skrubbeherta

Lene & Claus 8. maj 2010

576 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå ja.... I alt forvirringen over at have fået JOBBET, så glemte jeg da at skrive hvilket job....

Jeg har i en del år efterhånden arbejdet som støttepædagog - blandt andet med tidlig skadede børn. Og NU har jeg så fået et job som FAMILIE-PÆDAGOG (Uuuuh, hvor er det bare skønt at skrive det!!!). Det er i et familie-hus/behandlingsinstitution, hvor jeg så skal være i en afdeling med få børn, der er tidlig skadede.... Derudover er der vist også arbejde med forældre-barn relationen.

Jeg glæder mig meget til at starte, selvom jeg da har en del sommerfugle i maven :thumbsupsmileyanim:

0

Hej Lene.

Kæmpe stort tillykke med jobbet - det er en dejlig fornemmelse ik` :thumbsupsmileyanim:

Hvornår skal du starte på det nye arbejde? det lyder som et fantastisk spændende arbejde...

Knus fra Louise

0

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::bearhug::griner:-:hug:

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

:):):)

Jeg har fået JOB!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og det er bare DRØMMEJOBBET (godtnok et vikariat, men alligevel....)

Puha - hvor er jeg bare GLAD

:hug:

:):):cheerleader3::):):cheerleader3:

Hvor er det bare godt gået. Det er simpelthen så dejligt at læse om alle de zillaer der bare tonser derudaf på jobfronten i øjeblikket. :cheerleader3::cheerleader3:

0

TAK for alle jeres indlæg piger - det varmer altså meget.... -HAHA-

Jeg har allerede i dag taget lidt hul på mit nye job - blev inviteret med til kursus/foredrag, der handlede om spædbarn-terapi...... Hold da helt kegle, hvor var det bare spændende!!!!! :):)-HAHA-

Jeg har virkelig fået en AHA-oplevelse i dag - og jeg er VILDT imponeret over det kan lade sig gøre at have babyer på KUN 2-3 dage gamle i TERAPI!!!! Synes det var SÅ fantastisk at høre om - og specielt hvor godt babyerne (og også de ældre børn) reagerer på spædbarn-terapi.

Jeg fik jo så også lejlighed til at møde mine nye kolleger - og hvor er det da nogle FANTASTISKE mennesker...... Uuuuuh, hvor jeg glæder mig til at starte

0

Ej hvor er det bare rigtig meget for dårligt, at jeg slet ikke vidste du har fået job :) du er altid så sød og rar til at skrive i min tråd. :)

Men hvor er det bare rigtig rigtig dejligt for dig og hvor er det skønt, som man fornemmer du bare brænder for det. Du gør bare en forskel .. Det gør du virkelig, de små børn har brug for en kvinde som dig, der kan være varmen i livet!

0

Annonce ♥

Hvor fedt Lene...

Du er altid så dejlig positiv... i love it.

Jeg er i hvert fald BEGEJSTRET over det nye job og hvad det indeholder..... Også selvom jeg ved det kommer til at koste blod, sved og tårer. Der er nogle af børnene, der er temmelig udaf-reagerende og som tidligere regner jeg nok med, at jeg også kommer til at føle det på egen krop.

Knus

Ej hvor er det bare rigtig meget for dårligt, at jeg slet ikke vidste du har fået job :) du er altid så sød og rar til at skrive i min tråd. :)

Men hvor er det bare rigtig rigtig dejligt for dig og hvor er det skønt, som man fornemmer du bare brænder for det. Du gør bare en forskel .. Det gør du virkelig, de små børn har brug for en kvinde som dig, der kan være varmen i livet!

Jeg føler i hvert fald at jeg kan gøre en forskel for børnene - og også har gjort det tidligere.... Det kan være utrolig svært - specielt når man selv har børn, at forstå hvordan forældre kan behandle deres børn så skidt, men efterhånden har jeg jo erfaret at det ikke rigtig hjælper nogen noget at synes det er synd for børnene..... Det er jo desværre de vilkår de må leve under - og så kan vi jo som pædagoger forsøge at gøre deres liv lidt nemmere og måske give dem lidt modstandskraft, så de ikke bukker helt under.....

Knus

Hvor fedt med det nye job! Til lykke med det -HAHA- Det er nogle dage siden jeg sidst har været på, så jeg har først set din dejlige nyhed i dag -HAHA-

God weekend.

Knus fra Unna

TAK - jeg er også rigtig glad for det var mig, der fik det - selvom jeg nogen gange tænker: Aj, de MÅ da have ringet til den forkerte..... Det kan da ikke passe det er MIG der har fået sådan et FANTASTISK job.....

God weekend til dig også!

Knus

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med jobbet. Hvor er det dejligt for dig og meget livsbekræftende for os andre at læse om det :cheerleader3:

TAK Minna..... Jeg glæder mig altså også til at starte i morgen

Fik lige kigget herinde....der er godt nok sket meget :cheerleader3:

din kjole er virkelig smuk :balloons:

TAK - jeg er bare VILD med min kjole og jeg glæder mig rigtig meget til at have den på

Hey Lene

Hvad er der galt med índekset? Har lige været forbi og synes da, det ser fornuftigt ud :cheerleader3:

Kære Britta

Jeg har fået lavet index´et om, så nu synes jeg det er ved at være på plads.

Hmmm.... Det er vist et stykke tid siden jeg har fået skrevet noget herinde, men jeg skriver lige en opdatering i næste indlæg

0

Nå, jeg må hellere få opdateret lidt.... :cheerleader3:

I anledningen af min fødselsdag i fredags bestemte jeg mig jo for at lave 2. prøvekage af Bettys. Inden I får billederne kommer forhistorien lige....

I torsdags (faktisk på min nevøs 4 års fødselsdag) ringer min mor til mig ved 22 tiden og fortæller mig, at min far er blevet indlagt på sygehuset - formentlig med en blodprop i hjernen. Han var blevet rigtig dårlig om aftenen - han følte det som om livskraften blev suget ud af ham og han kunne hverken løfte sine ben eller noget andet.... Ambulancen kom og han blev indlagt.

Hold op, hvor blev jeg bare ked af det! Det er jo ikke første gang han bliver indlagt med blodprop i hjernen..... Sidste år var den også gal! Heldigvis er det kun gået lidt ud over hans balance - og så skal han jo have samlet kræfter igen.....

Derfor blev min fødselsdag om fredagen jo også noget mere anderledes end jeg lige havde forestillet mig. Efter en rigtig god gang morgenhygge, hvor jeg fik nogle skønne gaver af mine drenge tog Claus og jeg ud til min far. (jeg må hellere lige fortælle at jeg af Claus fik et gavekort til wellnes/make-up/.... og af mine to sønner fik jeg en halskæde :shooter: )

:cheerleader3: Nå men efter vi havde været ude at besøge min far - og jeg havde skældt ham lidt ud over at han ikke passer på ham selv, så kørte vi ud for at hente min "nye" bil :balloons: Altså, det er jo en gammel bil, men den er rigtig god at køre i, når jeg nu skal på arbejde.... (starter i morgen, mandag) Da vi var nede at hente bilen, så har vores mekaniker købt en buket blomster til mig, fordi det var min fødselsdag..... Hvor flippet var det lige??? :cheerleader3:

Om eftermiddagen tog jeg ud til min far igen - han var blevet CT scannet, men de kunne ikke finde noget, så han skal være der i hvert fald til mandag, hvor han skal have en MR scanning - så håber vi bare at de kan se noget på den....

Tiden skrider jo lidt, når man befinder sig på et sygehus, så den ellers så lækre grydestegte kylling vi skulle have til aftensmad måtte også på stand-by, så i stedet tog vi ud at spise.... Det var dejligt endelig at kunne slappe lidt af....

Nå, men når min far nu skulle være indlagt hele weekenden kunne han jo ikke være med til at holde min fødselsdag.... Vi havde inviteret hele familien til om lørdagen til bryllupskage om eftermiddagen og så til aftensmad bagefter.

Jeg var lidt ked af, at min far ikke kunne være med, så vi besluttede os for at holde fødselsdags-eftermiddagskaffe på sygehuset, så vi fik taget kagen med på sygehuset OG en flaske Asti. Min far var bare så glad..... At se sin kone, børn, svigerbørn og børnebørn på sygehuset på én gang......

Det var lidt underligt at skulle forlade ham og vi andre så bare tog hjem. Da vi kom hjem kom Claus´ forældre og spiste med. Det var rigtig hyggeligt, men vi savnede min far.... Nu håber jeg så bare, at han tænker på sig selv i fremtiden, for vi kan for pokker da IKKE undvære ham.....

På de følgende sider kommer der lidt billeder af kagen.

Vi havde lavet Bettys, men med et lag hindbær/svovbær-mousse mere. Derudover havde vi kommet vaniliekorn i smør-cremen, så den ikke smagte så meget af smør!

Jeg må sige, at jeg er faktisk meget tilfreds med kagen - det gik dog lidt galt med MMF, da den hang i bagepapiret efter jeg havde rullet den ud.... Men alt i alt godt tilfreds - og især med pynten.... jeg troede fatisk ikke det kunne lade sig gøre at få roserne til at hænge ved på siden af kagen, men det gik faktisk godt! Nå ja forresten - sølvkugler skulle jeg bare lige prøve - de kommer IKKE på bryllupskagen :cheerleader3:

post-37717-1254643884.jpg

Edited by skrubbeherta
0