pilgrim

Vi Vil Have Hinanden 07.08 2010...

1,144 posts in this topic

Tænker at folk har haft noget mere interessant at gå op i ;) og så er jeg også selv helt kommet fra det igen med nogle travle dage på job...

Kagen smagte som den skulle... men var rigtig tung, synes jeg! Så jeg måtte tage resten med på arbejde om mandagen, for den kunne vi slet ikke komme igennem. Selve kagen var super - jeg havde brugt mørk toblerone, hvilket var lækkert, men MMF, det var godt nok sødt! På arbejde glædede de sig over, der var så lang tid til vores bryllup, for de satsede på flere prøvekager, så det var jo gode tegn.

Jeg er dog (af flere grunde)ikke ret sikker på, at planen holder. Overvejer seriøst, at det "bare" skal være muffins... Men skal da prøve at lave nogle stykker alligevel :)

Og billeder, ja... så må jeg hellere komme i gang med at overføre til computeren

0

Annonce ♥

Første prøvekage

Da jeg kom hjem fra staden, ville min mor og hendes kæreste komme og fejre min fødselsdag, og så tænkte jeg, det var en oplagt mulighed for at afprøve BETTYS BRYLLUPKAGE...

post-37330-1252521103.jpg post-37330-1252521141.jpg

Det var hvad vi fik spist...

post-37330-1252521199.jpg post-37330-1252521298.jpg

Edited by pilgrim
0

Hey!

Godt at kjole-fumleriet trods alt gjorde dig lidt klogere. Bliver spændede at se hvad der bliver dit endelige valg. Skal du ud at prøve flere?

Rigtig fin førstegangskage, den ser lækker ud, så håber da at se mindst ét forsøg til. Jeg skal vist forresten også selv snart igang igen.... :)

0

Annonce ♥

Godt gået du ... Den ser bare rigtig lækker ud ... Og jeg er lækker sulten :ban:

Tak - jeg synes bestemt, det var sjovt at prøve :ilovebryllupsklar: Og den var ret så effektiv ift. lækkersulten...

Hey!

Godt at kjole-fumleriet trods alt gjorde dig lidt klogere. Bliver spændede at se hvad der bliver dit endelige valg. Skal du ud at prøve flere?

Rigtig fin førstegangskage, den ser lækker ud, så håber da at se mindst ét forsøg til. Jeg skal vist forresten også selv snart igang igen.... :)

Ja, jeg har aftalt med veninden en tur til Tønder; har overvejet om, det er det "rigtige" at gøre, når jeg nu er så lun på én kjole, men har bestemt mig for at det skal afprøves! Det er kun denne ene gang, og så skal der ikke være nogle "hvis´er" og jeg vil også gerne have det fulde udbytte at denne spændende proces :denmarkflag: Hvad med dig og din smukke kjole, er der ro i maven og får vi dig ikke at se i Kina-kjolen?

Mindes du har rimelig styr på det med kagen, er det ikke sandt?

0

Første prøvekage

post-37330-1252521103.jpg post-37330-1252521141.jpg

Det var hvad vi fik spist...

post-37330-1252521199.jpg post-37330-1252521298.jpg

Hi søde

Flot, romantisk, lækker kage. :):ilovebryllupsklar::denmarkflag:

Det er da bare godt gået -og så i første forsøg. Jeg ved du siger, at den er lidt tung.....men den ser skøn ud for mig.

Du har heldige kollegaer som får lov at smage med.

Knus Minna

0

Graa!!! Har nørklet med at lave collage, og det var nu ikke så fleksibelt for mig (Læs; Jeg synes, det var s... svært!!!) men færdig blev det da, selvom jeg godt nok indtil videre ingen SKO har på! Og jeg har formindsket og formindsket og ender alligevel ud med sådan en sølle, mystisk attachment...!!! Jeg giver op indtil man har fundet metode til at indoperere it-relaterede hjerneceller i mennesker :cheerleader3: :cheerleader3:,

collage_nr_1__320x200___50__.bmp

Edited by pilgrim
0

Annonce ♥

Mmmm... Super lækker kage... Jeg har også en prøvekage i køleskabet. Er det bettys du har lavet?

Tak :cheerleader3: og dejligt at høre fra dig igen. Ja, det er Bettys - er det også den, du har lavet? Skønhedsmæssigt er der for mit vedkommende noget at arbejde videre med, men rart at få det prøvet af og var bare glad over MMF lykkes til sidst (har mystisk micro)

0

Det er du sluppet godt fra, Britta!!!! :cheerleader3:

Og ja, hvis det er Bettys,så synes jeg også den falder lidt tungt - men god er den!

Knus

Tak - den kunne som sagt godt være kønnere, men må jo vedkende, at sådan blev den altså ;) Har I bestemt jer for, det skal være den?

Kram

0

TO KNOW OR NOT TO KNOW...

Jeg har et lille dilemma. Jeg havde egentlig ikke tænkt, vi skulle have en sanger i kirken, men nu er det sådan af én af min 9. klasses piger synger guddommeligt smukt, så jeg legede lidt med tanken om at spørge hende. Jeg luftede tanken for hende, og det vil hun rigtig gerne!

Men hvis det ikke er gået op for jer kære med-zillaer, så vander jeg høns ved enhver bare lidt romantisk/sørgelig/rørende/glædelig lejlighed og det er ikke blevet bedre, efter jeg har fået børn, så kan faktisk blive helt rørt bare ved tanken om, hun skal synge i kirken! (Og har jo ikke lyst at bryde helt sammen i kirken)

Nu er mit spørgsmål om jeg skal holde det som en overraskelse for min kæreste, eller ligesom tage noget af "brodden af" ved at indvie ham? Ved det sidstnævnte er der selvfølgelig ikke overraskelsesmomentet, men til gengæld endnu en ting, vi kan glæde os over sammen... Hvad synes I?

0

Annonce ♥

Jeg har et lille dilemma. Jeg havde egentlig ikke tænkt, vi skulle have en sanger i kirken, men nu er det sådan af én af min 9. klasses piger synger guddommeligt smukt, så jeg legede lidt med tanken om at spørge hende. Jeg luftede tanken for hende, og det vil hun rigtig gerne!

Men hvis det ikke er gået op for jer kære med-zillaer, så vander jeg høns ved enhver bare lidt romantisk/sørgelig/rørende/glædelig lejlighed og det er ikke blevet bedre, efter jeg har fået børn, så kan faktisk blive helt rørt bare ved tanken om, hun skal synge i kirken! (Og har jo ikke lyst at bryde helt sammen i kirken)

Nu er mit spørgsmål om jeg skal holde det som en overraskelse for min kæreste, eller ligesom tage noget af "brodden af" ved at indvie ham? Ved det sidstnævnte er der selvfølgelig ikke overraskelsesmomentet, men til gengæld endnu en ting, vi kan glæde os over sammen... Hvad synes I?

Først og fremmest - så tror jeg nok, at det er en fin collage du har lavet ;) Kan ikke rigtigt se alle detaljerne.. :cheerleader3:

Mht sang i kirken, så er jeg da også lidt i tvivl.. Jeg har det ligesom dig - jeg bliver utroligt rørt - især når andre bliver rørte. Men altså, jeg tror nok jeg ville lade det blive ved overraskelsen! Der er så mange aspekter af bryllupsdagen, som er planlagt ned i mindste detalje, og jeg tænker, at det er dejligt med overraskelser :cheerleader3: Held og lykke med beslutningen ;)

0

Mmmm... Super lækker kage... Jeg har også en prøvekage i køleskabet. Er det bettys du har lavet?

Tak :cheerleader3: og dejligt at høre fra dig igen. Ja, det er Bettys - er det også den, du har lavet? Skønhedsmæssigt er der for mit vedkommende noget at arbejde videre med, men rart at få det prøvet af og var bare glad over MMF lykkes til sidst (har mystisk micro)

Jeg lavede også kage i går og lige pludselig var der skumfiduser ud over det hele :cheerleader3: UPS!!!!

Jeg har gjort det med min nye, at jeg har lagt den sammen i en papring. Så bliver kanterne meget pænere og smørcremen holder det hele rigtig fint på plads. Skal nok lige lægge lidt billeder ind senere...

Jeg har fået lidt af et kulturchok efter jeg er startet, og var i praktik i uge 36... Men det hele er vidst ved at falde på plads igen... :blush:

0

Jeg synes ideen om en sanger i kirken er så smuk... Det kunne jeg også gpdt overveje, men jeg tror ikke, at jeg må for Århus Kommune!!!! :cheerleader3:

Hvis du ligesom mig kan komme til at tude over et Glamour afsnit, så ville jeg nok sige det. Tanken om at se hans overraskelse og at han måske bliver rørt, ville jeg slet ikke kunne klare. Så, som du siger, kunne det jo være noget I kunne glæde jer til sammen, og det kunne være en overraskelse for alle jeres andre gæster?

Det ville jeg ihvertfald vælge. Jeg kunne nemlig også sagtens ende med at stå som et hulkende vrag!!!!

0

Det er du sluppet godt fra, Britta!!!! :cheerleader3:

Og ja, hvis det er Bettys,så synes jeg også den falder lidt tungt - men god er den!

Knus

Tak - den kunne som sagt godt være kønnere, men må jo vedkende, at sådan blev den altså ;) Har I bestemt jer for, det skal være den?

Kram

Vi har besluttet os for det skal være Bettys, men vi laver bare et lag mere med hindbær eller skovbær, da jeg synes toblerone-moussen er temmelig fremtrædende.

Jeg skal lave prøvekage nr. 2 til min fødselsdag - om ikke så længe.... Det bliver lidt spændende at se, om jeg kan undgå at få lavet den lige så skæv som den sidste! :cheerleader3:

Ville rigtig gerne have muligheden for at der var én, der kunne synge en sang i kirken, men jeg synes det er temmelig dyrt, så........ :cheerleader3:

Jeg ville synes det skulle være en overraskelse - det ville jeg selv have gjort.

Ang at vande høns...... Kender godt problematikken :blush:

Knus

0

Annonce ♥

Tak for feed back mht. sangeren i kirken... er endnu ikke afklaret med, hvad jeg gør...

Hr. Staermose, du PS-effekter bare løs. Jeg véd ikke, hvad det er, men går ud fra det har noget med det grumsede udseende, kjoleprøvningsbilledet har fået...? Skal du og My ikke snart have startet en tråd op? (så kan vi jo bedre følge med i det hele :cheerleader3:)

0

Indbydelse - inspiration

Er vild med den lille lomme med div. ark i. Har selvfølgelig i tankerne, hvordan de kan passe til vores tema med den røde tråd, og overvejer at gøre dem mere enkle med kun en side, så invitationen bliver på forsiden og lommen på bagsiden. Men nu må jeg lige prøve det af...post-37330-1252864516.jpg

0

Annonce ♥

Jeg kan rigtig godt lig' din inspiration til indbydelserne... jeg leger også selv med ideen om en lomme til alle informationerne, men har ikke haft overvejet en skrå lomme. Den vil helt sikkert komme med i tænkeboksen :cheerleader3:

Og må sige, at jeg tager hatten af for din indsats for bage-selv-kagen... det er et projekt, som jeg ikke selv ville kunne overskue eller bestride... hehe

0

Nr. 2

post-37330-1253000011.jpgpost-37330-1253000051.jpg

Den første er dobbeltsidet, hvilket kræver et eller andet på forsiden, den anden er blot på en enkelt side. Jeg hælder mest til den første, men hvad siger I? Se bort fra materialerne; det lige hvad jeg havde ved hånden og tekst, ramme og hjerter skal laves på computer så der er en rød tråd til vores STD kort - det er som sagt kun et udkast...

Men skyd løs :cheerleader3:

0

Jeg kan helt sikkert bedst lide nummer et. Der er noget særligt over at åbne en indbydelse og så, hvad der er af godter inden i. Mht. til forsiden, så har jeg ikke lige, hvad det skal være... Måske et monogram eller noget las vegasagtigt...

Men jeg er helt klart mest til nummer 1 :cheerleader3:

0