Guest tina.lothar

Må vi se din INDBYDELSE.

42 indlæg i dette emne

Hej i søde Zillaer...

Er det ikke på tide vi får en fælles tråd til alle vores fine Indbydelser/Invitationer? Tænker naturligvis først og fremmest på de hjemmefabrikerede af slaksen :) Har hoppet rundt fra emne til emne for at se dem.

Ville gerne selv lægge ud med min Indbydelse, men lige pt. vil min pc ikke vare med til at vedhæfte filer :cheerleader3:

-Tina

Redigeret af tina.lothar
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

post-36088-1245396536.jpg

post-36088-1245396543.jpg

Her er vores farverige invitationer, inden i er de blevet foret med rød silkepapir og teksten er sat ind på hvidt papir som et indstik.

Nej hvor er de fede!!! Kanon de er lidt anderledes, tog helt pusten fra mig da jeg så dem. Thumbs up herfra :)

Synes der er lidt old-school tatto feeling over dem, og det er jeg HELT VILD MED :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej i søde Zillaer...

Er det ikke på tide vi får en fælles tråd til alle vores fine Indbydelser/Invitationer? Tænker naturligvis først og fremmest på de hjemmefabrikerede af slaksen :) Har hoppet rundt fra emne til emne for at se dem.

Ville gerne selv lægge ud med min Indbydelse, men lige pt. vil min pc ikke vare med til at vedhæfte filer :cheerleader3:

-Tina

Hvor er de bare flotte alle sammen. Og hvor er det dejligt at i allerede er så mange der er med på denne tråd :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er vores.

Forside:

qojckm.jpg

Åbnet:

dbtzo.jpg

Midtersiden/selve invitationen har et vandmærke af os:

2l9jvhh.jpg

"lommesedlen" med vielsen har et vandmærke med en stregtegning af kirken( har ikke lige fået taget et billed af det med den lyserøde baggrund, men selv sedlen ser sådanne ud):

309odon.jpg

"Lommesedlen" med festen har et vandmærke af vores hus,da vi holder festen i baghaven:

wtym3q.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

post-36088-1245396536.jpg

post-36088-1245396543.jpg

Her er vores farverige invitationer, inden i er de blevet foret med rød silkepapir og teksten er sat ind på hvidt papir som et indstik.

Nej hvor er de fede!!! Kanon de er lidt anderledes, tog helt pusten fra mig da jeg så dem. Thumbs up herfra :)

Synes der er lidt old-school tatto feeling over dem, og det er jeg HELT VILD MED :)

Tusind tak - Ih, det blev jeg helt glad over at læse.

De er også designet ud fra en ideen omat vi ikke er helt traditionelle mennesker, wonderkæresten og jeg, og det ville vi gerne have med i vores invitationer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer