LizetteN

Må vi se jeres bryllupshjemmeside ??

40 posts in this topic

Hvad bruger i til at lave hjemmesiderne. Kan rigtig godt lide tanken om at den bare hedder vores navne og ikke alt muligt andet. SÅ hvem hoster jeres sits? eller hvad det nu hedder ....

Hilsen den totalt computer uduelige

Vores domæne er købt for flere år tilbage gennem wannafind.dk til den nette sum af 500 kr ;-)

0

Annonce ♥

Hvad bruger i til at lave hjemmesiderne. Kan rigtig godt lide tanken om at den bare hedder vores navne og ikke alt muligt andet. SÅ hvem hoster jeres sits? eller hvad det nu hedder ....

Vores er hostet hos Bricksite.com ( Our-Wedding.dk )

Er dejligt nemt, ganske billigt og ret driftsikkert.

0

Sjovt at se alle de ideer folk har på deres sider...

I må gerne se vores, den er stadig under udarbejdelse da jeg ikke vil offentliggøre vores feststed før vores gæster har fået deres invitationer...Vores hjemmeside

0

Hejsa :)

Vores hjemmeside er lavet hos mono.net - den hedder vist i virkeligheden www.langbomeyer.mono.net. Men fordi vi har købt domænet langbomeyer.dk, og også har kødt en webhotel, så kan vi åbenbart selv bestemme, at den skal hedde sådan.. Det var i hvert fald gemalens forklaring ;) Håber det giver bare lidt mening.. ;) Kan i øvrigt anbefale mono.net - det er super nemt og enkelt at sætte en side sammen! :)

Ej hvor fedt. Jeg har faktisk siddet og kigget lidt på det da jeg sad og søgte. Tror jeg vil prøve så må vi se om det bliver godt. Men skal nok lige give et vink her hvis jeg fører det helt ud i livet.

0

Annonce ♥

Hmm... I må også godt se vores. Det er gemalens værk, så jeg har ingen anelse om hvad han 'har brugt'. Selvom det er hans projekt, så ville jeg rigtig gerne ind og rette noget sprogligt ind imellem... Hvordan kommer man til det uden at komme til at signalere, at man ikke synes han har gjort det godt nok?! :) For jeg synes jo den er flot! Mit perfektionist-gen ville bare gerne ind og omformulere og skrive til ind imellem :)

Nå, men her er den: bryllup.vrist.dk (Vrist er min kommendes, og snart også mit, efternavn ;) )

0

Hmm... I må også godt se vores. Det er gemalens værk, så jeg har ingen anelse om hvad han 'har brugt'. Selvom det er hans projekt, så ville jeg rigtig gerne ind og rette noget sprogligt ind imellem... Hvordan kommer man til det uden at komme til at signalere, at man ikke synes han har gjort det godt nok?! :) For jeg synes jo den er flot! Mit perfektionist-gen ville bare gerne ind og omformulere og skrive til ind imellem :)

Nå, men her er den: bryllup.vrist.dk (Vrist er min kommendes, og snart også mit, efternavn ;) )

Tænkerlidt at han jo sikkert kender dit gen så er det ikke det nemmeste at sige det til han. Jeg ville personligt blive sur hvis det bare blev rettet uden at det var blevet sagt. Alternetivt ville jeg bare lade det være som det er han har brugt tid på det og det er jo også hans bryllup.

0

Tænkerlidt at han jo sikkert kender dit gen så er det ikke det nemmeste at sige det til han. Jeg ville personligt blive sur hvis det bare blev rettet uden at det var blevet sagt. Alternetivt ville jeg bare lade det være som det er han har brugt tid på det og det er jo også hans bryllup.

Tja, det er slet ikke en mulighed, at jeg bare retter i det uden at sige det, for det kan jeg ikke ;)

Nu har det været sådan der i 1½ måned nu, og alle gæsterne har set siden, så jeg tror nu også bare jeg lader det ligge - jeg blev bare lige så inspireret af alle Jer andres flotte sider! :) Jeg arbejderind imellem på ikke at være for dominerende og bestemmer-agtig, og det her er nok et oplagt sted at gøre det ;)

0

Op med denne igen :) :)

Der er kommet mange nye brude til, måske har i også lavet en hjemmeside??

Vores egnen er ved at være færdig, jeg mangler kun lidt omkring påklædning, som driller mig lidt.. I er velkomne til at kigge med her: www.langbomeyer.dk

Jeg napper lige din formulering omkring påklædning! Håber det er ok, ellers må du sige til... JEg synes det er svært at skrive noget, der ikke virker stødende på dem der plejer at dukke op i cowboybukser....

0

Annonce ♥

Har nu luret de fleste af hjemmesiderne igennem og synes det er rigtig sjovt at se forskellen på hjemmesiderne.. De er simpelthen spændende og flotte på hver deres måde og det er rigtig spændende at følge med i planlægningen og andres liv på denne måde.. :)

0

vores hjemmeside kan du finde lige her ---> Our-Wedding.dk

SUPER flot hjemmeside.. Rigtig stilfuld og flot.. synes du ser bekendt ud men ved ikke lige hvor jeg skulle ha set dig henne :)

Men super hjemmeside..

Mange takker.

hmm det kan være mange steder... har bla. været med i både Qtv og en artikel i Ude&Hjemme...

0

Annonce ♥

SUPER flot hjemmeside.. Rigtig stilfuld og flot.. synes du ser bekendt ud men ved ikke lige hvor jeg skulle ha set dig henne :)

Men super hjemmeside..

Mange takker.

hmm det kan være mange steder... har bla. været med i både Qtv og en artikel i Ude&Hjemme...

Hihi jahh det er nok en gåde.. ser ikke QTV og læser sjældent ude&hjemme ;)

0

Men super hjemmeside..

Mange takker.

Hihi jahh det er nok en gåde.. ser ikke QTV og læser sjældent ude&hjemme ;)

hehe ja så kan jeg godt se det....

0