Sign in to follow this  
Followers 0
siggaard-rasmussen

har det lidt underligt

15 posts in this topic

hejsa....

Ja så jeg jeg blevet gift.... :cheerleader3: Det er altså lidt underlig at det hele er overstået nu....planlægning (har haft 13 mdr) polterabend, forventningens glæde og hele DAGEN..... på en måde har man en lille tom plads inden i, selv om jeg havde en fantastisk dag og er lykkelig over at nu være mand og kone :cheerleader3: - det er nok mest de andre "gifte koner" ;) som helt ved hvordan/hvad jeg mener......

Er glad for at vi først om 3,5 måned skal på en SKØN bryllupsrejse, for så er der stadig lidt endnu at glæde sig til......

Jeg ved man får dette at vide 1000000000000000000000000 gange, men NYD dagen - det går alt for stærkt :rolleyes: - jeg synes jeg prøvede at stoppe lidt op et par gange i løbet af dagen og nyde det....meeeen alligevel, ville gerne lige have det hele én gang til :cheerleader3:

Håber alle jer som stadig planlægger får nogen vidunderlige bryllpper :)

:cheerleader3: fra mig......

Edited by siggaard-rasmussen
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke :cheerleader3:

Og jeg ved hvad du mener...og jeg er ikke engang gift endnu :cheerleader3:

Men eftersom jeg først er blevet aktiv herinde i løbet af de sidste par uger og skal giftes 1. august, så føler jeg slet ikke at jeg kan nå at samle ideer og inspiration nok før det hele er overstået. Kan godt forstå at man har en lidt "tom" fornemmelse bagefter - for det kommer alligevel til at fylde en del i ens liv i planlægningsperioden.

Men dejligt at I har rejsen at se frem til - vi har også "gemt" vores bryllupsrejse til midt i september :)

0

Uha, kan godt forstå det må være en underlig følelse. Det hele er overstået. Og alligevel så er det hele jo lige begyndt - jeres liv sammen som mand og kone :cheerleader3: Og i ser da for lækre ud som ægtepar :)

Modsat dig har vi faktisk valgt at tage bryllupsrejsen i forlængelse af brylluppet for så føler vi lidt, at vi på den måde kan forlænge dagen lidt mere :cheerleader3: Men jeg kan sagtens også se ideen med at have noget mere at glæde sig til :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Stort tillykke, hvor er i bare flotte.

Bliver helt bange, jeg har jo alt for lang tid til at planlægge i, så jeg får da et kæmpe tomt hul når det er overstået :)

0

Annonce ♥

TILLYKKE! :cheerleader3: Hvor er i bare flotte!!! :)

Jeg kender også følelsen.. Jeg syns nu også at det var/er dejligt at glæde sig til billederne fra fotografen, vi bestilte også en seng (som ikke er kommet endnu :cheerleader3: ), jeg fik en blomst forsølvet til en broche og den skulle jeg også vente læææænge på så på den måde syns vi også at bryllupet blev forlænget. MEN MEN MEN hvor er det dejligt at være en gift kvinde, for mig betød det en helt anden ro (men det er nok bare mig :cheerleader3: )

0

hej brude...

Tak for alle komplimenterne :cheerleader3: - må snart skrive en beretning om hele vores dag :cheerleader3: men pt. står den på skrivning af takkekort - 75 af slagsen.....uhhh..... og skal lige ha styr på ca. 500 skønne billeder :)

Hvad gør/vil i gøre med takkekortne.....skriver hver enkelt eller på computer, nævne gaven eller hvad..... -HAHA-

Men udover det lille tomrum er jeg :blink: og NYDER at være mand og kone..... -HAHA- hæhæ...

:cheerleader3:

0

hej brude...

Tak for alle komplimenterne :cheerleader3: - må snart skrive en beretning om hele vores dag :cheerleader3: men pt. står den på skrivning af takkekort - 75 af slagsen.....uhhh..... og skal lige ha styr på ca. 500 skønne billeder :)

Hvad gør/vil i gøre med takkekortne.....skriver hver enkelt eller på computer, nævne gaven eller hvad..... -HAHA-

Men udover det lille tomrum er jeg :blink: og NYDER at være mand og kone..... -HAHA- hæhæ...

:cheerleader3:

Hej...

Ja, det er en mærkelig fornemmelse her bagefter - der er slet ikke nogen små detaljer, man liiiiiige skal have på plads... Men jeg må indrømme, at jeg også nyder at være kommet på den anden side...

Mht. takkekortene, så skriver vi personlige kort, dog skrevet på computeren (min mand KAN IKKE skrive pænt, og jeg gider ikke, at alle takkekort skal hænge på mig) - hvor vi takker for gave, evt, sang og tale, og evt. æresport og annonce i avisen... Og de gaver, vi har valgt at bytte, skriver vi, hvad vi har byttet til - ligesom vi skriver, hvad vi har valgt (eller har planer om) at bruge penge og gavekort til...

Men vi venter lige på de sidste billeder, inden vi for alvor går i gang med produktionen (har dog lavet til vores arbejdspladser, så vi havde takkekortene dertil med på vores første arbejdsdag efter brylluppet)...

Glæder mig til at læse beretning fra dig!

0