MizzTulip

Smeden får sin *Hoooost* Ungmø til hjertenes fest

301 posts in this topic

Annonce ♥

:) Så blev lækkerluns poltret :cheerleader3:

Men sikken dog en masse rod der har været omkring deres planlægning.

Men summasumarum var at han havde haft en super hyggelig polterabend i hans ånd.

De havde spist rigtig god mad, drukket lidt drinks, bowlet og spillet billiard osv.

De hentede ham kl 6 og han var hjem halvlunken kl 01.00

Han synes det havde været rigtig hyggeligt, og lige hvad han ønskede.

Så det var jo dejligt for ham

Tulippen som afventer hvad pigerne finder på :S

0

Yes siger vi herhjemme, endelig er organisten fundet der kan spille til vores bryllup.

Vi kan desværre ikke få vores præludium med Pachebel men jeg har fået lov at få min sang med Bach i stedet for

Lyt

Salmerne bliver flg.

Præludium: Bach Prelude No.1

1. 787 - Du som har tændt millioner af stjerner

2. 708 - I blev skabt mand og kvinde

3. Simon Grotians Bryllupssalme

4. Det er så yndigt at følges ad.

Postludium: The prince of Denmark

Præsten har rost os for musik og salmer, og synes det hænger rigtig smukt sammen.

Vores præst har osse været yders hjælpsom og foreslået de salmer hun idag ville

have til sin egen vielse, fik 10 at vælge imellem.

Så nu skal det siges at alle 90 kirkehæfter er trykt, og min skønne veninde har dem liggende

fordi hun skulle printe, igår kom en sms, HOVSA kom til at samle alle dine hæfter for dig.

Nu skal vi så have risposerne igang, tror ikke nogle af mine "Mødre" gør det*GS*

God Lørdag - Tulippen

0

Annonce ♥

Uhh, det nærmer sig - er nerverne ved at melde sig :)

Ikke endnu, men det skal nok komme når tiden nærmer sig, og det gør det jo hver dag :cheerleader3:

Men alt er osse ved at flaske sig, mangler lige nogle få ting inden alt er klappet.

Bordplanen er et u-land og den er svær at få til at gå op, så er gået på kompromis med at to damer godt kan sidde sammen.

Ellers er kirkehæfterne færdige, menukortene ved at være på plads og bordopdækningen har vi mange ideer til.

God søndag.

Tulippen

0

:thumbsupsmileyanim: Idag kom pigernes boleroer, og de bare så smukke og yndige, de matcher deres kjoler helt perfekt.

Jeg selv er gået i selvsving, og jeg er rundforvirret og spændingen er begyndt at komme nærmere.

Spekulere på om jeg kan nå alt inden dagen oprender!

Idag fik jeg bla. på plads hvordan vi gør inden kirken, er ret væsenlig detajle, men vi blevet enige om at sove sammen

natten før brylluppet, altså vi har jo to børn sammen og har dyrket en masse "før ægteskabet" elskov, så faktisk

tror jeg ikke det betyder det helt vilde at sove sammen inden, kan faktisk ikke engang huske hvad det skulle betyde :S

Men er endt op med flg.

Jeg kører med Momse til frisør, min kone (bedsteveninden) sørger for pigerne og deres tøj og hår sammen med b-lillesøster.

Min mor sørger for drengene, og min store dreng sørger for sig selv.

Store drengen bliver fragtet ud til min papa, og han klæder om herude, vi 3 kører til kirken sammen og min momse hjælper mig i tøjet,

men alle de andre sørger for børnene.

Det var rart at få på plads, jeg har hørt en hvisken i krogene om der skal ske noget her tors-fre eller lør, hmmm er lidt spændt.

Ud over det har vi desværre hørt rygter om en nært familie medl. vil skaffe sig adgang til huset og lave ballade, what to do.

Vi har jo netop skrevet vi frabeder os bryllups spøg i hjemmet pga min psykiske og fysiske tilstand.

Øv det var en nitte at få det frem i dagslyset....

Klem Tulippen.

0

Var ved frisøren idag, og puha hvilket mareridt...

1. mit hår er alt for tykt til at kunne få den frisure jeg gerne vil, og hun ville gerne have lov at klippe og fortynde det.

2. Hun synes mit diadem er for stort til sløret, hmm overvejer et andet et jeg har nu eller intet.

3. hun vil klippe hul i mit slør for at få knolden ud igennem.

4. Hun går i gang kl 9 med mit hår, og siger det kun tager en time eller 2, det skal lige siges frisøren bor 1 times kørsel væk.

Lige nu er jeg i syvende sind over hvad jeg skal og ikke skal, overvejer seriøst en anden frisør, hun er godt nok billig 500 kr men det

er jo min brude gave, så føler ejg er ret utaknemlig.

Nu søger jeg med lys og lygte billeder af HKH Maries bryllupshår, det er den frisure jeg vil have.

Tulippen.

Edited by MizzTulip
0

1. mit hår er alt for tykt til at kunne få den frisure jeg gerne vil, og hun ville gerne have lov at klippe og fortynde det.

2. Hun synes mit diadem er for stort til sløret, hmm overvejer et andet et jeg har nu eller intet.

4. Hun går i gang kl 9 med mit hår, og siger det kun tager en time eller 2, det skal lige siges frisøren bor 1 times kørsel væk.

Lige nu er jeg i syvende sind over hvad jeg skal og ikke skal, overvejer seriøst en anden frisør, hun er godt nok billig 500 kr men det

Nu søger jeg med lys og lygte billeder af HKH Maries hår, det er den frisure jeg vil have.

Tulippen.

Uh hun har jo haft mange forskellige frisurer... Men du kan prøve at kigge her og der er også nogle her

Edited by Nitzen1987
0

Annonce ♥

Nu søger jeg med lys og lygte billeder af HKH Maries hår, det er den frisure jeg vil have.

Tulippen.

Uh hun har jo haft mange forskellige frisurer... Men du kan prøve at kigge her og der er også nogle her

Det er til brylluppet jeg tænker, det glemte jeg lige at skrive :thumbsupsmileyanim:

0

Så blev jeg poltret, og hvilken hyggerlig og herlig aften.

Jeg blev hentet midt under frikadellerne, og fik at vide vi skulle ud og køre en lille tur.

Sagt som gjort, da jeg kom frem var der en masse skønne tøser som tog imod mig og fluks stak mig et glas asti i hånden.

Så fik jeg nogle skønne hjertebriller, samt makeup og div. hårting til bryllups dagen.

Vi fik mexicansk mad, og midt under maden kom der er yders sød pige ind, hun præsentrede som intim piercer,

og jeg blev noget lang i ansigtet, men det var en dildoparty konsulent. Det var smadder skægt og ja blev da

et par erfaringer rigere.

Efter hun var gået gik vi igang med nogle spil og grinede og rå hyggede os, vi tog videre i byen og jeg endte

med at være drukket helt i hegnet så da kl var ca 5:00 ankom jeg pløre vissen og kunne ikke stave til bt.*G*

Det var en polterabend i min ånd, tøse fnidderfnadder, hyggen og grinen, og verdens bedste aften i min verden.

Nu der 5 dage tilbage og jeg er begyndt at få sommerfugle i maven....

Tulippen

0

Dejligt du fik en god polterabend, der var lige i din ånd. Det lyder også bare rigtig hyggeligt. :heart:

Håber du fandt ud af det med frisøren?

Kan ikk lige finde et billede af HKH Maries hår, hvor man kan se, hvordan det ser ud under sløret, men ved ikke om dette kan hjælpe dig alligevel (om ikke andet, så er det jo et dejligt billede! :blush:):

post-43333-1277708862.jpg

0

Annonce ♥

Nu søger jeg med lys og lygte billeder af HKH Maries bryllupshår, det er den frisure jeg vil have.

Tulippen.

Hmm jeg synes ikke det lyder godt hun ikke kan sætte sløret uden at at klippe i det og at hun ikke kan få dit diadem til at fungere. Det lyder ikke voldsomt professionelt. Håber du finder en eller anden løsning.

KH frk R

0

Annonce ♥

Man kan sikkert gøre det både smartere og nemmere, men måden jeg gør det på er:

1. Åben billedet i paint (gode gamle tegneprogram)

2. Tryk "billede"

3. Vælg "stræk/vrid"

4. Der står 100% under stræk. Det ændrer du til noget mindre. F.eks. 50. Husk at det skal være det samme i både højde og bredde ellers bliver det skævt.

5. Gem billedet som en ny fil.

Så har du i hvert fald billedet mindre, og dermed også så det ikke fylder så meget. Jeg plejer at sætte det i 90% og så gøre det igen og igen, indtil at det liiiiige nøjagtig kan være der. Det kan også have noget at sige, hvilken filtype, du gemmer billedet i. Jeg gemmer altid i JPG, det er efter min erfaring det, der fylder mindst.

0

Annonce ♥