skrubbeherta

Lene & Claus 8. maj 2010

576 posts in this topic

Puh kan godt forstå du er tosset!!

Der er under 10 måneder og der er allerede ved at være booket godt ud i kalendre rundt omkring - især de billige steder!

Et er, at de ikke synes det skal holdes i deres festlokale - men det kunne de godt have sagt noget før. Noget andet er, at de sgu ikke skal bestemme, hvor JERES fest skal holdes - om de spæder til eller ej!! Og om de kommer til at hænge på et depositum er DERES problem - hvis du ikke føler for det forsamlingshus og slet ikke har råd til det, så skal det på ingen måde holdes der!

Men synes det er et fejt dilemma at sætte jer i!

Mht kirken. Hvis I føler for den, så behold den!! Det kan godt ske, at altergangen ikke er lang, men så må I gå meget langsomt - noget med 1 skridt - stop - 1 skridt - stop - eller også må I vende om næsten ved alters, løbe tilbage og gå stille op igen (ej sorry, det blev lidt pjattet). Men gå meeeeeget langsomt.. ?

0

Annonce ♥

Puh kan godt forstå du er tosset!!

Der er under 10 måneder og der er allerede ved at være booket godt ud i kalendre rundt omkring - især de billige steder!

Et er, at de ikke synes det skal holdes i deres festlokale - men det kunne de godt have sagt noget før. Noget andet er, at de sgu ikke skal bestemme, hvor JERES fest skal holdes - om de spæder til eller ej!! Og om de kommer til at hænge på et depositum er DERES problem - hvis du ikke føler for det forsamlingshus og slet ikke har råd til det, så skal det på ingen måde holdes der!

Men synes det er et fejt dilemma at sætte jer i!

Mht kirken. Hvis I føler for den, så behold den!! Det kan godt ske, at altergangen ikke er lang, men så må I gå meget langsomt - noget med 1 skridt - stop - 1 skridt - stop - eller også må I vende om næsten ved alters, løbe tilbage og gå stille op igen (ej sorry, det blev lidt pjattet). Men gå meeeeeget langsomt.. ?

Kære Helle

Det gør ABSOLUT ikke noget det blev lidt pjattet - jeg har tænkt mange sjove scenarier igennem mht kirken :thumbsupsmileyanim: Jeg fandt jo også lige ud af at jeg bliver jo nødt til at have en "slør - og slæb pige" så kan hun jo lige rette det hele til når vi er kommet ind og rundt om hjørnet (man går ind ad siden i kirken) - så kan organisten jo nå at spille den første linie i præludiet :balloons:

Mht forsamlingshuset - så er jeg lidt i syv sind. Et eller andet sted, så vil det jo også for os være en gevinst ikke at skulle rydde op eller noget bagefter - og det er selvfølgelig rart at mine forældre lægger til, hvis det overskrider budgettet. På den anden side, så ville jeg nok helst holde det i fælleshuset ved mine forældre - men det er også fordi huset er så lyst og venligt - men det bliver lidt trangt..... Hmmmm... tiden må vise, hvad der skal ske - uanset hvad, så er der stadig booket i fælleshuset.

Knus Lene

0

Åhh frustrerende ... :badgirl:

Omvendt set, at de betaler depositum uden jeres samtykke, det kan i da ikke tage jer af. Det ER jeres dag og ikke deres, og hvis i ikke vil holde det dér, så må i sige fra og hvis de mister deres depositum, så er det jo ikke jeres problem, så kunne de have spurgt først.

Men jeg tror jeg ville have født en ko, hvis mine forældre overtog sådan.

Pøj pøj med det og håber virkelig at det hele løser sig :balloons:

Kære Camilla

Tro mig - vi var nær blevet skilt herhjemme allerede inden vi er blevet gift! Du har ret i, at vi bliver nødt til at tage en beslutning - der er både for og imod (men de har altså nogle grimme stole :thumbsupsmileyanim: )

Jeg tror da det hele løser sig - også så vi (læs jeg) bliver helt tilfreds.

knus Lene

0

Annonce ♥

Mht. slæb og slør, så gør kirketjeneren det ofte for én (Altså retter de tog lægger det pænt) . Det får man som regel at vide til samtalen med præsten og når man kigger på kirken sammen med præsten. :balloons:

Hmmm.... håber bare han er lidt lang tid om det så :thumbsupsmileyanim:

/Lene

0

Hvor lyder det bare irriterende at dine forældre blander sig!

Men hvis de alligevel godt vil spæde til det andet sted, kan I så ikke holde det i det fælleshus, som I gerne vil, og så kan de spæde til, så der kommer nogen til at rydde op og gøre rent?

Jeg håber, at det løser sig! :thumbsupsmileyanim:

0

Hvor lyder det bare irriterende at dine forældre blander sig!

Men hvis de alligevel godt vil spæde til det andet sted, kan I så ikke holde det i det fælleshus, som I gerne vil, og så kan de spæde til, så der kommer nogen til at rydde op og gøre rent?

Jeg håber, at det løser sig! :thumbsupsmileyanim:

Uuuuuuuuuuuh dén havde jeg slet ikke tænkt på! Det var faktisk en god idé..... TAK

Det er altså dejligt at have nogle piger herinde.... :yeah:

/Lene

0

:thumbsupsmileyanim:

Tror vi alle sammen har "voksne" der blander sig... bare de dog ville holde op.

Synes konceptet med at sige "de penge I vil bruge på forsamlingshuset, kan I jo bruge på rengøring og oprydning i stedet" holder MAX! Klogt tænkt der.

Alternativt, så lagner, meterstof, et eller andet til billige penge og rundt om stolene, det kan redde meget, hvis nu mor og far holder på at forsamlingshuset er fantastisk.

Hvad er det i øvrigt med forældre og forsamlingshuse?!? I don't get it!

Jeg håber I finder en god løsning, som både dine forældre kan leve med, men ikke mindst dig!!! Både hvad angår kirke, lokaler og indblanden!

Medfølende krams

K

0

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:

Tror vi alle sammen har "voksne" der blander sig... bare de dog ville holde op.

Synes konceptet med at sige "de penge I vil bruge på forsamlingshuset, kan I jo bruge på rengøring og oprydning i stedet" holder MAX! Klogt tænkt der.

Alternativt, så lagner, meterstof, et eller andet til billige penge og rundt om stolene, det kan redde meget, hvis nu mor og far holder på at forsamlingshuset er fantastisk.

Hvad er det i øvrigt med forældre og forsamlingshuse?!? I don't get it!

Jeg håber I finder en god løsning, som både dine forældre kan leve med, men ikke mindst dig!!! Både hvad angår kirke, lokaler og indblanden!

Medfølende krams

K

Har selv tænkt at der må være noget man kan gøre med de grimme stole - altså noget stof omkring.....

:balloons: Der ER altså noget med gamle (øøøøh lidt ældre end os selv-mennesker) og forsamlingshuse - hvad det er ved jeg ikke!!! Det kan være vi finder ud af det, når vi bliver lige så gamle :badgirl:

Og tak for indlægget :)

/Lene

0

Så har jeg lige lavet min 1. prøvekage :thumbsupsmileyanim: Hmmm.... Den er vist liiiiige blevet lidt skæv, men alt i alt er jeg blevet godt tilfreds med den! :ilovebryllupsklar:

Det er Bettys - og det der drillede aller mest var da jeg skulle lægge kagen sammen - så flød det dælme ud over!!!! Men den smagte godt! :thumbsupsmileyanim:

Her er lige et par billeder

Først prøvede jeg lige at skrive vores initialer på toppen

post-37717-1250322297.jpg

Og så lige med nogle roser på

post-37717-1250322384.jpg

-Og selvfølgelig skulle vi lige have en flaske Asti til

post-37717-1250322420.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej hvor er din kage smuk, er helt vild med den.... Flot af en første prøvekage... Super stykke srbejde.
Hvor er du smuk i den kjole :thumbsupsmileyanim:

Tak for de søde ord, Christina! Jeg er nu også ok tilfreds med kagen - taget i betragtning, at det er den første. Jeg regner med at lave endnu en kage om ikke så længe, når jeg har fødselsdag - så kan det være den ikke bliver SÅ skæv :thumbsupsmileyanim:

Jeg ææææææææææææælsker bare min kjole og jeg glæder mig helt vildt meget til at få den på igen!

Knus Lene

0

Flot kage, Lene - og så af første forsøg! Den skal nok ende med at blive helt perfekt :thumbsupsmileyanim:

Jeres kirke ligner meget vores. Jeg fornemmer, du ikke er helt tilfreds med størrelsen? Jeg synes, der er rigelig vej til alteret og spekulerer i, hvordan jeg skal nå dertil uden at have ødelagt make-uppen... Bliver så ufattelig rørt i sådanne situationer!

Og suk, hvor er du altså smuk i kjolen og sløret er bare helt perfekt :thumbsupsmileyanim:

0

Flot kage, Lene - og så af første forsøg! Den skal nok ende med at blive helt perfekt :thumbsupsmileyanim:

Jeres kirke ligner meget vores. Jeg fornemmer, du ikke er helt tilfreds med størrelsen? Jeg synes, der er rigelig vej til alteret og spekulerer i, hvordan jeg skal nå dertil uden at have ødelagt make-uppen... Bliver så ufattelig rørt i sådanne situationer!

Og suk, hvor er du altså smuk i kjolen og sløret er bare helt perfekt :balloons:

Tak for de pæne ord, Britta :cheerleader3: Håber sandelig også den bliver helt perfekt når dagen kommer.

Jo, jeg er egentlig tilfreds med kirken - men havde bare ikke regnet med at den var SÅ lille.... :biggrin: Jeg tror at jeg også selv må have en del lommetørklæder frem - bliver helt rørt bare ved tanken om at skulle gå op ad kirkegulvet sammen med min far - op til den mand jeg elsker overalt.

knus lene

0

Hvor er det da bare en FANTASTISK hyggelig kirke :loveflag: Må jeg få den hvis du ikke vil ha' den? angel.gif

Jo, den ER hyggelig :thumbsupsmileyanim: og jeg er faktisk også glad for at det blev den! Jeg tror nu også at Domkirken i Odense var blevet FOR stor :balloons:

Men hvis du nu er hurtig kan du blive gift efter mig i kirken :biggrin::cheerleader3::loveboard:

knus Lene

0