missmormus

Så var det min tur!

12 indlæg i dette emne

Hej!

Lørdag den.20 juni tog jeg på arbejde kl. 7.30, som jeg skulle. Kom godt igang med arbejdet, arbejder som salgsassistent i Superbest. Men kl.9 ringede de så fra kiosken om jeg var sød og komme og snakke med en lidt besværlig kunde, og selvfølgelig ville jeg da det!! Så jeg travede afsted, da jeg så kom derop undrede jeg mig så over, hvor kunden var. Men så sprang alle tøserne op bag fra disken, og puha, hvor blev jeg overrasket...

Så måtte jeg ellers ned i garderoben og klæde om, for nu skulle jeg ikke arbejde mere ;-) Puha de tog mig godt nok. Det havde jeg slet ikke regnet med, troede kun det var min kommende, som skulle have polter abend. For de havde sagt vi ikke kunne samme dag, og jeg skulle jo arbejde...

Men det skulle jeg så ikke...! Vi kørte hjem til min veninde, hvor vi fik morgenmad.

Herefter tog vi ind til byen, hvor vi alle skulle danse salsa. Vildt spændende!

Så gik vi en tur i gågaden, og ned til et glas pusteri, hvor jeg skulle lave et ophæng og et glas. Men da det første glas blev for lille, fik jeg lov til at lave et mere, så nu kan vi få hver vores...

Så gik turen til Caf'e, hvor jeg fik en pina colada, og vi alle fik nachoes, det var så hyggeligt.

så kørte vi hjem til min veninde igen, her fik vi sen middagsmad.

Da vi havde været der lidt, kom der en som skulle give mig fodmassage og en ansigtsbehandling.

Så sad vi og hyggede lidt og den forsvandt et par stykker, de sagde bare vi ses.

Nå men så skulle jeg så have bind for øjnene, for nu skulle vi ud og køre. ( bliver let køresyg, så var ikke meget for det). Hvor skulle vi så mon hen? Fik af vide vi skulle ud på en stor rød gård. NOT::: Min veninde tænkte bare ikke lige over, at hun kørte samme ved, som jeg kører hjem fra arbejde hver dag. Men jeg vidste jo ikke og vi kørte helt hjem til os, eller om vi drejjede af på vejen. Men det gjorde vi ikke... Nu fik jeg så også en sok i munden, for skulle være helt stille. Nu førte de mig så hend foran en, og det var min kommende... Først her fandt jeg ud af, at han faktisk også havde haft polter abend, selvom de sagde det ikke kunne lade sig gøre. De BISSER...

Nu blev der så rettet an til noget super godt mad, det var dejligt.

Vi nåede lige og få maden til og falde til bunds, så fik vi af vide, at nu skulle vi til noget igen. Denne gang var det sumo brydning og mega boksning, det var super sjovt, men utrolig svært når man kkun er 160 cm høj, og man kun lige kan se sine tæer ud under... Det samme galt armene ;_)

Resten af aftenen hyggede vi bare, fik lige en test om, hvor godt vi kendte hinanden også, det gik okay :-)

Kl.2 var jeg putte klar, så der gik vi i seng. Der var på dette tidspunkt 3 gæster tilbage, så de sov på sofaen ;-)

Helt igennem i orden dag!

Glæd jer til det bliver jeres tur!!!!!!

Karina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var nu dejligt at vi tog fusen på dig :cheerleader3:

Du har jo ingen billeder fået endnu men jeg ved jo at de tøser som er herinde gerne vil se billeder det er jo det bedste vi ved.

Så jeg fandt lige nogle frem de andre billeder må du vente med at se søde.

post-17596-1246454960.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev der kælet om Karina med de friske råvare nemlig aloe vera produkter.

Fødder, ansigtbehandling og sidste en gang makeup så var hun klar til det helt store:O)

Hun fik også en lille lur ikke at vi ku høre noget men hun var væk på et tidpunkt havde hun selv sagt:O)

post-17596-1246456155.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik det kommende brudepar set hinanden og selvfølgelig med et elskeligt knus.

Tror det første de tænkte på: hvor var deres guldklump henne men hun blev godt passet af dagplejeren.

Selvfølgelig havde vi tænkt på alt. De troede jo ikke at de fik polter abend samme dag så der fik vi dem drillet :thumbsupsmileyanim:

post-17596-1246456379.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej Karina, havde slet ikke set at du havde fået skrevet om din PA. Sikke da de fik taget fusen på dig. Rigtig fedt.

Ud over det så lyder det da som en helt fantastisk dag du havde, skønt.

Og tak for kigget, godt at have veninder der forstår behovet for billeder på BK

Håber at I er ved at være klar til på lørdag ... nu er det jo lige-om-lidt .... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer