pilgrim

Vi Vil Have Hinanden 07.08 2010...

1,144 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære Britta

Mange gange tillykke med i dag. Jeg håber I har en helt vidunderlig dag. Jeg har virkelig nydt at følge din planlægning herinde.

Jeg vil sige det samme, som du har sagt til mig på et tidspunkt. Dit bryllup virker til at helt i tråd med den Britta jeg har mødt herind og IRL.

Jeg glæder med meget til at se billeder af det hele og håber at vi kan fortsætte "kontakten" efter BK. Nu har jeg dig jo på Facebook ;)

Kæmpe tillykke og kæmpe kram fra Nina

0

Annonce ♥

Tusinde tak!

Jeres hjertelige hilsener glæder mig ubeskrivelig meget :thumbsupsmileyanim: Vi havde en pragtfuld dag, som gør jeg stadig sidder med en varm lykkefølelse - og det på trods af der sneg sig en "mavebug" med, som stjal noget tid. Men det fylder heldigvis absolut minimalt i det store billede, som var en uforglemmelig bryllupsdag!

Glæder mig til at dele billeder og beretning med jer, når der kommer mere ro på :griner:-

Edited by pilgrim
0

Tusinde tak!

Jeres hjertelige hilsener glæder mig ubeskrivelig meget :thumbsupsmileyanim: Vi havde en pragtfuld dag, som gør jeg stadig sidder med en varm lykkefølelse - og det på trods af der sneg sig en "mavebug" med, som stjal noget tid. Men det fylder heldigvis absolut minimalt i det store billede, som var en uforglemmelig bryllupsdag!

Glæder mig til at dele billeder og beretning med jer, når der kommer mere ro på :griner:-

Hvor er det dejligt at høre, at dagen var fantastisk! Øv med mavebug, men godt at den ikke overskygger noget på den store dag.

Glæder mig SÅ MEGET til at se mere fra jeres helt utrolig gennemførte bryllup!

0

Allerede i går kom en af vores venner med ca 200 billeder og en næsten fuld optagelse af vores FIRST DANCE, som var en bragende succes :cheerleader3:

Fotografens billeder skal vi vente 1-2 uger på, men I skal selvfølgelig ikke vente så længe med et sneak peak... kunne dog ikke vælge så I får tre ;)

post-37330-1281343004.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære Pilgrim

Fik lige et godt langt sug helt ned i maven - hvor ser I dog bare glade, lykkelige og smukke ud! Og jeres drenge, hvor er de dejlige - en lys og en mørk - og tøjet er lige præcis den stil jeg havde forestillet mig, min egen søn have på :cheerleader3: Glæder mig til at høre mere fra dagen :unsure:

0

Annonce ♥

Hjertelig tillykke med jeres bryllupsdag. Glæder mig til at læse om jeres dag og til at se flere billeder. Hvor er du smuk, I er smukke og virkelig skønne drenge. Billederne flyder over med kærlighed, kan næsten mærke det gennem skærmen :cheerleader3:

0

Hold da op hvor er du bare smuk!!!!!!! Det var da helt vildt.

Sikke nogle flotte mænd du har i dit liv. De er da for cute de små.

Et stort tillykke med den store dag. :cheerleader3:

Glæder mig til at læse en beretning. :carrot:

0

Hvor er du bare fantastisk smuk! :cheerleader3:

Og hvor ser I dejlige ud sammen - man kan virkelig fornemme kærligheden.

Jeg synes jeres drenge er helt pragtfulde, dem kan I vist godt være stolte af :unsure: og så må jeg også lige rose din fine brudebuket - den fuldender bare dit look på den bedste måde.

0