)) Jeg må sige jeg er temmelig solgt..

post-36261-1245354844.jpg

0

Da lilly var overstået og jeg havde fundet en klar favorit, der egentlig også var til at betale sig fra.. Dog så kommer den til at koste det dobbelte med tilretning, skørter, slør og bolero... 6250,- og skoene skal jeg så finde derefter..

Der er mange tanker om kjole, priser og brugbarhed, som jeg vist lige skal tygge på til i morgen.

Svigermor og jeg spiste frokost i Illum, lækker mad og fabelagtig kaffe! Bryllupskjole snakken falt på om man dog skulle købe det første og bedste og vi kunne da også lige smutte op til House of Brides.. Vi grinede lidt, ringede og fik en tid 45 min senere..

Her blev jeg mødt af en sød sød pige, men hun osede slet ikke af samme viden og professionalisme som hos Lilly. De kjoler hun fandt frem var heller ikke lige just, det jeg var blevet 'belært' om velklædende snit og såen.. lige indtil hun hiver den kjole frem som jeg har kigget meget på de seneste måneder, den har været en absolut favorit længe og er faktisk sat ind i min gamle planlægnings tråd..

Nu må man jo ikke tage billeder i HoB, men svigermors evner klarede lige just denne ene kjole (hun er sg ikke skide teknisk hende svigermor ;)) Jeg må sige jeg er temmelig solgt..

post-36261-1245354844.jpg

Dén er fiiin - + den fra lilly hvor du har slør på + bøvet udtryk :)

0

Annonce ♥

Hvor er du lækker :cheerleader3:

Har virkelig set frem til din beretning, for ja du har ordet i din hånd og din egen spænding smittede af på mig :)

Synes virkelig at der er potentiale i flere af kjolerne og er meget spændt på hbvad du vælger, om et bliver en af disse eller en helt anden.

Ang. tilretning, så er Esther MEGET billig, hun ligger på Østerbro.

0

Kære Stine-Helene

Tillykke med din første brudkjole-dag. Jeg kan kun give dig ret i at man får en rigtig god service i Lilly og rigtig god vejledning.

Jeg kan godt forstå du bedst kan lide den fra HOB den sidder godt på dig og giver dig det ekstra som mangler på de kjoler fra lilly, jeg er lidt i tvivl om det er farven eller om det er stoffets kvalitet der gør det. (intet ondt om lillys stof det er dejligt at have på og flot)

Kh

Anette

0

Jeg synes, at nr. 2 fra Lilly og den fra House of Brides er virkelig flotte!!! Især tror jeg, at nr. 2 fra Lilly - når den bliver rettet til ved barmen og så måske en anden bolero - vil klæde dig helt fantastisk...

(Har du ikke tabt dig meget, siden jeg mødte dig?)

0

Annonce ♥

Hvor er du lækker :cheerleader3:

Har virkelig set frem til din beretning, for ja du har ordet i din hånd og din egen spænding smittede af på mig :)

Synes virkelig at der er potentiale i flere af kjolerne og er meget spændt på hbvad du vælger, om et bliver en af disse eller en helt anden.

Ang. tilretning, så er Esther MEGET billig, hun ligger på Østerbro.

:rødmesmiley: Tusinde tak Jannie!!

Nu har jeg endelig fået lavet en rigtig beretning og kjolen er såmænd også købt..

Der skal laves noget tilbehør og hvis ikke svigermosteren kan gøre det, så er Esther virkelig i mine tanker. Rent faktisk så har jeg overvejet at spørge hende om hun ville lave en kjole til mig, til New York hvis jeg ikke lige falder for en, eller tager denne her med, griner..

:cheerleader3:

0

Kære Stine-Helene

Tillykke med din første brudkjole-dag. Jeg kan kun give dig ret i at man får en rigtig god service i Lilly og rigtig god vejledning.

Jeg kan godt forstå du bedst kan lide den fra HOB den sidder godt på dig og giver dig det ekstra som mangler på de kjoler fra lilly, jeg er lidt i tvivl om det er farven eller om det er stoffets kvalitet der gør det. (intet ondt om lillys stof det er dejligt at have på og flot)

Kh

Anette

Kære Anette

Tusinde tak!

Ja det er som om den fra HoB er mere voksen på mig, jeg er jo ikke 24 eller 25 længere, griner.. men 35 og det må egentlig godt afspejle sig på dagen ;) Men jeg vil til enhver tid anbefale Lilly, for deres vejledning var yderst kompetent og utrolig behagelig.

:)

0

Jeg synes nr 4 er helt fantastisk til dig, giver dig meget talje og sidder pænt ved barmen :cheerleader3:

Tusinde tak!

Den var faktisk også ret flot, og lige så nedtonet som jeg kunne ønske. Men den var stadig lidt for hvid og brude agtig, hvilket jo er en noget mystisk udtalelse når nu jeg skal giftes, griner..

:)

0

Annonce ♥

Jeg synes, at nr. 2 fra Lilly og den fra House of Brides er virkelig flotte!!! Især tror jeg, at nr. 2 fra Lilly - når den bliver rettet til ved barmen og så måske en anden bolero - vil klæde dig helt fantastisk...

(Har du ikke tabt dig meget, siden jeg mødte dig?)

Kære Ane

Jeg kan næsten ikke huske hvornår vi sås sidst, griner.. Men jo, noget har jeg tabt mig.. Centimeterne ryger i alle tilfælde og kiloerne suser også. Jeg har et samlet vægttab på en 42-43 kg nu, så noget er der helt sikkert sket. Men på de sidste 3 måneder er der smuttet 15 cm alene i taljen, VILDT men sandt!

Men tusinde tak fordi du ser det!

En medstuderende kiggede på mig forleden og sagde at han godt kunne se på min ansigt at jeg havde tabt mig, jeg smilede og takkede, men jeg kunne ikke lade være md at tænke at jeg da måtte havde haft et KÆMPE ansigt, hvis alle 42 kilo skulle komme derfra ;)

Kjolen er købt ;)

Kh

0

Så er kjolen købt!

:):cheerleader3::cheerleader3::blink:

Min mor og Lus var sat i stævne hos House of Brides kl 13 og den samme følelse og det lidt bredere smil var med da jeg fik kjolen på igen. Til 'ære' for min mor fik jeg en af de andre kjoler på igen også, så hun kunne se forskellen på en princesse med slæb og så 'den udvalgte.. Der var ingen tvivl og jeg fik min kjole på igen, denne gang med slør. Sjovt som de der mødre tuder når man får slør på ;)

Vi blev enige om at kjolen skulle spices lidt op med tilbehør, så der skal laves en bolero i samme mokka farve som min mands jakkesæt, den lidt falleret rose i siden bliver skiftet ud med en mokkafarvet silkerose, som set i en tråd fra Etzy og snøren i snøreryggen får samme farve som boleroen. Mokkafarvest sko og BH vil understrege temaet og sidst men ikke mindst så har jeg forelsket mig i en taske fra Mulberry i mokka farvet læder, uha hvor er den lækker og uha hvor er den dyr. Men nogen har sagt noget om at sådan en kan vi kigge på, i New York :cheerleader3:

post-36261-1245424695.jpg

Nu har jeg min kjole og jeg har virkelig svært ved at sætte ord på følelsen lige nu.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Du er fantastisk smuk i den kjole. Og du har ganske ret, det er en kjol etil en "voksen" dame, meget raffineret. Tillykke med den og hvor er jeg glad for at det gik så nemt for dig at finde en kjole, på trods af din store frygt :cheerleader3:

Knus

Tusinde tak skal du have!

Ja jeg var også selv umådelig overrasket over hele processen, fra fygt til glæde, det er stadig lidt underligt i dag, men på en god underlig måde ;)

Tillykke med din meget meget smukke kjole :):)

Tusinde tusinde tak søde Pernille!

Den er lidt smuk ik! :cheerleader3:

tillykke med kjolen. Du har helt klart truffet et rigtigt valg :cheerleader3::cheerleader3:

kram Sanne :cheerleader3::cheerleader3:

Smukke smukke sanne

Fantastisk kjole - skulle jeg give op på tyl og ballgown, ville jeg bestemt kigge på noget i den stil - Ihhhhh, du bliver mega lækker :cheerleader3:

Ohhh kære Lena, man skal slet ikke fornægte tyl og ballgown! For det er jo noget ganske andet og i særdeleshed lækkert! Så får jeg en datter skal hun da helt sikkert leve den drøm ud for mig ;)

Men tusinde tak for dine varme ord!

0

:cheerleader3: og så fik jeg også øje på rosen - kan godt se hvad du mener :)

Eeeeh hvor jeg glæder mig - og bare vent, jeg er en MEGA tudeprinsesse hvad bryllupper angår :cheerleader3: Du er så smuk i den kjole :cheerleader3:

Griner, ja ikke.. den er lidt fesen!

Det skal nok blive helt og aldeles fantastisk til oktober her i forstaden!

Rigtig flot kjole og efter min mening, det helt rette valg...den sidder virkelig godt på dig!!! :)

Tillykke med den! :cheerleader3:

Kh Majken

Tusinde tak for dine dejlige ord, Majken! Jeg er også umådelig lykkelig for mit valg!

Ps, det er også en knald god vinkel på billede ;)

Uhhh... Hvor er den smuk, din kjole :cheerleader3:

Kæreste kage-guru, du ligner jo en million! Du har virkelig valgt den smukkeste kjole...!

Er så glad på dine vegne :cheerleader3:

Mie

Søde søde mie, hvordan går det med kagerne? ;)

0