pilgrim

Vi Vil Have Hinanden 07.08 2010...

1,144 posts in this topic

Annonce ♥

Åh smukke kvinde, hvem der dog havde en krop som din!!!

Jeg er vild med alle kjolerne... kan du ikke bare købe hele balladen og i bedste vegas stil skifte kjole et par gange i løbet af aftenen??? ;)

Spøg til side, kan viiiiildt godt lide den mocca farvet, ryggen er så fin, ja faktisk yndig!

Den første du prøvede er også virkeligt fab - kan godt lide enkeltheden, ligesom jeg er pjattet med den græske.

Hvad siger mavefornemmelsen - har du haft "the one" på, eller forsætter jagten på den helt rigtige?

(men du er altså afsindig smuk, og hvis din mand ikke siger det til dig hver dag, bliver jeg nød til at vappe ham en med lokalavisen...!)

0

Altså, det kan jeg jo ikke bare sådan lade stå uden kommentarer (selvom jeg ikke "er her" mere ;)).

Nr. 1, den græske og mokka'en (silke?) VISER din gudinde-smukke figur bedst, synes jeg - men lurer på om ikke helst du vil have lidt mere "sus i skørterne", når du selv er så glad for blondesagen!?

0

Annonce ♥

Wauw! Jeg kan godt forstå, hvis det er svært at vælge. :cheerleader3:

Den første kjole er nok den der sidder bedst på dig, men ligesom bernard77 siger, er det jo tydeligt, at du stråler mest i den sidste kjole og den også super flot til dig, men mangler måske lidt tilretning!

Men jeg er også vild med den der var lidt for lille. Den er også god til din figur.

Den mokka-farvede er også flot, men er nok den jeg er mindst vild med. Mest fordi jeg synes den er lidt for enkel når man ser den forfra. Den græske siger heller ikke mig så meget.

0

Jeg er HELT VILD med tylkjolen - hold op den er smuk og klæder dig helt fantastisk. :):):thumbsupsmileyanim:

Generelt er det bare nogle fede billeder du har lagt ind. Det ser ud til at have været en super oplevelse og du ser fantastisk og afslappet ud over all! :cheerleader3:

Knus Sarah

0

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :cheerleader3::):):thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

Hvor er de bare flotte!!!!!

Jeg synes aller bedst om den kjole, der var i str 34 - den er VILDT flot til dig!!!! Og så også den første kjole..... Glæder mig til at høre, hvad det er for en, der er reserveret....

Knus

0

Hey

Skønne, skønne kjoler du har prøvet :):):thumbsupsmileyanim:

Dejligt, at du vil dele prøvningen med os :cheerleader3: De er hver for sig smukke syntes jeg. Den mokkafarvede har super ryg -virkelig flot men virker lidt stiv i stoffet foran. Den med tyl tror jeg lige er dig -smuk og men et toch af spræld.

-Og søde, jeg er helt misundelig på din flotte barm .

Knus

0

Annonce ♥

Tusind tak for alle de søde kommentarer - er super glad for dem (og rødmer lidt samtidig) :)

Vi talte om det i brudebutikken i går; at billeder jo ikke altid gengiver virkeligheden, men alligevel er jeg super glad for at se dem, selvom de ikke altid yder kjolen helt retfærdighed, og jeg må indrømme at et af billederne overrasker lidt i den anden retning.

For at starte fra en ende:

Nr. 1 (lyserød-agtig taft med blomst) Rigtig, rigtig fin og var en af de tre, jeg prøvede igen til sidst. Den sad virkelig godt over barmen, men "knækkede" lidt ved taljen - hvilket kunne klares med længere stivere eller minus to kilo. Men på det tidspunkt fik den samlet set "kun" en tredje plads. Tror jeg synes den var knap så spændende ift. de to andre.

Nr. 2 (blonde-tyl) Var én af dem, jeg havde udset mig hjemmefra, men som på billedet havde virket mørkere. Det første billede og prøvning blev forkert, fordi det var med bh og der blev åbnet op bagpå, men var VILD med kombinationen af blonde og tyl. Den smilende udskæring med lidt blonde over var så passende til mit forparti - UDEN bh! Den sad faktisk godt, og perfekt med minus to kilo. Tabte jeg mig mere end det, sagde hun, hun måtte sy den ind (hvilket jo også ville være ok;))

Mit slør kunne jeg bytte til hendes, der (på de sidste) var uden kant, længere og helt perfekt til den. Hvilken service!!! :cheerleader3:

Nr. 3 (den græske) Er slet ikke mig. Jeg er ikke på den måde til det asymetriske og vi talte om at man kunne lave en strop mere... men den sagde mig ikke noget (skulle bare med, så I kunne få en fornemmelse af spændevidden i kjoler... Og så slap jeg for at vise et nærmest komisk indslag)

Nr. 4 (Mokka) Min første tanke var den var lidt selskabsagtig, men jeg forelskede mig fuldstændig i ryggen; det var så fiks lavet! Med sløret (til 3000!) blev den virkelig brudet og i anden prøvning fik den en "trail" på så den puffede mere. Jeg var virkelig i tvivl, for synes også farven var god, MEN... der skulle en del tilretning til; den var ikke god omkring brysterne og ville ligesom krybe op omkring hofterne. Og til sidst kan jeg undre mig over, jeg var sådan i tvivl: Den var FOR selskabsagtig!

Nr. 5 (diva) Overraskelsen! Meget smukke sten (synes de var lidt voldsomme inden jeg fik den på, men det måtte jeg trække tilbage) Når jeg ser billederne kan jeg tænke på, om jeg var for hurtig med kniven, for jeg kan godt lide looket! Tror jeg havde de andre på hjernen og kunne måske ikke helt fornemme, når den var for lille... Men nu her er det lidt sådan "Hmmm???"

Det er selvfølgelig blonde-tyl-kjolen, som flere af jer har gættet :) Jeg er vild med kontrasten af det fine blonde og det rå tyl! Kort og godt :-) MEEEEN jeg tror, jeg vil ringe og sige, jeg må prøve lidt flere kjoler, inden jeg bestemmer mig. Har svært ved tanken om at købe for SÅ mange penge et år i forvejen uden at have været flere steder. Måske tænker nogen af jer, at så er det fordi det ikke er kjolen... måske... måske er jeg bare typen, der skal være helt sikker på jeg ikke køber på en eufori.

Tak fordi I læste med på min lange smøre :thumbsupsmileyanim:

0

Misundelse er en rigtig grim ting. Men hvor har du en fantastisk figur!!

Jeg har selv prøvet den med blonde og tyl og er glad for jeg ikke valgte den, for den sad slet ikke på mig som den gør på dig .. For den er saftsusme flot til dig!! Og ja du stråler helt med den på.

Men hvis du ikke er helt sikker, så er det om a tkomme ud og prøve nogle flere, men mit bud er, at du vil vende tilbage til den hver gang :cheerleader3: Men vi får se :)

0

Jeg har selv prøvet den med blonde og tyl og er glad for jeg ikke valgte den, for den sad slet ikke på mig som den gør på dig .. For den er saftsusme flot til dig!! Og ja du stråler helt med den på.

Men hvis du ikke er helt sikker, så er det om a tkomme ud og prøve nogle flere, men mit bud er, at du vil vende tilbage til den hver gang :) Men vi får se :thumbsupsmileyanim:

Tak søde Camilla :) ; synes jo du har valgt pokkers lækker kjole! Et eller andet sted håber jeg faktisk, du har ret i, jeg vil vende tilbage, for jeg har jo en fantastisk fornemmelse, når jeg tænker på "min" kjole :cheerleader3: - jeg vil bare gerne have det bekræftet... giver det mening?

Edited by pilgrim
0

Annonce ♥

Men hvis du ikke er helt sikker, så er det om a tkomme ud og prøve nogle flere, men mit bud er, at du vil vende tilbage til den hver gang :) Men vi får se :thumbsupsmileyanim:

Hejsa

Helt enig - hvem der bare havde sådan en figur :cheerleader3:

Jeg synes også at nr. 2 er helt fantastik og ja ... du stråler :)

Jeg tror også på, at du vil vende tilbage... venter spændt på yderligere nyheder

Vh

Mona

0

Men hvis du ikke er helt sikker, så er det om a tkomme ud og prøve nogle flere, men mit bud er, at du vil vende tilbage til den hver gang :thumbsupsmileyanim: Men vi får se :cheerleader3:

Tak søde Camilla :) ; synes jo du har valgt pokkers lækker kjole! Et eller andet sted håber jeg faktisk, du har ret i, jeg vil vende tilbage, for jeg har jo en fantastisk fornemmelse, når jeg tænker på "min" kjole :cheerleader3: - jeg vil bare gerne have det bekræftet... giver det mening?

Ja, det giver mening. Hvis man da ikke som mig nogengange shopper med hovedet under armen ... For da jeg fandt min kjole der var det bare den, ingen tvivl. Men alle er jo heldigvis så absolut ikke som jeg. Så ud og prøv nogle flere og bliv helt fortrolig med dit valg. :cheerleader3:

Det er en rigtig lækker følelse når kjolen er købt og betalt og man går og venter på den så skal komme hjem :hug:

:)

0

Aj, altså Britta! Hvor ser du bare smuk, smuk, smuk ud! Tylkjolen er bare rigtig, rigtig flot - men jeg er nu også ret vild med diva-kjolen. Det kan nok ikke overraske, når man ser på mit eget valg... :-) Jeg GLÆDER mig til at se, hvad du endeligt vælger...

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

WOW Britta!!!!! Hvor er det bare nogle smukke kjole, du har prøvet... Og god ide med øjenvipperne ;)

Jeg er mest til tyl kjolen. De andre er også flotte, men den der tylkjole har altså bare noget særligt over sig.

Glæder mig til at se, hvad du vælger... Skal du ud og prøve flere kjoler???

:cheerleader3:

0

:cheerleader3: Line og Nina!

Ja, jeg tror, at jeg mener det måske, alt andet lige, hvis nu eller... lige nu hælder jeg mest til, at jeg må ud og prøve et andet sted og så blive bekræftet/afkræftet i, at tylkjolen er den rigtige...

Divakjole... Ja, den har også sneget sig ind på mig :)

0

:cheerleader3: Line og Nina!

Ja, jeg tror, at jeg mener det måske, alt andet lige, hvis nu eller... lige nu hælder jeg mest til, at jeg må ud og prøve et andet sted og så blive bekræftet/afkræftet i, at tylkjolen er den rigtige...

Divakjole... Ja, den har også sneget sig ind på mig :)

Hvis man ikke skal have en divakjole på på sin bryllupsdag, hvornår skal man så få chancen???

Og :) tilbage igen :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Tak Christina :)

Jeg har lige fået mail tilbage fra vores feststed, efter jeg havde spurgt til om vi selv måtte medbringe personlig chokolade til kaffen efter middagen. Den ansvarlige synes, det var en skæg idé, så det skulle vi bare gøre. :cheerleader3: Nu skal jeg bare have fundet ud af, om vi selv skal lave det eller bestille dem...

0

KJOLEN...

Jeg har lige ringet i dag til dér, hvor min fantastiske kjole(r?) er... Jeg må have mere tid og vil prøve et andet sted også, inden jeg beslutter mig. Det er en 2009 model, og der en god mulighed for at bestille den igen, hvis hun sælger den, jeg prøvede. Og går det galt, er jeg jo også åben for muligheden for en Kina-kjole... Så jeg er helt ok med mit valg for nu.

Jeg gad rigtig godt komme til Tønder, da det ser ud til at være en fantastisk butik, men lidt langt at køre, så det bliver nok "bare" i Vejle.

Edited by pilgrim
0

Hvor er de bare smukke de kjoler, du har prøvet. Du ser hammergodt ud i dem allesammen, og jeg er selv blevet ret inspireret...

Kjole nummer 5 ligner meget den, jeg selv har udset mig foreløbigt... jeg elsker det der havfruesnit og den asymmetriske samling... blot er jeg bange for, at den ikke vil klæde mig da jeg har ret korte ben og lidt tykke lår, og tror det ville være svært for mig at bevæge mig i den... den med blonderne og tyllet - hold da op!! Der blev jeg liiiige inspireret til min egen kjoleprøvning (allerede i morgen :bearhug: ) Men ja, vent endelig med helt at beslutte dig - det er sådan en dejlig proces, og man skal bare nyyyyyyyyyde det så længe det varer :)

Nr. 2 (blonde-tyl) Var én af dem, jeg havde udset mig hjemmefra, men som på billedet havde virket mørkere. Det første billede og prøvning blev forkert, fordi det var med bh og der blev åbnet op bagpå, men var VILD med kombinationen af blonde og tyl. Den smilende udskæring med lidt blonde over var så passende til mit forparti - UDEN bh! Den sad faktisk godt, og perfekt med minus to kilo. Tabte jeg mig mere end det, sagde hun, hun måtte sy den ind (hvilket jo også ville være ok;))

Mit slør kunne jeg bytte til hendes, der (på de sidste) var uden kant, længere og helt perfekt til den. Hvilken service!!! :c166:

[...]

Nr. 5 (diva) Overraskelsen! Meget smukke sten (synes de var lidt voldsomme inden jeg fik den på, men det måtte jeg trække tilbage) Når jeg ser billederne kan jeg tænke på, om jeg var for hurtig med kniven, for jeg kan godt lide looket! Tror jeg havde de andre på hjernen og kunne måske ikke helt fornemme, når den var for lille... Men nu her er det lidt sådan "Hmmm???"

Det er selvfølgelig blonde-tyl-kjolen, som flere af jer har gættet :17: Jeg er vild med kontrasten af det fine blonde og det rå tyl! Kort og godt :-) MEEEEN jeg tror, jeg vil ringe og sige, jeg må prøve lidt flere kjoler, inden jeg bestemmer mig. Har svært ved tanken om at købe for SÅ mange penge et år i forvejen uden at have været flere steder. Måske tænker nogen af jer, at så er det fordi det ikke er kjolen... måske... måske er jeg bare typen, der skal være helt sikker på jeg ikke køber på en eufori.

Tak fordi I læste med på min lange smøre :rolleyes:

Edited by Elizabeth
0