Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Lucelille

Med eller uden slæb...

28 posts in this topic

Jeg er måske nok alene med denne holdning, men jeg vil ikke have slæb :cheerleader3:

Slæb er slet slet ikke min stil og så synes jeg også at det kræver at man holder fest på et slot for at det passer sig til - det er ikke fordi jeg ikke synes at det er flot, men jeg synes bare ikke det hænger sammen, hvis man samtidig skal holde fest i Nr. Sundby forsamlingshus... Lidt ligesom at blande kaviar og torskerogn på dåse...

Men det er jo bare min mening - syntes at den var på sin plads når nu alle andre mener det modsatte af mig :thumbsupsmileyanim:

Kan tilslutte mig her, dog uden ar have prøvet en eneste kjole. Så har jeg altså en ide om at jeg ikke skal have slæb og ej heller slør (har meget kort hår, og det er absolut ikke mig)

0

Annonce ♥

Synes egentlig det er lidt trist at man ved et bryllup i et forsamlingshus repræsenterer torskerogn og ikke kan have slæb. Men at et bryllup på et slot gør det okay???!!! Altså personligt synes jeg, at man skal have en kjole der passer til den person man er og til den slags fest/stemning man ønsker, men det udelukker da hverken slæb eller ikke slæb???

Edited by Miss-Lena
0

Synes egentlig det er lidt trist at man ved et bryllup i et forsamlingshus repræsenterer torskerogn og ikke kan have slæb. Men at et bryllup på et slot gør det okay???!!! Altså personligt synes jeg, at man skal have en kjole der passer til den person man er og til den slags fest/stemning man ønsker, men det udelukker da hverken slæb eller ikke slæb???

:ditto:

Havde som vist mega langt slæb, og holdt festen på en restaurant ved en fiskesø :thumbsupsmileyanim: Men da jeg fik kjolen på første gang gav den bare en helt vidunderlig følelse i kroppen og et sug i maven, og så var det bare den det skulle være, forsamlingshus, restaurant eller slot, det var bare KJOLEN og det er den følelse man skal vælge ud fra og ikke hvor man skal holde festen :cheerleader3:

Edited by darling75
0