Sign in to follow this  
Followers 0
Miv Marie

M og T´s bryllup den 4.september 2010

29 posts in this topic

M & T´s bryllup den 4.september 2010

Der er ingen voldsom romantisk forhistorie omkring vores kommende bryllup... Da vi blev forlovet juleaften 2006, var det noget vi havde aftalt, ja og nu hvor der er bestemt dato for brylluppet, så er det også bare noget der er aftalt... Kunne da godt tænke mig at blive friet til, men det bliver nok ikke dette liv... Jeg vil virkelig blive overrasket hvis T, pludselig faldt på knæ. Men pyt. Han er min og bliver min - det er det der betyder allermest for mig! :)

Men ellers. Vi er begge lige på trapperne til de 27 år, har en lille datter på nu 8 måneder, som tiden flyver. Jeg går hjemme på barsel til midt i september (så derfor hr jeg så meget tid til at nørde herinde :cheerleader3: )

Der ligesom er planlagt og i orden er at:

Festedet er bestilt, det bliver i Skovsgård Multi hus

Kirken er ligeledes bestilt, det bliver i Oxholm Kirke, Øland

Musikken er næsten på plads, mangler lige de sidste deltager omkring klokkelet osv.

Ellers har jeg været ved at se lidt på indbydelserne, da jeg jo går hjemme på barsel lidt endnu, tror jeg, at jeg vil have dem lavet inden, jeg starter på job igen, da jeg ved at al min tid kommer til at gå med arbejde, kæreste og vores lille datter...

Så har vi besluttet at vælge familie fra (altså forældres søskende osv) til fordel for vores venner. Det bliver et bryllup med ca 45 mennesker (muligvis lidt flere, da der er en del singler i vennekredsen, det kan jo være de finder en inden næste år i september :cheerleader3: )

Farvetemaet bliver Limegrøn/æblegrøn og pink (ikke helt denne farve)

Det er bestemt hvilken bryllupskage vi skal have, tror jeg har fundet den her inde for meget meget lang tid siden. Det er kun udseendet der er bestemt, indholdet tager vi på senere. Det er min svigerfar der skal lave den, han er bager! Sætter lige billede ind senere...

Hm, det var vist det for nu. Følger op løbende.

Herunder kan du klikke dig ind på det der har interesse

Kagen

Invitationer

Monogram

Feststedet

Kirken

Musik klik

Edited by Miv Marie
0

Annonce ♥

Her har vi første udkast til indbydelserne

Min kæreste har sagt god for denne her, hvis vi dropper det lille hjerte i venstre nederste hjørne og hvis vi sætter skriften på skrå i de hjørner den allerede er i. Så når jeg lige får en ledig stund på et tidspunkt, så skal jeg prøve at lave den som han foreslår. Dejligt han har en mening...

post-32785-1246267573.jpg

0

Annonce ♥

:cheerleader3: Endnu en 2010'er og endda en, der allerede har vildt gang i planerne. HERLIGT! :D

Er helt tosse med den kage.. Specielt med kaj'erne på toppen.. De gav mig lige lidt inspiration, såfremt vi kan få en bager til at lave to små runde kager og pynte den ene som en gris og den anden som en mus.. bare runde.. med hhv krøllet hale og lang lige hale og så hhv en lille spids snude og knurhår og en lille flad tryne med 2 huller.. Og så ellers bare form og udseende som kaj'erne.. Det ku være sejt!! :D

0

Annonce ♥

Feststedet

Vi har fået et tilbud fra feststedet på 300 kr pr kuvert + drikkevarer. Det er super, vi vil prøve at holde budgettet på 50.000 kr, så det skal bestemt heller ikke koste mere der, der er jo frygtelig mange ting man gerne vil have.... :cheerleader3:

0

Tak for velkomsten...

Jamen synes også jeg har lidt styr på mange ting, der er bare alt for lang tid til.... :cheerleader3:

FrkHelle, - mon ikke en bager med lidt fantasi kan lave Kaj kagerne om til noget andet.....

jo! Har lige foreslået L det og han synes det var en god ide. Altså.. hvis bageren skal lave 2 "kaj'er" bare som mus og gris og fx i lyserød og alm farvet marcipan (han har nok ikke grå marcipan) og så måske lige sætte en hat på grisen og et lille stykke tyl på musen (kan jeg jo give ham), det kan bestemt ikke koste mere end en topfigur. Den topfigur vi har kig på koster ca 100 kr inkl porto, og det bør han næsten kunne lave 4 "kaj'er" for :D

Må hellere lige gemme din kage-ide i mit billedearkiv :cheerleader3:

0

Tak for velkomsten...

Jamen synes også jeg har lidt styr på mange ting, der er bare alt for lang tid til.... :)

FrkHelle, - mon ikke en bager med lidt fantasi kan lave Kaj kagerne om til noget andet.....

jo! Har lige foreslået L det og han synes det var en god ide. Altså.. hvis bageren skal lave 2 "kaj'er" bare som mus og gris og fx i lyserød og alm farvet marcipan (han har nok ikke grå marcipan) og så måske lige sætte en hat på grisen og et lille stykke tyl på musen (kan jeg jo give ham), det kan bestemt ikke koste mere end en topfigur. Den topfigur vi har kig på koster ca 100 kr inkl porto, og det bør han næsten kunne lave 4 "kaj'er" for :D

Ja gør endelig det... Jeg har jo tym-stjålet den et eller andet sted jeg ikke kan huske :cheerleader3:

Det burde ikke koste en formue for dem at lave en gris og en mus....

0

Annonce ♥

Tak for velkomsten...

Jamen synes også jeg har lidt styr på mange ting, der er bare alt for lang tid til.... :)

Ja gør endelig det... Jeg har jo tym-stjålet den et eller andet sted jeg ikke kan huske :cheerleader3:

Nej det burde være lige til.. selv jeg, kan ikke se det besværlige i det.. Og så kan de selv vælge, om de tager udgangspunkt i en kajkage, laver dem af marcipan, laver dem med fyld fra den alm kage eller overtrækker en flødebolle.. det egentlig ligegyldigt for mig.. Det bare det sjove i en unik topfigur :D

Synes I øvrigt det er et sødt monogram, I har lavet :)

0

Tak for velkomsten...

Må hellere lige gemme din kage-ide i mit billedearkiv :)

Nej det burde være lige til.. selv jeg, kan ikke se det besværlige i det.. Og så kan de selv vælge, om de tager udgangspunkt i en kajkage, laver dem af marcipan, laver dem med fyld fra den alm kage eller overtrækker en flødebolle.. det egentlig ligegyldigt for mig.. Det bare det sjove i en unik topfigur :D

Synes I øvrigt det er et sødt monogram, I har lavet :griner:-

For os er det heller ikke så meget smagen af Kaj kage der er det væsentlige, men det er det, at det er anderledes og så passer det perfekt til vores farvetema... :)

Monogrammet er som skrevet af en eller anden herinde sidste år. Jeg har haft det gemt i en mappe på somputeren og kom lige i tanke om det igen... :cheerleader3:

0

Tak for velkomsten...

Må hellere lige gemme din kage-ide i mit billedearkiv :)

Synes I øvrigt det er et sødt monogram, I har lavet :griner:-

For os er det heller ikke så meget smagen af Kaj kage der er det væsentlige, men det er det, at det er anderledes og så passer det perfekt til vores farvetema... :)

Monogrammet er som skrevet af en eller anden herinde sidste år. Jeg har haft det gemt i en mappe på somputeren og kom lige i tanke om det igen... :cheerleader3:

Tror faktisk ikke, at jeg kan lide kajkage..

Vi har også grøn - lime/naturgrøn, som hovedfarve.. men det gør mig ikke noget, at topfigurerne kommer i andre farver :heart: Ai hvor var det godt, jeg lige fik stukket hovedet herind. :blush:

Ups.. havde ikke set, hvad du havde skrevet om monogrammet :shooter:

0

Hm, havd gør man så lige...

Der er ingen af dem som spiller i det band som vi skal have til dansen, som spiller under middage... Hvad gør man så lige???

Vi overvejer at sætte cd´er på, men giver det stemning nok, og vil der mangle en der spiller til evt. sange???

Nogle erfaringer????

0

Annonce ♥

FESTSTEDET

Ja, man har et standpunkt til man tager et nyt... Vi har simpelthen besluttet at vi vil prøve at få et tilbud fra et sted mere, selvom vi egentlig har booket et sted... Men vi har ingen kontrakt lavet endnu, så mon ikke det går. Vi skal til samtale på det andet sted i aften, jeg glæder mig rigtig meget, og håber de kan lave et super tilbud til os...

Det var bare lige lidt nyt herfra, ellers sker der ikke så meget i planlægningen for tiden...

0

Annonce ♥

ja altså... To timer inden vi skulle have ude ved det andet feststed, ringede de afbud pga sygdom... Så nu skal vi derud den 10.august i stedet...

Fordi vi overvejer nyt feststed er pga prisen... Vi kan muligvis spare lidt penge det andet sted, og der er mulighed for overnatning, det er der ikke der hvor vi har fået et tilbud fra... Så nu må vi se...

0

Huha, jeg skulle finde mig selv helt nede på side 5.... Øv øv!!!!!

Nå, men der er nu heller ikke sket så meget siden jeg skrev her sidst...

Vi var til møde på et nyt feststed sidste mandag... Det var rigtig ØV. De havde glemt os, ham der havde lavet aftalen med os, havde så lige fri :balloons:

Så jeg var noget gal i skralden. Ham vi så kom til at snakke med, havde jo ikke en ærlig chance for at vide hvad vi havde aftalt og snakket med hans kollega om. Vi havde jo sendt en "ønskeseddel" til dem... Men vi et menukort med hjem, jamen tak, hvilket vi jo havde nærstuderet på nettet. Og så fik vi at vide at så kunne vi vælge hvad det var vi ville have.... :thumbsupsmileyanim: Men vi havde jo skrevet en gang til dem havd det var vi ville have. Men det sagde vi ikke til ham, så nu er vi ved at skrive endnu en gang hvad det er vi vil have. Og så tager jeg en snak, men ham der brændte os af, DET ER BARE IKKE I ORDEN!!!!! SÅ må vi se...

Ellers så har jeg lige bestilt strømpebånd

Og så har jeg bestilt noget hårpynt, håber det kan bruges, da mit hår er meget meget meget kort...

Glæder mig til at se det.

Ellers så har jeg forelsket mig i dette kage-knivs sæt...

post-32785-1250410644.jpg

post-32785-1250410698.jpg

post-32785-1250410711.jpg

Edited by Miv Marie
0