Sign in to follow this  
Followers 0
NinaT

Fedt fotokursus

6 posts in this topic

Min mand og jeg var på fotokursus i weekenden hos fotograferne.com

Hold da maule det var godt nok fedt. :)

Lørdag gik vi indstillingerne igennem på kameraet og der var godt nok mange "aha" oplevelser der. Det er jo ikke "bare lige" at tage gode billeder, det er faktisk rimelig krævende. ;)

Tænk at vores kamera kan så mange ting og med så mange indstillinger.......

Jeg er mest til at skulle tage billeder af mine heste, hunde og biler, både i fart og stående stille og det må jeg sige at jeg har fået vist hvordan jeg kan indstille kameraet så det er brugbare billeder der kommer ud af det.

Det at kunne tage et billed af vores hund der løber hen over marken, hvor hunden er fuldstændig skarp, det er noget jeg har drømt om at kunne længe.... IIIHHH Det kan jeg nu.... FEDT :)

søndag uha der skulle vi jo til at redigere billederne..... :cheerleader3:

Er du så færdig hvor kan man lave mange ting med billeder. Det er helt vildt. Vi fik lært at lysne billederne, gøre dem mere "venlige" at se på og lave diverse små sjove og finurlige ting med dem. Faktisk at kunne lave det færdige billed som vi alle ser fra de professionelle.... :)

Rigtig rigtig cool ting.... :(

Hvis I gerne vil lære jeres kamera bedre at kende, så synes jeg bestemt at det er en weekend værd. Vi har lært ufatteligt meget på den weekend.

Tusind tak til Fotograferne.com (Lars og Sus) for en dejlig og lærerig weekend, det var :cheerleader3: .

:carrot: :):)

Edited by NinaT
0

Annonce ♥

Det lyder da virkelig som et godt kursus

:)

0

Det lyder vildt spændende.....hvad løber sådan en kursus op i?

0

Det var et rigtig fedt kursus.

Og kommer der en efterfølger, så skal vi på der også.

Det koster kr. 1.500 for hele weekenden, så får man også nogle programmer som man kan bruge.

men kig på deres hjemme side http://www.fotograferne.com/ der står der mere om det.

0

Annonce ♥

Ej hvor er det bare fedt at hører. Jeg har købt sådan et kursus til D i fødselsdagsgave Juha nu glæder jeg mig endnu mere til at gi ham det.

:):):):):):(:cheerleader3::cheerleader3:

0

Hvis han synes det er sjovt og spændende at lege med kamera, så vil han elske dig endnu højere når han har været afsted....

Rigtig god fornøjelse til ham, han vil elske det..... :)

0