Sign in to follow this  
Followers 0
Miv Marie

M og T´s bryllup den 4.september 2010

29 posts in this topic

så er kage knivssættet bestilt... Glæder mig enormt til at se det om nogle uger...

Er så bare lidt spændt på svigermekanikkens reaktion... Min svigerfar er bager, og da han lavede bryllupskage til min svigerinde (hans datter) fik de et kageknivssæt i sølv sammenmed kagen... Og undskyld min måske utaknemlige facon, men sølvtøj siger mig ikke en DYT... Og jeg faldt pladask for det sæt vi har bestilt... T står bag min beslutning, så nu må vi se... Jeg er nu også helt tilfreds med at få kagen, jeg havde ikke regnet med at de også skulle give knivsættet, men det var min svigerinde, der sagde det til T, da han nævnte det for hende... Så på et eller andet tidspunkt, vil jeg prøve at få det ind i en samtale, så vi kan vise dem det, så de ikke går ud og bruger en formue på sølvtøj!!!!!

Ellers sker der ikke det vilde. Jeg venter en opringning fra det feststed som har brændt os lidt af. Jeg ringede derud i går og brokkede mig, og nu lovede de at de nok skulle få ham vi skal snakke med til at ringe tilbage - I DAG!!!!!

0

Annonce ♥

Hej der og tillykke med tråden og det hele :thumbsupsmileyanim: Bliver spændende at følge med. Men sikke en øv-behandling fra jeres feststed nummer to - jeg synes næsten ikke jeg ville være særlig glad for at holde en fest sådan et sted.. Hvis de ikke engang kan finde ud af at ringe tilbage samme dag, mon de så kan finde ud af at servere hovedretten efter forretten? Ej, hvis det nu er super fedt ellers.. Men jeg synes godt nok det er en skidt behandling!

0

Hej der og tillykke med tråden og det hele :) Bliver spændende at følge med. Men sikke en øv-behandling fra jeres feststed nummer to - jeg synes næsten ikke jeg ville være særlig glad for at holde en fest sådan et sted.. Hvis de ikke engang kan finde ud af at ringe tilbage samme dag, mon de så kan finde ud af at servere hovedretten efter forretten? Ej, hvis det nu er super fedt ellers.. Men jeg synes godt nok det er en skidt behandling!

Kan kun give dig ret, men der er bare så mange plusser ved det sted... Men er godt gal i skralden, for de har sgu ikke haft ringet endnu :thumbsupsmileyanim:

0

huha, jeg skulle laaaaaangt ned på listen for at finde mig selv igen...

Lidt nyt herfra... Jeg har modtaget kage/kniv sættet, det er bare super godt med graveringen...

Og, ja endelig lykkedes det at få en aftale i hus med Rønnes hotel... Og festen skal holdes der... Så nu skulle det være på plads...

Ellers sker der ikke det vilde i palnlægningen. Tager det stille og roligt, regner med at få styr på indbydelserne i mellem jul og nytår, men ellers ingen stress her!!!!

0

Annonce ♥