Sign in to follow this  
Followers 0
LineH

Hjælp: Corsage!

19 posts in this topic

Hej piger

Håber på lidt hjælp her... :cheerleader3:

Til min kjole skal jeg bruge en stropløs corsage, der skal være lidt dyb på ryggen. Den må altså ikke gå lige over...

Men problemet er, at jeg bruger en str. 75E/F, hvilket jo gør opgaven lidt sværere - da undertøjsbutikkerne (i hvert fald i Aalborg) ikke har modeller, der er større end en D-skål.

Jeg var inde i en butik her til formiddag og blev i rigtig, rigtig dårligt humør... Jeg følte mig simpelthen som en flodhest - især da damen sagde: "Jamen, vi har jo ikke ret meget til STORE STØRRELSER!" Store størrelser, min r**! :) Jeg er 163 høj og vejer ca. 59 kg - så jeg er altså ikke tyk! Jeg har bare store bryster! Argh! Blev lige nødt til at få min galde ud. :cheerleader3:

Men så var det jeg tænkte, at det jo kunne være, at der var nogen af jer, der har stået i samme situation og kender til en god butik? Det må også gerne være i Århus eller København, for jeg er villig til at rejse efter det.

For nogle år siden var der nogle make-over programmer på kanal 5 eller sådan noget, hvor Jim Lyngvild havde ofrene med i en undertøjsbutik, hvor de kunne udøve mirakler med løftede baller, bryster og indstramning af talje. Sådan en butik må jo være vant til forskellige størrelser. Men er der nogen, der ved hvor den ligger?

Håber på gode råd og hjææælp! :)

Kærlig hilsen

Line

0

Annonce ♥

Neej, den er fin... den kigger jeg fluks lidt nærmere på...

Kan gætte mig til, at du også kæmper med de almindelige danske undertøjsbutikker af og til? :cheerleader3:

Tak for hjælpen!

0

Kommer du forbi københavn, så vil jeg til enhver tid anbefale en tur til Emma Lingeri, hun er super professionel og ringer du et par dage i forvejen så er jeg helt sikker på hun vil tage noget hjem til dig i din størrelse..

Hende ekspedienten, var hun ikke bare en smule jaloux på dine fortrin`;) :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Kan gætte mig til, at du også kæmper med de almindelige danske undertøjsbutikker af og til? :cheerleader3:

Tak for hjælpen!

Jeps _ det gør jeg, men har fundet en god ven i Change butikken. Har lige bestilt bh´er hjem i 70H ( jeps de vokser når man får bebs i maven..,,)

0

Når nu du er fra Aalborg kanten ville jeg prøve at kontaket Luxux i Aalborg eller Luxux Bride i Vester Hassing.

Har selv købt corsage der - jeg er dog stor på alle leder og kanter :thumbsupsmileyanim:

Købte iøvrigt også slør og sko der - super betjening

0

Er selv 155 og har str 70G i bh.

Jeg købte den her... og var meget tilfreds :cheerleader3:

Den går ikke langt op nogen steder og er dejlig blød og behagelig!

butik mariann

Mie, den du linker til, er det den, som du selv har?

I så fald, hvilken str. skulle du ha'?

Jeg overvejer nemlig at bestille den, da jeg mangler en corsage :denmarkflag: Jeg har de sidste dage overvejet, om jeg lige skulle sende dig en pm omkring, hvor du købte din corsage til dit bryllup :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Kan gætte mig til, at du også kæmper med de almindelige danske undertøjsbutikker af og til? :thumbsupsmileyanim:

Tak for hjælpen!

Jeps _ det gør jeg, men har fundet en god ven i Change butikken. Har lige bestilt bh´er hjem i 70H ( jeps de vokser når man får bebs i maven..,,)

Er du gravid???? I så fald tillykke :cheerleader3: (Hvis ikke så sæt i gang - I kan da kun få lækre unger)

0

Jeg købte den her... og var meget tilfreds :cheerleader3:

butik mariann

Jeg overvejer nemlig at bestille den, da jeg mangler en corsage :denmarkflag: Jeg har de sidste dage overvejet, om jeg lige skulle sende dig en pm omkring, hvor du købte din corsage til dit bryllup :thumbsupsmileyanim:

hej sweetie

Ja det er lige præcis den selvsamme :griner:-:) Jeg købte den i en str 34 :denmarkflag:

krammer

0

Kan gætte mig til, at du også kæmper med de almindelige danske undertøjsbutikker af og til? :denmarkflag:

Tak for hjælpen!

Er du gravid???? I så fald tillykke :griner:- (Hvis ikke så sæt i gang - I kan da kun få lækre unger)

taaak :cheerleader3: Det var rigtig sødt sagt!! Og ja jeg er gravid med termin juleaften :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg købte den her... og var meget tilfreds :denmarkflag:

butik mariann

Jeg overvejer nemlig at bestille den, da jeg mangler en corsage :griner:- Jeg har de sidste dage overvejet, om jeg lige skulle sende dig en pm omkring, hvor du købte din corsage til dit bryllup :thumbsupsmileyanim:

hej sweetie

Ja det er lige præcis den selvsamme :):denmarkflag: Jeg købte den i en str 34 :)

krammer

Tusind tak for svaret :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej alle sammen!

Tak for jeres svar!

Kommer du forbi københavn, så vil jeg til enhver tid anbefale en tur til Emma Lingeri, hun er super professionel og ringer du et par dage i forvejen så er jeg helt sikker på hun vil tage noget hjem til dig i din størrelse..

Hende ekspedienten, var hun ikke bare en smule jaloux på dine fortrin`;) :cheerleader3:

Tak for tippet! Det vil jeg prøve næste gang jeg er i Kbh - måske allerede på onsdag.

Haha - jo det kan være hun var! :denmarkflag:

ellers kan jeg henvise til bravissimo i England. Ved godt det er over nettet, så ma ikke kan prøve, men se lige den her

lækker, lækker :denmarkflag::griner:-:)

knus Sanne

Ja, den er rigtig fin! Jeg har kigget på den, men tror desværre den er for høj på ryggen. Apropos handel på nettet, kan jeg også anbefale Brastop

Kan gætte mig til, at du også kæmper med de almindelige danske undertøjsbutikker af og til? :)

Tak for hjælpen!

Ja, det må man sige... Kan huske, da jeg fik min søn og mælken løb til - det var ren Dolly Parton! :)

Når nu du er fra Aalborg kanten ville jeg prøve at kontaket Luxux i Aalborg eller Luxux Bride i Vester Hassing.

Har selv købt corsage der - jeg er dog stor på alle leder og kanter :)

Købte iøvrigt også slør og sko der - super betjening

Vil prøve Luxux - tak for tippet! :thumbsupsmileyanim:

Hej

Har du prøvet ude i Triumf i storcentret? Der har jeg selv købt undertøj i str. 75E

Ved du, om de også har corsager i de størrelser?

0

Jeg fandt lige denne her: klik

Den er lav i ryggen, men selvfølgelig ikke så lang i det.

Anja! Du er en skat! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::denmarkflag::griner:-

Det er lige sådan noget, jeg leder efter... Tror jeg vil prøve at bestille den - man kan jo altid returnere den...

0

Annonce ♥

Jeg fandt lige denne her: klik

Den er lav i ryggen, men selvfølgelig ikke så lang i det.

Anja! Du er en skat! :bearhug::bearhug::bearhug::boohoo:

Det er lige sådan noget, jeg leder efter... Tror jeg vil prøve at bestille den - man kan jo altid returnere den...

Jamen velbekomme!

Man kan nemlig altid returnere. Jeg har dog ikke selv købt noget hos dem - endnu! :cheerleader3:

Jeg sender lige takken videre til manden min, for det er faktisk ham, der kendte sitet, som han havde læst om i en eller anden avis :thumbsupsmileyanim:

0

Hej piger

Håber på lidt hjælp her... :cheerleader3:

Til min kjole skal jeg bruge en stropløs corsage, der skal være lidt dyb på ryggen. Den må altså ikke gå lige over...

Men problemet er, at jeg bruger en str. 75E/F, hvilket jo gør opgaven lidt sværere - da undertøjsbutikkerne (i hvert fald i Aalborg) ikke har modeller, der er større end en D-skål.

Jeg var inde i en butik her til formiddag og blev i rigtig, rigtig dårligt humør... Jeg følte mig simpelthen som en flodhest - især da damen sagde: "Jamen, vi har jo ikke ret meget til STORE STØRRELSER!" Store størrelser, min r**! :bearhug: Jeg er 163 høj og vejer ca. 59 kg - så jeg er altså ikke tyk! Jeg har bare store bryster! Argh! Blev lige nødt til at få min galde ud. :cheerleader3:

Men så var det jeg tænkte, at det jo kunne være, at der var nogen af jer, der har stået i samme situation og kender til en god butik? Det må også gerne være i Århus eller København, for jeg er villig til at rejse efter det.

For nogle år siden var der nogle make-over programmer på kanal 5 eller sådan noget, hvor Jim Lyngvild havde ofrene med i en undertøjsbutik, hvor de kunne udøve mirakler med løftede baller, bryster og indstramning af talje. Sådan en butik må jo være vant til forskellige størrelser. Men er der nogen, der ved hvor den ligger?

Håber på gode råd og hjææælp! :)

Kærlig hilsen

Line

Jeg har købt min hos lilly. koster godt nok næsten 1000 kr men kunne ikke finde nogen - bruger selv en 75H... så måtte bide i det sure æble.. men så har jeg den til gengæld senere :)

0