pilgrim

Vi Vil Have Hinanden 07.08 2010...

1,144 posts in this topic

Ej hvor godt, at der endelig er en, der har haft øjnene åbne og skønt for jer, at I så havde mulighed for at dele jeres glæde :):(

Dybt tragisk med hendes mand, puha, det må være forfærdeligt for hende og børnene. Ja og alle andre i familien selvfølgelig. Jeg er glad for, at det var helt ok med hende, at I kommer til at dele bryllupsdag :thumbsupsmileyanim:

Super gennemførte og fede STD kort. De kommer helt sikkert til at vække opsigt og ikke mindst begejstring :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Skønt med alle de positive tilbagemeldinger - det er jeg virkelig glad for, tak :iloveyou:

Jeg havde jo regnet med at købe vores gaveæsker færdige (se under tema), men tænkte jeg da liiige kunne smutte forbi Fakta og se på de der gaveæsker, der er blevet skrevet så meget om, og som nogle har købt....

... og ja, så kom jeg altså til at købe nogle og tres stk :iloveyou: Dvs at jeg i første butik manglede to pakker (á 7), men med 4 faktabutikker i byen turde jeg godt tage chancen og vupti vupti i næste butik og jeg er nu den glade ejer af en masse hvide gaveæsker!

De er så fine og nemme at samle, men véd godt, jeg måske forbander det, når jeg nu selv skal iklæde dem alle med hjerter svarende til øjnene på en terning *SUK*

- hov kan jo i samme åndedrag høre om der er nogen, der véd, hvor man kan købe dísse klistre-hjerter gange mange til rimelig penge?

Vi har også købt små kuverter til STD-kortene og skrevet navne/adresser på, så de er snart klar til at blive sendt/delt ud på torsdag. Glæder mig SÅ meget til reaktionerne på dels at vi er blevet viet og dels på at vi skal holde bryllup...

(Véd også jeg skylder slør-billeder... kommer snart!)

Arbejdsdag i morgen, så skulle måske bare trille i seng nu.

Edited by pilgrim
0

Skønt med alle de positive tilbagemeldinger - det er jeg virkelig glad for, tak :heart:

Jeg havde jo regnet med at købe vores gaveæsker færdige (se under tema), men tænkte jeg da liiige kunne smutte forbi Fakta og se på de der gaveæsker, der er blevet skrevet så meget om, og som nogle har købt....

... og ja, så kom jeg altså til at købe nogle og tres stk :heart: Dvs at jeg i første butik manglede to pakker (á 7), men med 4 faktabutikker i byen turde jeg godt tage chancen og vupti vupti i næste butik og jeg er nu den glade ejer af en masse hvide gaveæsker!

De er så fine og nemme at samle, men véd godt, jeg måske forbander det, når jeg nu selv skal iklæde dem alle med hjerter svarende til øjnene på en terning *SUK*

- hov kan jo i samme åndedrag høre om der er nogen, der véd, hvor man kan købe dísse klistre-hjerter gange mange til rimelig penge?

Vi har også købt små kuverter til STD-kortene og skrevet navne/adresser på, så de er snart klar til at blive sendt/delt ud på torsdag. Glæder mig SÅ meget til reaktionerne på dels at vi er blevet viet og dels på at vi skal holde bryllup...

(Véd også jeg skylder slør-billeder... kommer snart!)

Arbejdsdag i morgen, så skulle måske bare trille i seng nu.

glæder mig til billeder , og sov godt :heart:

kram Sanne :iloveyou::iloveyou::heart:

0

Slør

Som sagt har jeg ikke prøvet kjole og havde ikke taget stilling til, hvilket slør jeg skal have, men ville slå til, da Lena indkøbte slør i anden omgang. Synes jeg ikke, den passer til kjolen eller jeg bare ombestemmer mig, tænker jeg det kan sælges eller bruges som riveslør.

Det er godt nok ikke et enkeltlag, som jeg havde regnet med, men synes det er fint med rullekant og (to my limited knowledge) i fin kvalitet :iloveyou:

Kan se, sløret kunne være rettet pænere til, but here goes...

post-37330-1249283757.jpg

0

Annonce ♥

I morgen er der præcis 1 år til vi skal holde bryllup!!! Derfor var det jo også meningen at vi skulle poste brevene i dag og køre rundt til de nærmeste her til aften. Har endda fået sendt til min søster i Schweiz, så det skulle passe med hun modtager fredag. Efter en lang dag med foredrag, får jeg ikke postet brevene om eftermiddagen som først tænkt, men kommer i tanke om det ca 18.20. Der er en postkasse 1½minuts løb (i mit tempo) fra os, og kæresten mener, den bliver tømt 18.30, så jeg stikker i nogle sko og så afsted. Ser den bliver tømt 17.30 - DAMN! Så ser jeg dog, at den sene tømning står med fede bogstaver kl. 20.30 og vupti jeg hælder brevene indenbords! ...Hvorefter jeg nærlæser, at det er på et af posthusene!!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan kun stå og slå mig selv lidt oven i hovedet og hvisle et par eder over min forjagethed! :griner:-

Vi valgte dog at køre ud med de andre her til aften alligevel, så de kan få dem i morgen på minus 1. bryllupsdag - resten får jo så lørdag... SÅ MEGET FOR PLANLÆGNING...!

0

I morgen er der præcis 1 år til vi skal holde bryllup!!! Derfor var det jo også meningen at vi skulle poste brevene i dag og køre rundt til de nærmeste her til aften. Har endda fået sendt til min søster i Schweiz, så det skulle passe med hun modtager fredag. Efter en lang dag med foredrag, får jeg ikke postet brevene om eftermiddagen som først tænkt, men kommer i tanke om det ca 18.20. Der er en postkasse 1½minuts løb (i mit tempo) fra os, og kæresten mener, den bliver tømt 18.30, så jeg stikker i nogle sko og så afsted. Ser den bliver tømt 17.30 - DAMN! Så ser jeg dog, at den sene tømning står med fede bogstaver kl. 20.30 og vupti jeg hælder brevene indenbords! ...Hvorefter jeg nærlæser, at det er på et af posthusene!!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan kun stå og slå mig selv lidt oven i hovedet og hvisle et par eder over min forjagethed! :griner:-

Vi valgte dog at køre ud med de andre her til aften alligevel, så de kan få dem i morgen på minus 1. bryllupsdag - resten får jo så lørdag... SÅ MEGET FOR PLANLÆGNING...!

Ak ja, det kan jo ikke alt gå lige efter planen.. Møg-postkasser!!

I kan dog håbe, at posten har været sen på den og ikke fået den tømt endnu!!

0

Annonce ♥

Ja, for mener da også at vores postmand plejer at flytte, så hvis de har tømt den, vil næste tømning være dagen efter.. Så hvis der stadig stod 17.30, tror jeg at chancerne er gode for at de stadig når at komme til tiden :heart:

Spændende tråd foriøvrigt :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Ja, for mener da også at vores postmand plejer at flytte, så hvis de har tømt den, vil næste tømning være dagen efter.. Så hvis der stadig stod 17.30, tror jeg at chancerne er gode for at de stadig når at komme til tiden :griner:-

Spændende tråd foriøvrigt :heart:

Juhu! Piger, det er vist gået lige som I vurderede... har fået sms om at et af de frimærkesendte-kort er nået frem :thumbsupsmileyanim: Og Helena, tak fordi du kigger forbi :cheerleader3:

0

:thumbsupsmileyanim::griner:-:heart: 1 år til bryllupsdag :cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag:

Spændende!! :blush: :blush:

jeg har en plan om at gøre præcis som I, og sende vores STD-kort ud, så de "rammer" vores gæster på 1-årsdagen før brylluppet. Uh - så bliver det hele pludselig så virkeligt :blush:

0