pilgrim

Vi Vil Have Hinanden 07.08 2010...

1,144 posts in this topic

Mini-kager inspirationstråd her

Tråd med vidunderprodukter her

http://www.kagekonen.com/search/label/cara...20mud-cup-cakes

Tråd med make-up råd her

Tråd med størrelsesvejledning her

Tråd med invitation-købested her

Tråd med link til skøn side med hår & makeup-tips her

Tråd med personlig chokolade her

Tråd med links her

Tråd med at lave egen brudebuket her

Klip med at lave egen knaphulsblomst her

Tråd med bryllupsmake-up her

Edited by pilgrim
0

Annonce ♥

Hej Britta

Ja, det går ok.... Der er desværre gået infektion i såret, så det kæmper vi lidt med - det betyder så vi er på OUH hver og hveranden dag for at få skiftet plaster!!!

Ellers er vi bare PÆNT trætte af at Alexander skal gå med det s.... katheter - han skl heldigvis af med det igen d. 31. juli... :cheerleader3::cheerleader3:

Knus Lene

0

Så var der én, der opdagede ringene!!

I torsdags havde vi besøg af den ene af Jespers søstre og hendes børn (han har tre ældre søstre) og da vi skulle sige farvel, sagde hun; "nåh, er det nu, man må spørge om noget... Kan det passe, I har ens ringe på?" Der var stor glæde, og hun lovede ikke at sige noget videre.

Samme eftermiddag fandt vi ud af, vi har sat datoen på hendes bryllupsdag... For nogle siden mistede hun sin mand og børnene deres far i en meget tragisk ulykke, så vi blev lidt beklemte ved at have valgt deres bryllupsdato. Jesper ringede og talte med hende om det (hun havde jo ikke fået datoen at vide tidligere), og det var heldigvis i orden! Puha... det skal jo være en glædesdag, men vi snakkede også om, at uanset hvilken dag, er det nok en anledning, der får én til at tænke på ens egen bryllupsdag. Vi er i hvert fald lettede over ikke at behøve at rykke datoen, selvom vi selvfølgelig havde gjort det, hvis det gjorde hende ked af det!

Og så her jeg modtaget min første brude-ting, vel første bryllupsrelateret ting overhovedet... SLØRET! Lena var sød at bestille en omgang køb-sammen mere og jeg skyndte mig at få et med. Jeg havde egentlig ikke forholdt mig helt til, hvad jeg skal have - har jo ikke engang prøvet kjoler endnu, men til den pris, kunne det om ikke andet bruges til riveslør el. sælges videre. Men det er rigtig fint og jeg tror, det passer til alle slags kjoler, så jeg er glad :pokey:

Edited by pilgrim
0

Så var der én, der opdagede ringene!!

I torsdags havde vi besøg af den ene af Jespers søstre og hendes børn (han har tre ældre søstre) og da vi skulle sige farvel, sagde hun; "nåh, er det nu, man må spørge om noget... Kan det passe, I har ens ringe på?" Der var stor glæde, og hun lovede ikke at sige noget videre.

Samme eftermiddag fandt vi ud af, vi har sat datoen på hendes bryllupsdag... For nogle siden mistede hun sin mand og børnene deres far i en meget tragisk ulykke, så vi blev lidt beklemte ved at have valgt deres bryllupsdato. Jesper ringede og talte med hende om det (hun havde jo ikke fået datoen at vide tidligere), og det var heldigvis i orden! Puha... det skal jo være en glædesdag, men vi snakkede også om, at uanset hvilken dag, er det nok en anledning, der får én til at tænke på ens egen bryllupsdag. Vi er i hvert fald lettede over ikke at behøve at rykke datoen, selvom vi selvfølgelig havde gjort det, hvis det gjorde hende ked af det!

Og så her jeg modtaget min første brude-ting, vel første bryllupsrelateret ting overhovedet... SLØRET! Lena var sød at bestille en omgang køb-sammen mere og jeg skyndte mig at få et med. Jeg havde egentlig ikke forholdt mig helt til, hvad jeg skal have - har jo ikke engang prøvet kjoler endnu, men til den pris, kunne det om ikke andet bruges til riveslør el. sælges videre. Men det er rigtig fint og jeg tror, det passer til alle slags kjoler, så jeg er glad :pokey:

Det må være dejligt, at I nu kan dele jeres glæde med nogen. Jeg kan godt forestille mig, at det må være hårdt for din svigerinde, men det lyder til, at hun er glad på jeres vegne. Det ville trods alt også have være noget andet, hvis I var kommet til at vælge hans dødsdag... :cheerleader3:

Det lyder dejligt med sløret! Skal vi ikke se billeder??? :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Det må være dejligt, at I nu kan dele jeres glæde med nogen. Jeg kan godt forestille mig, at det må være hårdt for din svigerinde, men det lyder til, at hun er glad på jeres vegne. Det ville trods alt også have være noget andet, hvis I var kommet til at vælge hans dødsdag... :pokey: Ja, det snakkede vi også om - det ville have været en katastrofe!

Det lyder dejligt med sløret! Skal vi ikke se billeder??? :cheerleader3: Jo selvfølgelig, men er i sommerhus og her er ikke altid signal/forbindelse, så det venter jeg lige med til vi er hjemme igen...

Edited by pilgrim
0

Annonce ♥

Tak Kinai for at tænke på os! Har set de fine ting, men tror bordkortet skal sidde på gaveæsken (udformet som en terning) som et lille Til/Fra-agtigt kort... Men smid endelig flere ideer og links, hvis du falder over noget. (Du har jo fundet super mange gode ting - stjæler bl.a. nok din forslag om dansesko... :pokey: )

Edited by pilgrim
0

Hvor er det bare et super fedt sted I har fundet jer til festen... Der gad jeg godt at holde vores (misundelig, misundelig, misundelig).

Tak :pokey: Der er bare såååååå længe til...

ej et fedt sted.

kender godt følelsen af at der er længe til .... MEENN der er snart kun 1 år tilbage så skal der tælles mdr. ... Jubiii

0

Annonce ♥

For søren hvor er det et fedt tema og elsker stedet, det er da perfekt til det tema. Og STD-kortne :thumbsupsmileyanim: sammen med de øvrige prints er der da masser der virkelig kan gøre temaet fedt.

Jeg elsker tema-bryllupper som er gennemførte uden at kamme over og det er det her. Smukke smukke ringe og så synes jeg også i skal gå efter den første cup-cake kage

0

Ja Rikke ,vores datoer ligger tæt - bliver fedt at kunne tælle i måneder og følge hinanden som spændingen stiger :thumbsupsmileyanim:

Og piger, ang. sløret må I væbne jer med tålmodighed, for jeg er stadig i sommerhus :cheerleader3:

Camilla, tak for dine søde kommentarer, det bliver jeg rigtig glad for; det var sødt af dig at læse og forholde dig til mange af de ting, jeg går og roder med :thumbsupsmileyanim:

0

Tak Kinai for at tænke på os! Har set de fine ting, men tror bordkortet skal sidde på gaveæsken (udformet som en terning) som et lille Til/Fra-agtigt kort... Men smid endelig flere ideer og links, hvis du falder over noget. (Du har jo fundet super mange gode ting - stjæler bl.a. nok din forslag om dansesko... :thumbsupsmileyanim: )

Du stjæler bare alt det du har lyst til... det er jo derfor jeg deler det med jer tøser herinde :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Annonce ♥