Posted June 19, 2009 (edited) · Report post Hej i søde Zillaer... Er det ikke på tide vi får en fælles tråd til alle vores fine Indbydelser/Invitationer? Tænker naturligvis først og fremmest på de hjemmefabrikerede af slaksen Har hoppet rundt fra emne til emne for at se dem. Ville gerne selv lægge ud med min Indbydelse, men lige pt. vil min pc ikke vare med til at vedhæfte filer -Tina Edited June 19, 2009 by tina.lothar 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2009 · Report post Jo da...er super stolt af dem. Omslaget er lavet af tapet klikke klik 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2009 · Report post Her er vores Sommerfugl invitationer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2009 · Report post Her er vores 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2009 · Report post Her er vores farverige invitationer, inden i er de blevet foret med rød silkepapir og teksten er sat ind på hvidt papir som et indstik. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2009 · Report post Her er vores De er lavet som et indeks med invitationen først, praktiskinfo og ønskeseddel 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2009 · Report post Her er vores farverige invitationer, inden i er de blevet foret med rød silkepapir og teksten er sat ind på hvidt papir som et indstik. Nej hvor er de fede!!! Kanon de er lidt anderledes, tog helt pusten fra mig da jeg så dem. Thumbs up herfra Synes der er lidt old-school tatto feeling over dem, og det er jeg HELT VILD MED 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2009 · Report post Og her er vores 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2009 · Report post Hej i søde Zillaer...Er det ikke på tide vi får en fælles tråd til alle vores fine Indbydelser/Invitationer? Tænker naturligvis først og fremmest på de hjemmefabrikerede af slaksen Har hoppet rundt fra emne til emne for at se dem. Ville gerne selv lægge ud med min Indbydelse, men lige pt. vil min pc ikke vare med til at vedhæfte filer -Tina Hvor er de bare flotte alle sammen. Og hvor er det dejligt at i allerede er så mange der er med på denne tråd 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2009 · Report post Her er vores. Forside: Åbnet: Midtersiden/selve invitationen har et vandmærke af os: "lommesedlen" med vielsen har et vandmærke med en stregtegning af kirken( har ikke lige fået taget et billed af det med den lyserøde baggrund, men selv sedlen ser sådanne ud): "Lommesedlen" med festen har et vandmærke af vores hus,da vi holder festen i baghaven: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2009 · Report post jeg har kun nået at lave forsiden på vores indbydelser men i må da gerne se..... her er den! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2009 · Report post hvor er de alle fine :-) Vores ser sådan her ud.. Har desværre billeder af indholdet.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2009 · Report post og her er vores. Billederne skulle sige lidt om os. Det er vores unger, fodboldklubben, Fritidsinteresser, os selv, vores kirke, min ring osv. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2009 · Report post det her er vores forsiden 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2009 · Report post Bagsiden m åbning 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2009 · Report post og det indvendige. I lommen skal der være et lille hæfte m praktiske oplysninger og svarkortet. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 21, 2009 (edited) · Report post Her er vores fine indbydelse Edited June 21, 2009 by MiaSJ 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 21, 2009 · Report post Sikke en fantastisk samling indbydelser Vil da også lige flashe vores: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 24, 2009 · Report post Her er vores farverige invitationer, inden i er de blevet foret med rød silkepapir og teksten er sat ind på hvidt papir som et indstik. Nej hvor er de fede!!! Kanon de er lidt anderledes, tog helt pusten fra mig da jeg så dem. Thumbs up herfra Synes der er lidt old-school tatto feeling over dem, og det er jeg HELT VILD MED Tusind tak - Ih, det blev jeg helt glad over at læse. De er også designet ud fra en ideen omat vi ikke er helt traditionelle mennesker, wonderkæresten og jeg, og det ville vi gerne have med i vores invitationer. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 24, 2009 · Report post Her vil jeg også være med... Er nemlig super stolt af min indbydelse... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 24, 2009 · Report post 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 24, 2009 · Report post Sikke nogle flotte invitationer.. Her er vores.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 25, 2009 · Report post Så lykkedes det Det her er vores indbydelse. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 25, 2009 · Report post Og så midtersiden 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 28, 2009 · Report post Her er vores invitationer først forsiden 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites