Sign in to follow this  
Followers 0
happy

noget gammelt

10 posts in this topic

Annonce ♥

Mit gamle var også mit lånte, nemlig min mors forlovelsesring, som var sat fast i en lille snor i kjolen...

Men det gamle kan jo være næsten hvad som helst - bare det ikke er købt til brylluppet... Der er ikke nogen aldersgrænse på, hvor gammelt det skal være...

0

Jeg havde min mormors salmebog med i kirken - en lille fin een der lige kunne være i tasken. :)

Min mormor er 93 og fik den til sin konfirmation - og var meget beæret:heart:

Tasken var så i øvrigt også "gammel" - en lille sølvsag af min mors fra engang i 60´erne....

P.s. - jeg synes jo selv det var sååå fint med den gamle salmebog (også fordi vi først vidste dagen før, om min mormor kunne klare at deltage) MEN- knap så smart at opdage, da vi skulle synge den første salme, at numrene jo liiige er skiftet ud en gang eller to inden for de sidste 80 år - bladre, bladre...... :)

0

Annonce ♥

Jeg havde lånt et lommetørklæde af min dejlige svigermor, som er lykkeligt gift :)

(mener at man skulle låne af en der var lykkeligt gift...)

Vi blev enige om at det helt sikkert var kvalificeret som gammelt, eftersom det er broderet af min mands oldemor for maaange år siden :)

0

jer der skriver lommetørklæde osv...havde i en taske med op ad kirkegulvet?

Nej, min mor tog tasken med ind og lagde den ved min stol ( vi blev gift i en kirke hvor der er sådan nogle "lommer" mellem stolene) Jeg lod den ligge da vi gik ud, for vi skulle alligevel ind igen og fotograferes. - Og ellers kunne min mor jo have taget den med ud også.

Personligt ville jeg nødig holde styr på taske + buket + gemalen op og ned af kirkegulvet :)

0

Annonce ♥