anja mosevang

bordplan

5 posts in this topic

hej

Er der nogle regler man skal overholde når man laver bordplan til sådan en større fest???

skal damen sidde til højre eller venstre for sin partner??

og sætter man mænd over for hinanden eller er det mand dame over for hinanden????

sidder og er startet med dette puslespil... pyyyh det er svært!!!

0

Annonce ♥

hej

Er der nogle regler man skal overholde når man laver bordplan til sådan en større fest???

skal damen sidde til højre eller venstre for sin partner??

og sætter man mænd over for hinanden eller er det mand dame over for hinanden????

sidder og er startet med dette puslespil... pyyyh det er svært!!!

Hej

De normale regler er at damen sidder til højre for sin mand. Og hvis i så har firkantede borde vil det helt naturligt blive mand overfor dame....

Vi skal selv have runde borde og har en del singler der skal flettes ind så vi overholder ikke disse regler helt :-)

God fornøjelse med det...

Mvh Vinnie

0

hej

mange tak, det var lige det jeg manglede så kan jeg komme videre med planen.

vi har en del singlefyre med ikke andet end to single piger, så det bliver også noget af en opgave at få det til at gå op.

0

Hej Anja,

Jeg har lige kommenteret på bordplanen i din tråd også :cheerleader3: Men jeg vil nu sige, at det er vigtigere at få lavet nogle "gode borde" fremfor om etiketten bliver overholdt.. Det kan i sjældne tilfælde gå op alligevel, så jeg har valgt bare at fokusere på, om bordene "fungerer". Så må det være ren bonus, hvis det viser sig, at vi også har gjort Emma Gad glad :thumbsupsmileyanim: Meget held og lykke :bearhug:

0

Annonce ♥

Hej

Jeg tror bordplanen blev færdig i dag, synes den ser fin ud og til alles fordele. men nu kigger vi lige lidt på den i et par dage inden den bliver malet på lærred.

det er heller ikke alle steder vi har overholdt emma gad, men næsten!!! :thumbsupsmileyanim:

0