pilgrim

Vi Vil Have Hinanden 07.08 2010...

1,144 posts in this topic

Personligt synes jeg at Tønder har meget mere end Vejle og er den ekstra køretur værd. Men nu ved jeg jo ikke hvor langt væk du kommer fra :bearhug:

Det er rart at høre andres erfaringer... Så du har været begge steder? Men endnu ikke fundet noget interessant? Jeg bor i Silkeborg, så det fordobler jo turen, men synes også umiddelbart at det ser meget mere spændende ud i Tønder! Måske jeg kan lokke veninden med på en heldags-tur...

0

Annonce ♥

Hvor er de bare smukke de kjoler, du har prøvet. Du ser hammergodt ud i dem allesammen, og jeg er selv blevet ret inspireret...

Kjole nummer 5 ligner meget den, jeg selv har udset mig foreløbigt... jeg elsker det der havfruesnit og den asymmetriske samling... blot er jeg bange for, at den ikke vil klæde mig da jeg har ret korte ben og lidt tykke lår, og tror det ville være svært for mig at bevæge mig i den... den med blonderne og tyllet - hold da op!! Der blev jeg liiiige inspireret til min egen kjoleprøvning (allerede i morgen :bearhug: ) Men ja, vent endelig med helt at beslutte dig - det er sådan en dejlig proces, og man skal bare nyyyyyyyyyde det så længe det varer :17:

Tak :c166: -rødmer helt...

Nu kender jeg jo ikke din kropsbygning, men jeg er selv kun 160, så desværre heller ingen kilometer lange ben her, men som andre også har sagt til mig, må man ud og prøve - man kan godt blive overrasket over, hvad der klæder og klæder ikke. (Et skørt under gør meget ift. bevægeligheden, synes jeg)

Men dejligt at det kunne inspirere! Held og lykke med prøvningen, håber du vil dele med os med billeder...

0

KJOLEN...

Jeg har lige ringet i dag til dér, hvor min fantastiske kjole(r?) er... Jeg må have mere tid og vil prøve et andet sted også, inden jeg beslutter mig. Det er en 2009 model, og der en god mulighed for at bestille den igen, hvis hun sælger den, jeg prøvede. Og går det galt, er jeg jo også åben for muligheden for en Kina-kjole... Så jeg er helt ok med mit valg for nu.

Jeg gad rigtig godt komme til Tønder, da det ser ud til at være en fantastisk butik, men lidt langt at køre, så det bliver nok "bare" i Vejle.

Jeg kan varmt anbefale dig en tur til Tønder... De har virkelig et stort udvalg både i brudekjoler og festkjoler. Jeg brugte dem selv, da jeg skulle til bal sidste år... Benyttede mig af muligheden og arrangerede en kæresteweekend.

Kunne du ikke tage en veninde med og lave en tøseweekend?

0

Annonce ♥

SÅ ER MUSIKKEN PÅ PLADS! :super:

Vi har efter anbefaling fra en anden bruger herinde booket Discoteque Sweetdance til en super god pris! Vi shar skrevet musikønsker/stil - og hvad vi absolut ikke er til, og det kunne de fint imødekomme! Nu er kontrakten underskrevet og sendt afsted.

Jeg har det lidt underligt med de store beslutninger så lang tid i forvejen, men det er jo sådan det er, ikke? Og vi har det begge bare så fedt med vi valgte DJ i stedet for jukeboks, som vi først havde overvejet. Synes også det passer fint til Vegas style - når man nu ikke kan få Frank Sinatra, Elvis eller Tom Jones ;)

KJOLEPRØVNING

I næste uge skal jeg på lejrtur til staden med min 9. klasse, og så er jeg kommet til at booke en tid hos House of brides, som har udsalg fra mandag... Der er jo "huller" i programmet, og min søde kollega og veninde vil gerne tage med :thumbsupsmileyanim:

Jeg må indrømme, jeg bliver mere og mere lun på divakjolen fra Benjamin Roberts - lige den kan jeg ikke se på deres hjemmeside, men har fundet nogle Sottero, jeg gerne vil prøve, men må lige ind og se lidt nærmere på hjemmesiden.

Apropo lejrskole - kæresten og jeg har joket lidt med, om jeg skulle tage den bærbare med, for hov at skulle undvære BK i 5 dage!!! :fløjt:

Edited by pilgrim
0

Eeeeeeeeeeeej, hvor spændende!!!!

Det glæder jeg mig til at høre om :fløjt: Men du må nok hellere tage computeren med, for hvis du nu køber en kjole og får taget billeder, så skal vi andre jo vente laaaaaaaaang tid på at se dem :super:

Dejligt at høre at der nu også er styr på musikken.... :thumbsupsmileyanim:

knus

0

SÅ ER MUSIKKEN PÅ PLADS! :cheerleader3:

Vi har efter anbefaling fra en anden bruger herinde booket Discoteque Sweetdance til en super god pris! Vi shar skrevet musikønsker/stil - og hvad vi absolut ikke er til, og det kunne de fint imødekomme! Nu er kontrakten underskrevet og sendt afsted.

Jeg har det lidt underligt med de store beslutninger så lang tid i forvejen, men det er jo sådan det er, ikke? Og vi har det begge bare så fedt med vi valgte DJ i stedet for jukeboks, som vi først havde overvejet. Synes også det passer fint til Vegas style - når man nu ikke kan få Frank Sinatra, Elvis eller Tom Jones ;)

KJOLEPRØVNING

I næste uge skal jeg på lejrtur til staden med min 9. klasse, og så er jeg kommet til at booke en tid hos House of brides, som har udsalg fra mandag... Der er jo "huller" i programmet, og min søde kollega og veninde vil gerne tage med :super:

Jeg må indrømme, jeg bliver mere og mere lun på divakjolen fra Benjamin Roberts - lige den kan jeg ikke se på deres hjemmeside, men har fundet nogle Sottero, jeg gerne vil prøve, men må lige ind og se lidt nærmere på hjemmesiden.

Apropo lejrskole - kæresten og jeg har joket lidt med, om jeg skulle tage den bærbare med, for hov at skulle undvære BK i 5 dage!!! :)

Dejligt at der er styr på musikken. Det er altså en af de rigtig vigtige ting synes jeg. :thumbsupsmileyanim:

Og hvor er det spændende at følge med i projekt kjole, må være svært at vælge når man kan bære det meste. :)

- Og selvfølgelig skal du have computeren med - bk kan da heller ikke undvære dig så længe!! :fløjt:

0

Annonce ♥

SÅ ER MUSIKKEN PÅ PLADS! :)

KJOLEPRØVNING

I næste uge skal jeg på lejrtur til staden med min 9. klasse, og så er jeg kommet til at booke en tid hos House of brides, som har udsalg fra mandag... Der er jo "huller" i programmet, og min søde kollega og veninde vil gerne tage med :)

Apropo lejrskole - kæresten og jeg har joket lidt med, om jeg skulle tage den bærbare med, for hov at skulle undvære BK i 5 dage!!! :)

Spændende, spændende, spændende med kjoleprøvning i Kbh. Har du sat 2.5 time af eller bliver du nød til speede op denne gang ?:thumbsupsmileyanim:

Du må lige smule et kamera med, så vi kan se de smukke kjoler og jeg kan vurdere om jeg også skal lægge turen forbi staden.

Håber du får en rigtig god tur derover og finder DIN kjole til ½ pris.

Lige noget helt andet. Da du lavede STD kort hvor fik du så de små fine konvolutter fra? Jeg har prøvet Panduro i Odense og posthus uden held: Vi håber at kunne bestille STDkort i næste uge :):kiss::)

Knus Minna

0

Eeeeeeeeeeeej, hvor spændende!!!!

Det glæder jeg mig til at høre om :biggrin: Men du må nok hellere tage computeren med, for hvis du nu køber en kjole og får taget billeder, så skal vi andre jo vente laaaaaaaaang tid på at se dem -HAHA-

Dejligt at høre at der nu også er styr på musikken.... :thumbsupsmileyanim:

knus

Pas på med, hvad du ønsker; I skal nok få en laaang beretning :griner:- Men tror ikke jeg må tage billeder...

Dejligt at der er styr på musikken. Det er altså en af de rigtig vigtige ting synes jeg. :)

Og hvor er det spændende at følge med i projekt kjole, må være svært at vælge når man kan bære det meste. :)

- Og selvfølgelig skal du have computeren med - bk kan da heller ikke undvære dig så længe!! :kiss:

Åh, hvor er du bare sød :) Hvordan går det med din smukke kjole? Den må da snart være på trapperne? Tror ikke, jeg ville kunne retfærdiggøre det over for kollegerne at medbringe computer (udenforstående FORSTÅR bare ikke, hvor vigtigt det er at tjekke BK mindst et par gange dagligt! :unsure: ) Men måske kan jeg lave snigeren hen på en netcafé...???

Det er bare skønt musikken er på plads!

Spændende, spændende, spændende med kjoleprøvning i Kbh. Har du sat 2.5 time af eller bliver du nød til speede op denne gang ?:)

Du må lige smule et kamera med, så vi kan se de smukke kjoler og jeg kan vurdere om jeg også skal lægge turen forbi staden.

Håber du får en rigtig god tur derover og finder DIN kjole til ½ pris.

Lige noget helt andet. Da du lavede STD kort hvor fik du så de små fine konvolutter fra? Jeg har prøvet Panduro i Odense og posthus uden held: Vi håber at kunne bestille STDkort i næste uge :):):biggrin:

Knus Minna

Hej ven

Må nok speede op denne gang i Kbh; vi skal have kulturaften tirsdag. Men jeg skal nok aflægge rapport med eller uden billeder ;) Regner jo stadig med turen også går til Tønder...

Vi har en lækker papirbutik (ingen af os kan huske, hvad den hedder pt) i Silkeborg. Faktisk havde vi først fat i nogle, der var noget dyrere, men tænkte, at vi måtte lige begrænse os nu her, når det "bare" var STD-kort, så de var virkelig ikke særlig dyre - mener det var 10 kr. for 20 stk. Sig til, så køber jeg gerne nogle til jer!!!

Kram

0

Hej ven

Må nok speede op denne gang i Kbh; vi skal have kulturaften tirsdag. Men jeg skal nok aflægge rapport med eller uden billeder ;) Regner jo stadig med turen også går til Tønder...

Vi har en lækker papirbutik (ingen af os kan huske, hvad den hedder pt) i Silkeborg. Faktisk havde vi først fat i nogle, der var noget dyrere, men tænkte, at vi måtte lige begrænse os nu her, når det "bare" var STD-kort, så de var virkelig ikke særlig dyre - mener det var 10 kr. for 20 stk. Sig til, så køber jeg gerne nogle til jer!!!

Kram

Hi

Rigtig god jagt. Håber at du enten bare finder DIN kjole eller bliver afklaret med, at der ikke er noget for dig. Det er lidt trals at skulle tage fra København med tvivlen om en af kjolerne -og så måske skulle hele vejen tilbage :kiss::)

Jeg er helt med på Tøndertur. -Har lige fået ferie i uge 42, måske du også kan der?

Du må iøvrigt meget gerne købe konvulutter til os ved lejlighed. Kan ikke rigtig finde nogle i Odense. Tak søde!

-og så lige en privat note: Jeg har booket lagersalg-kjole-prøvning i Vejle d. 12. oktober :thumbsupsmileyanim::):)

Knus Minna

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej, hvor er det da dejligt at komme tilbage til fødselsdagshilsner :) Tak I søde piger!

Jeg er hjemvendt fra staden - uden kjole, men ikke desto mindre følger beretning og jeg må sige, jeg fik meget ud af den prøvning!

Allerede i telefonen ved tidsbestilling, blev jeg direkte spurgt til mit budget (hvilket jeg faktisk ikke svarede på), og jeg var da knap nået inden for døren, før jeg fik spørgsmålet igen... Jeg synes ikke, det er prof! Og jeg må indrømme, det generelt var meget under den standard, jeg blev serviceret med ved min første prøvning! Pigen var enorm sød og hjælpsom, men flere ting haltede; F.eks. havde de INGEN af de 11 kjoler, jeg to dage forinden, havde udset mig på deres hjemmeside - det synes jeg er mystisk... Vi startede med at finde tre kjoler, og mens jeg stod i nr. 2, tog en af de andre ekspedienter den 3. kjole (som tydeligt hang ved mit rum!!) til en anden - altså inden jeg fik den prøvet og uden at forhøre sig... Jeg fik ikke skørt og sko på før til aller sidst, da jeg selv bad om det og det gjorde en verden til forskel!

Jeg fandt selv en 4. kjole - en Benjamin Roberts i stil med den, jeg prøvede første sted og efter det, mente hun ikke, hun kunne finde flere kjoler, der ville kunne toppe den og en anden, jeg var lidt lun på... hvilket egentlig var fair nok. Den anden var en flæseagtig kjole og gad virkelig godt kunne vise jer et billede, for den var spændende, men når alt kommer til alt, så er der nok bare mere kvali i Benjamin Roberts-kjolen til mig, som hjemsøger mig, og nu fik jeg mulighed for at prøve i en størrelse, der passede mig bedre. Hun kunne lynhurtigt slå 6000 kr af prisen, men jeg vil helst have den fra min første prøvning med swarowski-sten, men som sagt er snittet ret ens, så jeg fik et langt bedre indtryk af kjolen. Alligevel var jeg i starten i tvivl og efter at have hørt mange sige, at man bare véd det, når man står i den rigtige... ja, så bliver jeg helt usikker, når jeg kan blive i tvivl, for så kan det jo ikke være den rigtige...??? Nå, men tror bare, jeg må gøre op med mig selv, jeg nok bare er enorm meget "tænker" og at det er ok, der er flere, der kunne være mulige brudekjoler. Men når det er sagt, så må jeg tilstå, at jeg har en varm følelse indeni, når jeg tænker på min "B.R diva"- kjole og en fornemmelse af, at det bliver den! Ved nærmere eftertanke, tror jeg, tyldrømmen bliver for "flad" ift. hvad jeg ønsker.

Så selvom jeg stadig er uden kjole, har jeg noget ud af prøvningen :)

Edited by pilgrim
0

Hej Britta!

Hvor er det dejligt at du er tilbage! Det lyder som nogle rigtig gode erfaringer, du har gjort dig. Både i forhold til kjolerne, men vist også at du ikke får købt kjole i den butik, eller hvad? Det betyder bare så meget, at man får en god og professionel behandling!

Glæder mig til at se mere til dine kjoler - og Diva-kjolen ER fantastisk!

Knus :)

0

Camilla; Hehe... Stod inde i butikken og tænkte på, om det mon ikke var den, du havde købt - og jo det er jeg ganske overbevist om, bare at jeg prøvede den i Ivory... ;) Og ja, det var HOB i Kbh. Og det skal altså heller ikke forstås som om servicen var dicideret dårlig... men bare alligevel ikke på linie med den første gang, jeg prøvede. Det bar lidt mere præg af business, hvis man kan sige det sådan.

Det kan meget vel være, vi ender ud med at være ret ens i udtrykket :)

Line; det er skønt at være tilbage og min tålmodige kæreste havde fuld forståelse for, jeg liiiige måtte på BK :) Og jep du har ret i, jeg ikke lægger formuen i den butik...

Knus til dig også - glad for feed back til mit kjole-fumleri

Edited by pilgrim
0

Annonce ♥

Ja, butikken er også noget større i KBH end i tåstrup, måske det også har lidt at sige. For jeg fik slet ikke den samme fornemmelse som dig. Jeg måtte selv oplyse mit budget inden hun gik i gang med at finde kjoler ;)

Men ja, det er ikke usandsynligt vi ender i samme udtryk ... Men det er jo også så fint, at det sagtens tåler gentagelse ;)

0

Ja, butikken er også noget større i KBH end i tåstrup, måske det også har lidt at sige. For jeg fik slet ikke den samme fornemmelse som dig. Jeg måtte selv oplyse mit budget inden hun gik i gang med at finde kjoler ;)

Men ja, det er ikke usandsynligt vi ender i samme udtryk ... Men det er jo også så fint, at det sagtens tåler gentagelse ;)

Helt bestemt, synes jo, du ligner en million!

0

Helt bestemt, synes jo, du ligner en million!

:)

0

Så har jeg været i gang med at øve bryllupskage - tanken er jo (indtil videre) at der ligesom skal være en "bryllupskage-top", og så muffins på resten af stativet, men hvis ikke jeg bliver noget bedre og mere tryg ved det, ender det nu bare med muffins hele vejen.

Selve lagkagen synes jeg var enkel og nem at gå til, men MMF drillede virkelig og første omgang røg i skraldespanden :) Tror jeg havde givet det for lidt i mikrobølgeovnen... Anden runde gik bedre, selvom vi kun brugte halvdelen af flormelisen og tilføjede mere olie. Så hvis der er nogle der har gode råd til MMF, er jeg meget lydhør!

Lige om lidt kommer der fødselsdagsgæster, så må vi se, hvordan det smager...

0

Hvorfor er der ingen der har skrevet her til dig ... Det er da fuldstændig gået min lille opstopper forbi at du har lavet prøvekage og alt muligt.

Hvordan smagte den så? .. Jeg har ingen erfaringer med MMF, men kun begrænset erfaring med Fondant .. Desværre.

Hey skulle vi ikke have et billede af den kage :)

Har du fået købt en Diva endnu?

0