Sign in to follow this  
Followers 0
Sweetgirl

Hjælp med at finde kjole

5 posts in this topic

Hej Tøser

Min mor har surfet rundt på nettet for at finde et sted hun kan få syet en kjole til hende selv til vores bryllup :cheerleader3: Nu er situationen den, at hun har glemt hjemmesidens navn - og det er her I kommer ind i billedet:

Er der nogle af jer, som kan anbefale en syerske/skædder til at sy min mors kjole gerne beligggende i Nordjylland? Det skal siges, at den side min mors fandt indeholdt en masse billeder af kjoler og feedback fra tilfredse kunder - hvis nogle kender den, må I gerne give lyd fra jer ellers er alle anbefalinger velkomme

:)

Heidi

0

Annonce ♥

hej..

jeg skal have syet brudekjole og tøj til brudepiger (måske også brudesvende) hos en der er udlært på tekstil håndværkerskolen hendes nummer må du da gerne få, hun fortalte mig at hun lige har klædt en gom på fra top til tå..

jeg skrev til tekstil håndværker skolen og spurgte om det var noget en af deres elever kunne klare, og fik hurtigt et pænt svar tilbage..

men skriv hvis det er noget så får du nummeret /nummerne, hun er sød og nem at snakke med..

0

kender desværre ikke noget til nordjylland, men der findes en sidde der hedder findkjolen.dk og der kan man også søge efter festkjoler.

0

Annonce ♥

prøv at kigge ind i luxux bride i Vester Hassing. De har vildt mange kjoler. Både store skrud og mere enkle kjoler. Og de har en skrædder i huset så kjolen bare sidder som den skal. Der er nok 200kvm og den ene halvdel er der brudekjoler (også en del til halv pris...) og den anden er der festkjoler.

www.luxux.dk

0