julie&christian

Den dårligste oplevelse....

13 indlæg i dette emne

ja har jo skrevet før om vores første dårlige oplevelse, hvor vi kørte hele vejen ind til kbh, (65 km hver vej) for at kigge på smoking til christian, og da der stod udtrykkeligt på hjemmesiden at det ikke var nødvendigt at bestille tid kørte vi jo bare ind en fredag eftermiddag.

Der fik vi så lov til at vente en halv time før der var en der spurgte hvad hun kunne hjælpe med....vi forklarede hvordan og hvorledes, og så sagde hun at det var et rigtig dårlig tidspunkt at komme og se på tøj, og det ville være bedste hvis vi kom midt i juni og helst en onsdag, så var rensetøjet kommet hjem fra weekenden, og så var alt på lager....

Nårh men det gjorde vi så idag....det er jo rimelig meget midt i juni OG en onsdag...

Der ventede vi så et kvarter inden vi fik hjælp...Tålmodighed er en dyd!!!! og der var kun en anden person i forretningen og 4 ekspedienter...!!

nårh men vi forklare igen hvordan og hvorledes og hun viser os så ind i herretøjsafdelingen!! vi putter christian i en smokingjakke, som er alt for kort på ærmerne!! hun siger at så må hun finde en i en anden størrelse...går og vi venter, venter og venter...endelig kommer hun tilbage og siger at lige den størrelse med ekstra lange ærmer havde de ikke, og nummeret større jakke var ikke hjemme, som sagde hun kraft edme at vi nok måtte komme tilbage en anden dag, så ville der være et større udvalg......

Jeg blev stik tosset og sagde hvad pokker hun bildte sig ind (det var nemlig den samme som sidste gang), nu har vi kørt så mange kilometer fordi vi var blevet lovet at der var noget vi kunne prøve og se et større udvalg, og så er det der ikke alligevel....

Så siger hun fandme "man kan jo aldrig love noget hundrede procent, så skal man jo ringe og bestille en tid!!!"

Af ren frygt for et eksplodere, tog jeg christian i hånden og hev ham ud at forretningen, mens jeg råbte alverdens bandeord!!!

skal siges dette er den korte forklaring, ellers kunne jeg skrive en roman:-) haha

Men den er den absolutte dårligste betjeningen jeg nogensinde har fået!!!

og vi råde alle til at holde sig langt væk derfra!!!

Uhhhh kan mærke jeg stadig er sur....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes nu ikke der var noget i vejen med vores behandling hos Amor.

Men vi bestilte også tid til at manden skulle prøve tøj.

Det eneste vi sådan havde lidt var at de gerne så at manden var med når tøjet skulle hentes, det havde de bare ikke sagt noget om da vi bestilte tøjet. Vi kunne da godt læse det på lejepapirerne, men vi havde sagt til ekspedienten at det var mig der så ville komme og hente det.

Men tøjet passede nu manden fint :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nogle :):cheerleader3::cheerleader3: med på vejen herfra. Hvis hun nu havde SAGT, at I skulle bestille tid, første gang I var der, havde det da været lidt lettere for alle parter. Øv! Hvad gør I så? Er smoking et must? Daniel skal have sort jakkesæt på. Det kan han jo heldigvis bruge til alt bagefter ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

er bare super irriteret over at have brugt 2 hele eftermiddage på at køre derind....så meget spild af tid...

Vi endte med at køre til Hillerød for at købe de sko vi havde kigget på, og lige der i Kaufmann hang der det flotteste nåleskribede jakkesæt til 999, sat ned fra 3499....så det købte vi sgu:-) haha....dejligt med lidt spontanitet...

så nu skal vi bare havde købt skjorte, vest etc.....

Men nøj sikke en flot mand jeg har:-) får helt øjnene op når man ser ham i den mondering...:-) haha

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
er bare super irriteret over at have brugt 2 hele eftermiddage på at køre derind....så meget spild af tid...

Vi endte med at køre til Hillerød for at købe de sko vi havde kigget på, og lige der i Kaufmann hang der det flotteste nåleskribede jakkesæt til 999, sat ned fra 3499....så det købte vi sgu:-) haha....dejligt med lidt spontanitet...

så nu skal vi bare havde købt skjorte, vest etc.....

Men nøj sikke en flot mand jeg har:-) får helt øjnene op når man ser ham i den mondering...:-) haha

SUPER sweet deal!! Ikke dårligt! Så må I lige være spontane en anden dag, så I kan score skjorte og vest :)

Og ja, man kan godt blive lidt overrasket, når man ser ham sådan "dullet ud" ;) Man ved jo godt, at han er lækker, men når han så får klæd-ud-tøjet på... ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi du deler din oplevelse, den bliver jo nok desværre slettet herfra forum da man ikke må skrive om det negative man har oplevet.

Godt du besluttede ikke at ligge dine penge der alligevelo for det var da en elendig service.

Hvis nu man sletter navnet på butikken, og holder det anonymt så må man vel gerne :) Så kan man stadig skrive om oplevelsen, men hænger ikke en bestemt butik ud, som der sikkert er rigtig mange der har haft gode oplevelser med :cheerleader3: Kender ikke selv butikken (kommer fra det mørke vestjylland) men sikken da en skod ekspedient, og information.

Fedt at I fandt et sæt, der var så billigt. Ja man ser dem på en helt anden måde i det tøj...

Redigeret af darling75
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tak fordi du deler din oplevelse, den bliver jo nok desværre slettet herfra forum da man ikke må skrive om det negative man har oplevet.

Godt du besluttede ikke at ligge dine penge der alligevelo for det var da en elendig service.

Ja det har jeg prøvet før....synes faktisk det er super ærgerligt at sådan nogle ting bliver slettet! for det er vel det forummet er her til, så vi kan dele vores gode og såvel dårlige oplevelse og "advare" folk om disse steder der ikke lever op til ens forventninger eller standarder, men lad os nu se om det bliver slettet:-)

Vil i hvert fald gerne sprede min viden og oplevelse med stedet så andre måske ikke kører forgæves en til flere gange....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tak fordi du deler din oplevelse, den bliver jo nok desværre slettet herfra forum da man ikke må skrive om det negative man har oplevet.

Godt du besluttede ikke at ligge dine penge der alligevelo for det var da en elendig service.

Ja det har jeg prøvet før....synes faktisk det er super ærgerligt at sådan nogle ting bliver slettet! for det er vel det forummet er her til, så vi kan dele vores gode og såvel dårlige oplevelse og "advare" folk om disse steder der ikke lever op til ens forventninger eller standarder, men lad os nu se om det bliver slettet:-)

Vil i hvert fald gerne sprede min viden og oplevelse med stedet så andre måske ikke kører forgæves en til flere gange....

Ei altså... havde lige planer om at køre derind lørdag for at smide min kommende i et Jacket. Vil så gerne lige se, hvordan han ser ud i et sådan :-) Men det er da ikke fordi, at man har de vilde forventninger nu, må man sige. Jeg ville dog prøve at ringe i morgen og høre, om de har hans str. der lørdag. Han er nemlig ret bred over skuldrene.

Ellers har han prøvet et jakkesæt fra Masterhand i mulhvarpefarve (det hedder det altså :) og det er en slags mørkebrun) og det var bare så tæske flot, med vest og kravat til. Så det kan godt være, at det ender med det.

Er der ellers nogen der, hvor man kan leje tøj til gommen?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi du deler din oplevelse, den bliver jo nok desværre slettet herfra forum da man ikke må skrive om det negative man har oplevet.

Godt du besluttede ikke at ligge dine penge der alligevelo for det var da en elendig service.

Ja det har jeg prøvet før....synes faktisk det er super ærgerligt at sådan nogle ting bliver slettet! for det er vel det forummet er her til, så vi kan dele vores gode og såvel dårlige oplevelse og "advare" folk om disse steder der ikke lever op til ens forventninger eller standarder, men lad os nu se om det bliver slettet:-)

Vil i hvert fald gerne sprede min viden og oplevelse med stedet så andre måske ikke kører forgæves en til flere gange....

Ei altså... havde lige planer om at køre derind lørdag for at smide min kommende i et Jacket. Vil så gerne lige se, hvordan han ser ud i et sådan :-) Men det er da ikke fordi, at man har de vilde forventninger nu, må man sige. Jeg ville dog prøve at ringe i morgen og høre, om de har hans str. der lørdag. Han er nemlig ret bred over skuldrene.

Ellers har han prøvet et jakkesæt fra Masterhand i mulhvarpefarve (det hedder det altså :) og det er en slags mørkebrun) og det var bare så tæske flot, med vest og kravat til. Så det kan godt være, at det ender med det.

Er der ellers nogen der, hvor man kan leje tøj til gommen?

Vi var derinde i går og vi fik altså god service. Men tror dog godt, at de lidt ældre damer, der er der, godt kan være lidt skrappe :-) Men hun gav sig rigtig god tid, og der var ingen mulden over, at vi endte med at blive der 3 kvarter og lukketid. Så vi endte med at vælge et sort Jacketsæt med creme vest og kravat. Det så super godt ud og jeg kan næsten ikke vente, til han skal have det på på den store dag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer