LizetteN

Må vi se jeres bryllupshjemmeside ??

40 posts in this topic

Ved ikke om der findes sådan en tråd..

Men tænkte det kunne være sjovt at se andres bryllupshjemmesider.. For at få lidt inspiration..

Vil da gerne starte med vores:

www.123hjemmeside.dk/familienhegelund1

(sorry kan ikke finde ud af at linke endnu)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Sørensens: Den er bare super flot.. har smidt en hilsen :-)

Gitte: din har jeg besøgt et par gange snart.. er vild med den.. og dine bamser :-)

tak tak, men har kun 1 bamse endnu :-) håber min tilkommende giver mig en bamse mere:-)

0

Annonce ♥

jeg har ikke en bryllupshjemmeside, men en hundehjemmeside, som i meget gerne må se StarWhiteMagic som har samme navn som mit kennelnavn

Sikke en lækker dame - lige da jeg så navnet på din hjemmeside troede jeg ellers at det var den slags hvide skønheder der huserer herhjemme; westier :) Men din er også meget smuk!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi (jeg) lavede en under-afdeling til vores oprindelige hjemmeside (www.sadolin.gammelmark.eu)... Og jeg regner også med at lave en beretning derinde, når jeg er færdig med den herinde på BK, så alle vores gæster kan se billeder og læse, hvordan vi oplevede dagen...

0

Annonce ♥

Hvad bruger i til at lave hjemmesiderne. Kan rigtig godt lide tanken om at den bare hedder vores navne og ikke alt muligt andet. SÅ hvem hoster jeres sits? eller hvad det nu hedder ....

Hilsen den totalt computer uduelige

0

Hvad bruger i til at lave hjemmesiderne. Kan rigtig godt lide tanken om at den bare hedder vores navne og ikke alt muligt andet. SÅ hvem hoster jeres sits? eller hvad det nu hedder ....

Vi bruger one.com. De er forholdsvis billige og rigtigt nemt at arbejde med og så kan du få dit eget navn, hvis det er ledigt.

Vores er www.izandmiz.com

Iz og Miz er vores kælenavn fra vennerne

0

Vores domæne er købt for flere år tilbage gennem wannafind.dk til den nette sum af 500 kr ;-)

0