Kristina B.

Gommens tøj

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

På udsalg i magasin.. Et super lækkert Sand Jakkesæt og en skøn skjorte til. Pris 2400,- så var der også 50% på det hele

:)

Hvor lækkert....og så lige på udsalg:o) Havde slet ikke lige overvejet magasin!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kommende og min søn har lejet deres i Tryllespejlet i Højbjerg.

Ingen af dem vil komme i det igen, så det var så nemt (jeg havde faktisk ikke noget at skulle havde sagt der)

Prisen er 600 kr. pr sæt, der indeholder bukser, skjorte, jakke, skærft, sløjfe, klud (til lommen), og manchetknapper.

Sønnike har derudover lejet et par sko, til 125, kr. Da han ikke kunne drømme om at gå i andet en barsket støvler. :)

Det har jeg så sagt at han skulle den dag, men jeg gider faktisk ikke købe et par pæne sko til en mindre formue, som ALDRIG kommer på igen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bertoni inde i byen på udsalg i Januar.

Gav 2400,- for smalt sort jakkesæt inkl. sort vest. Har så givet 700 for skjorte og 800,- for sorte støvletter. (Hedder det også det til mænd? det lyder lidt tøset :) )

Glæder mig til at se ham idet... han blir så leksi.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
På udsalg i magasin.. Et super lækkert Sand Jakkesæt og en skøn skjorte til. Pris 2400,- så var der også 50% på det hele

:)

Hvor lækkert....og så lige på udsalg:o) Havde slet ikke lige overvejet magasin!

Det er et møj lækkert jakkesæt!

Magasins udsalg starter i morgen kl 10...

Tale om timing ;) De har 30 og 50 % på rigtig mange ting

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Min kommende og min søn har lejet deres i Tryllespejlet i Højbjerg.

Ingen af dem vil komme i det igen, så det var så nemt (jeg havde faktisk ikke noget at skulle havde sagt der)

Prisen er 600 kr. pr sæt, der indeholder bukser, skjorte, jakke, skærft, sløjfe, klud (til lommen), og manchetknapper.

Sønnike har derudover lejet et par sko, til 125, kr. Da han ikke kunne drømme om at gå i andet en barsket støvler. :)

Det har jeg så sagt at han skulle den dag, men jeg gider faktisk ikke købe et par pæne sko til en mindre formue, som ALDRIG kommer på igen :cheerleader3:

Kan godt forstå I lejer det, hvis de alligevel aldrig kommer i tøjet igen! Super at din søn også kunne leje et par pæne sko - det vidste jeg faktisk ikke man kunne!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bertoni inde i byen på udsalg i Januar.

Gav 2400,- for smalt sort jakkesæt inkl. sort vest. Har så givet 700 for skjorte og 800,- for sorte støvletter. (Hedder det også det til mænd? det lyder lidt tøset :cheerleader3: )

Glæder mig til at se ham idet... han blir så leksi.

Ved faktisk ikke om det hedder støvletter, men jeg ved hvad du mener;o)

Kan godt forstå du glæder dig til at se ham i det. Elsker selv når Mads har fint jakkesæt på!! UHHHH :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
På udsalg i magasin.. Et super lækkert Sand Jakkesæt og en skøn skjorte til. Pris 2400,- så var der også 50% på det hele

:)

Hvor lækkert....og så lige på udsalg:o) Havde slet ikke lige overvejet magasin!

Det er et møj lækkert jakkesæt!

Magasins udsalg starter i morgen kl 10...

Tale om timing ;) De har 30 og 50 % på rigtig mange ting

:cheerleader3:

Uhhh udsalg....det er jo perfekt! Så tror jeg nok vi skal en tur forbi!

Tak for tippet!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi endte i Kjøller - Herretøj, Slotsgade 37, 3400 Hillerød.

:) Virkelig god betjening.. Varmt anbefaldes :cheerleader3:

Michael fik fedt sæt i mørke brunt med lang jakke og buks 4000,-

Skjorte 899,-

Vest 699,-

Kavart 399,-

Sko der passer perfekt til 999,-

Samlet pris 6996,- :marryme:

Vi kiggede hos både Nicolaj og HOB, med enten var det dyrt eller ikke Michaels stil og begge steder fik vi ikke den betjening vi drømte om. :cheerleader3:

God jagt, med at finde det helt rigtige

Redigeret af Lund/Randrup
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ikke nogen, der kender er sted på nettet, hvor man kan få skræddersyet et jakkesæt til billige penge. Ligesom man kan med brudekjoler??? Jeg kender TailorStore men det er kun skjorter de laver.

Min kæreste er lidt "rund" i det, så han kan ikke købe de gængse jakkeæt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mands tøj købte vi i Lilly... Mener, vi endte på omk. 4500 for jakkesæt, skjorte, vest+kravat, bælte og sko... Og jo, smider da gerne et billede ind (tag jer ikke af, at kravaten ikke sidder så godt - det fik han heldigvis fikset, inden jeg kom)...

Vi valgte et klassisk sort jakkesæt, da min kæreste ikke havde et ordentligt et i forvejen...

post-34263-1245319131.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Min mands tøj købte vi i Lilly... Mener, vi endte på omk. 4500 for jakkesæt, skjorte, vest+kravat, bælte og sko... Og jo, smider da gerne et billede ind (tag jer ikke af, at kravaten ikke sidder så godt - det fik han heldigvis fikset, inden jeg kom)...

Vi valgte et klassisk sort jakkesæt, da min kæreste ikke havde et ordentligt et i forvejen...

post-34263-1245319131.jpg

Ihh hvor er det fint!!!! Så er da da en chance for at han kan bruge jakkesættet igen, hvis han ikke havde et i forvejen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Min mands tøj købte vi i Lilly... Mener, vi endte på omk. 4500 for jakkesæt, skjorte, vest+kravat, bælte og sko... Og jo, smider da gerne et billede ind (tag jer ikke af, at kravaten ikke sidder så godt - det fik han heldigvis fikset, inden jeg kom)...

Vi valgte et klassisk sort jakkesæt, da min kæreste ikke havde et ordentligt et i forvejen...

post-34263-1245319131.jpg

Ihh hvor er det fint!!!! Så er da da en chance for at han kan bruge jakkesættet igen, hvis han ikke havde et i forvejen!

Ja, jeg synes også, han var super flot! Og han havde godt nok et sæt i forvejen, men kun et billigt et fra Bilka... Så det var bare perfekt for os at købe et fint et til ham...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har købt hans i Lilly på udsalg til 1300 (halv pris) - for et enkelt sort jakkesæt. Super lækkert og i fin kvalitet og perfekt til årstiden :cheerleader3: Han har en helt ny hvid skjorte, som han er meget opsat på at skulle have på :cheerleader3: Jeg vil gerne have den er knap så hvid, så den passede bedre til min kjole :) Men det er svært at forklare ham, da jeg jo heller ikke kan fortælle hvorfor :cheerleader3: Fint nyt sort slips har han også. Så er der købt fine nye sko til 700.

Hilsen Malene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer