pilgrim

Vi Vil Have Hinanden 07.08 2010...

1,144 posts in this topic

Nu ved jeg ikke, om I overhovedet vil få brug for det, men tænkte på dig, da jeg var ude og shoppe i dag. I Søstrene Grenes fandt jeg nemlig servietter med klør, spar, ruder og hjerter i sort/rødt tema - passer meget godt, til dine andre ting. De var der både i kaffe og alm størrelse. :balloons:

Tak for input! Vi overvejer bestemt lidt sjove servietter til receptionen i haven om eftermiddagen :thumbsupsmileyanim: Ingen Søstrene Grene i Silkeborg desværre, men kommer nok forbi en ret snart

Jeg synes kjole 1 er virkelig smuk (synes det er så flot med sådan en "dropped waist") - jeg ville næsten ønske jeg skulle giftes 2 gange, så jeg også kunne prøve suset i sådan en smuk sag. Jeg kan både lide skørt på kjole 1 og 2 :biggrin:

Klem Lena *der overvejer om det kunne blive en flot festkjole, hvis den havde en farve*

Hehe Lena, så må du lige flashe nogle billeder - tror f.eks. den også vil være flot i en støvet rosa... Mine overvejelser med dropped waist går lidt på om benene synes (for) korte...

Ellers må du sige til, så må jeg hjælpe :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Skal ud og besøge der, hvor nogle af brudekjolerne bor...

Juhuu! Skal ud og prøve brudekjoler med super veninde på torsdag i en butik, der ligger ret tæt på. Jeg har ikke umiddelbart fundet KJOLEN ud fra billederne der, selvom der er et par meget interesante, men går også mest efter at prøve at afgrænse, fokusere, fornemme... Jeg er stadig ikke helt nede på før-graviditetsvægt (mangler knap 5 kg) og kan godt lige få et stik ved tanken om, om det mon mindsker oplevelsen lidt??? :thumbsupsmileyanim: - men har bare sådan en lyst til at prøve...

Nogle gode råd - udover at medbringe kameraet? ;)

Edited by pilgrim
0

De fleste siger, at det er en god idé at prøve forskellige typer kjoler - også dem man ikke umiddelbart er så vild med. Det kunne jo være man fandt ud af, at det er en anden type kjole end drømmekjolen der klæder en bedst.

Jeg glæder mig til at se billeder :cheerleader3:

0

Lige som lyngsie har skrevet, så prøv også nogle kjoler du ikke lige umiddelbart ville vælge.... Jeg ville nok ikke selv have valgt at prøve den kjole, som jeg har købt, hvis jeg selv skulle have udvalgt dem!

Og HUSK nu kamera!!!! :cheerleader3::):):thumbsupsmileyanim:

Knus Lene

0

Annonce ♥

Uhhh - spændende!

Gode råd? Nyd det! Og ja, så er det sikkert også en god ide at prøve noget forskelligt, men jeg vil nu også sige, at du også skal stå fast, hvis du ved, at der er noget, der er rigtigt eller forkert for dig. Min kjoledame havde en helt bestemt ide om, hvad hun synes, der skulle på min timeglasfigur og efter at have prøvet 7-8 ret ens og for mig ligegyldige kjoler, begyndte hun endelig at høre efter og finde noget andet...

Eller som Camilla (Soon2Be), der ikke ville have slør på - tro på dig selv, hvis du kan mærke, at det er forkert.

Jeg glæder mig til at høre mere! :cheerleader3:

0

Super med nogle råd. Jeg vil helt klart prøve lidt forskelligt, men godt lige at minde sig selv om ikke at blive ved med at prøve - for en - ligegyldige ens kjoler, bare fordi den søde dame nu har fundet den frem. :) - så kan det blive to laaange timer.

Ja, man kan sikkert blive overrasket, men jeg vil have en lang kjole, og ikke i vilde farver, men faktisk meget gerne ivory, champagne og måske endda gylden...

En af ynglingsbh´erne er sort og stropperne kan tages af, men véd ikke hvor meget man kan se igennem? Tror jeg tager den på og så en hvid (hvor stropperne godt nok ikke kan tages af) med i tasken.

I morgen... I morgen... I morgen... :cheerleader3:

Edited by pilgrim
0

Super med nogle råd. Jeg vil helt klart prøve lidt forskelligt, men godt lige at minde sig selv om ikke at blive ved med at prøve - for en - ligegyldige ens kjoler, bare fordi den søde dame nu har fundet den frem. :thumbsupsmileyanim: - så kan det blive to laaange timer.

Ja, man kan sikkert blive overrasket, men jeg vil have en lang kjole, og ikke i vilde farver, men faktisk meget gerne ivory, champagne og måske endda gylden...

En af ynglingsbh´erne er sort og stropperne kan tages af, men véd ikke hvor meget man kan se igennem? Tror jeg tager den på og så en hvid (hvor stropperne godt nok ikke kan tages af) med i tasken.

I morgen... I morgen... I morgen... :cheerleader3:

Uh det bliver så spændende..... :)

Til min prøvning endte jeg med slet ikke at have BH på fordi kjoledamen mente at det var nemmest at vurdere uden. Det var ikke engang ubehageligt selvom jeg er temmelig blufærdig. :)

0

Uh det bliver så spændende..... :cheerleader3:

Til min prøvning endte jeg med slet ikke at have BH på fordi kjoledamen mente at det var nemmest at vurdere uden. Det var ikke engang ubehageligt selvom jeg er temmelig blufærdig. :)

hmm... Må erkende at tyngdeloven har sat ind efter jeg har fået børn :) - så umiddelbart ville jeg være ked af at levere "frit fald"...

0

Annonce ♥

Uh det bliver så spændende..... :cheerleader3:

hmm... Må erkende at tyngdeloven har sat ind efter jeg har fået børn :thumbsupsmileyanim: - så umiddelbart ville jeg være ked af at levere "frit fald"...

Hi hi, måske bliver du overrasket, det gjorde jeg helt sikkert selv, havde på forhånd troet at jeg ville føle mig helt malplaceret. :)

Mit eneste råd må være: husk at nyde oplevelsen, det er endnu sjovere end man regner med!

0

Så er det i dag, jeg skal ud og prøve brudekjoler og hvilken lejlighed er bedre end til at give den gas med fake lashes? Så jeg har forsøgt mig med de halve vipper, Calaart har foreslået under "smart i en fart"...

post-37330-1250757416.jpg post-37330-1250757509.jpg

post-37330-1250757705.jpg

Edited by pilgrim
0

Annonce ♥

frkK... Er det for meget? Frygter lidt min veninde ser på mig med sådan :cheerleader3: et blik, når hun kommer forbi til kjoleprøvning...

For meget? OVERHOVEDET IKKE! Jeg synes det er virkeligt fedt og klædeligt!

Så Oh la la som i "You go girl!"

0

Annonce ♥

Kom hjem fra 2½ times fantastisk kjoleprøvning, men skulle ud af døren lige efter ungerne blev spist af, og er så først kommet hjem nu... Så billeder må vente til i morgen, men kan da røbe så meget, at én er reserveret... :cheerleader3:

uhhhh, spændende!! :)

glæder mig til billedekavalkade

knus Sanne :):thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Annonce ♥

Første kjoleprøvning

Puha, synes jeg har jordens langsommeste computer og skal hente drengene inden længe, men ellers må jeg samle op i aften.

Først; det var virkelig et dejligt sted, hvor de var lydhøre og meget professionelle! Jeg oplevede et stort sus ved at være i kjolerne (som faktisk skulle være næsten to nr. mindre end jeg havde troet!) men tog ikke billeder af dem alle og af dem jeg tog, begrænser jeg selvfølgelig også lidt;) Prøver at tage det i kronologisk rækkefølge...

Første smukke, smukke kjole (enkel i taft med en blomst i taljen, den havde et rosa skær)

post-37330-1250855991.jpg post-37330-1250856031.jpg

Edited by pilgrim
0