Katja

Katja & Jimmi 04.07.09

22 indlæg i dette emne

Så er vores store dag overstået..Det er meget underligt at det er overstået..Vil have mere!

Hihi..

Jeg vil ikke skrive den store beskrivelse endnu, da jeg stadig ikke helt er kommet mig efter de sidste mdrs begivenheder. Men her er nogle af de dejlige billeder vi har fået taget på dagen..

post-36413-1246912886.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære Katja!

Rigtigt hjerteligt tillykke med brylluppet.

Jeg er godt gift for snart to år siden og ikke så aktiv herinde længere, men jeg blev simpelthen nødt til at sende en lille hilsen til dig..... for jeg er 120% sikker på at jeg så din mand den lørdag formiddag på Taastrup Hovedgade sammen med et par andre festklædte mennesker da vi var på vej i bil ind til København.

Det var min datter, der sagde "Se, mon ikke de skal til bryllup? De er så flotte i tøjet". Mon ikke han var på vej hjem til jeres have til vielsen, for det var sidst på formiddagen vi så ham.

Vi bor i det gamle kvarter ved Ibsensvej/Ludvig Hegners Allé/Jernbane Allé så jeg han ikke lade være med at tænke på om vi er "næsten-naboer" for jeres have kunne godt se ud til at være sådan en fin gammel have beliggende i netop sådan kvarter.

:biggrin: fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Kære Katja!

Rigtigt hjerteligt tillykke med brylluppet.

Jeg er godt gift for snart to år siden og ikke så aktiv herinde længere, men jeg blev simpelthen nødt til at sende en lille hilsen til dig..... for jeg er 120% sikker på at jeg så din mand den lørdag formiddag på Taastrup Hovedgade sammen med et par andre festklædte mennesker da vi var på vej i bil ind til København.

Det var min datter, der sagde "Se, mon ikke de skal til bryllup? De er så flotte i tøjet". Mon ikke han var på vej hjem til jeres have til vielsen, for det var sidst på formiddagen vi så ham.

Vi bor i det gamle kvarter ved Ibsensvej/Ludvig Hegners Allé/Jernbane Allé så jeg han ikke lade være med at tænke på om vi er "næsten-naboer" for jeres have kunne godt se ud til at være sådan en fin gammel have beliggende i netop sådan kvarter.

:cheerleader3: fra Marianne

Ej hvor skægt Marianne.. jo Min mand siger lige at han var nede på tanken ( han skulle have smøger til at dulme nerverne, hehe)

Ja det er da meget tæt på.. næsten naboer.. hehe, lille verden.. ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå.. nu må jeg vist hellere til det.. Vores bryllupsberetning...

Dagen før var enormt hektisk. Salen skulle pyntes op, dugene skulle hentes og pavillioner samt stole skulle gøres klar i haven.

Vi startede i Salen kl.12 hvor vi havde hele dagen. Min mor, min søster, min veninde, min mormor og alle 3 unger var med. Og vi gik i gang. Det var da heller ikke helt uden dramatik, når der er SÅ mange kvindfolk på et og samme sted. Noget skal gå galt og det må man sige at der gjorde den dag..

Først fandt vi ud af at der kun var 3 duge, jeg havde købt 4, så min mand og min veninde måtte køre til roskilde for at hente den vi ikke fik med. Stresset..

Så begyndte pigerne (de 2 store) at blive rastløse, så vi sendte dem ud med min mormor som skulle se efter dem, for at få noget at spise. Min søster og jeg gik for at købe de sidste småting, da jeg pludselig får en opringning fra min mor. Mormor var gået helt bananas på pigerne og havde råbt ad dem og sagt at de ikek måtte komme med til brylluppet, så havde min mor sagt at det kunen hun ikke tillade sig at sige. Så var mormor blevet sur og havde sagt at hvis de kom så kom hun ikke, og så var hun gået. Der stod jeg i super brugsen og måbede. Min mormor har været syg i et stykke tid og har desværre derigennem haft en del dramaqueen problemer som har været helt vilde, men jeg havde ikke troet at hun ville reagere sådan overfor børnene og slet ikke dagen før brylluppet. Nå men min søster og jeg tager tilbage mod salen, da vi ser hende sidde ude foran og læse i et blad. Jeg valgte så at tale med hende, med store ord. Jeg ved godt de to tøser kan være lidt af en håndfuld, men at sige sådan til dem er ikke i orden. Nå men det blev løst og efter en god gang skældud til de to piger, blev de meget stille og små at se på. At se deres oldemor græde påvirkede dem virkelig.

Vores gamle naboer dukkede op som forstærkninger og ville gå igang med at sætte pavillioner op. Så da vi var færdige i salen ved en 17 tiden tod vi glade og forventningsfulde imod haven og da jeg trådte ind ad porten var jeg ved at tude. De pavvillioner vi havde købte var totalt off. Selve teltet var blåt (hvor på pakken der stod hvid) og det lignede et beduintelt. Det stod en stolpe i midten og i hver hjørne var der spændt en snor ud med en pløk til at sætte i jorden.

Min veninde krammede mig, da jeg stod og måbede og sagde at hun ikke havde turde ringe til mig og sige det. De havde endda forsøgt at låne et andet men uden held. Jeg var SÅ træt og var lige ved at tude. Uden min søster ved jeg ikek hvad jeg havde gjort. Hun ringede straks til sin svigerfar som tilfældigvis havde en stor pavillion liggende. Efter 1½timer kom hendes mand med den.. men ak, da vi endelig fandt ud af hvad der var hvad, så manglede halvdelen af stængerne.. Så måtte vi vente endnu en 1½time på at hendes mand kunne komme forbi med den.

Endlig stod pavillionen og vi fik sat stolene på plads og så gik min mor igen amok med at pynte med blomster og grene.

Så tog vi afsked med min dejlige mand og ungerne, min søster, min mor og jeg kørte hjem til mine forældre på frederiksberg. Min kære far stod klar med noget at spise da vi kom derhjem ved en 22-23 tiden og det var noget af en taknmlig flok der trætte overfaldte den dejlige mad.. (MUMS)

Jeg tror aldrig jeg har oplevet de to piger falde så hurtigt i søvn, hvor så de bare dejlige ud.. hehe :cheerleader3:

Så kom dagen....

Jeg vågnede med den følelse af at der var en der kiggede på mig, og rigtig nok stod Carla, J´s datter og kiggede på mig. Gå du bare i seng igen lille skat og det gjorde hun heldigvis.. hehe

Min søster og jeg som sov i gæsteværelset stod op ved en 8.00 tiden. Mor var som altid vågen før os. Vi sad og snakkede lidt og fik en kop kaffe. Og så begyndte dagen stille og roligt. Vi gik hver især rundt og gjorde os klar, snakkede og hyggede. Den eneste der stressede var mor, MotherZilla, hun skulle ordne de sidste blomster, jeg måtte jo ikke få plastik, og de skulle være klar inden hun kørte ved en 11 tiden. kl. 9.30 ankom frisøren Maria, vi snakkede lidt og jeg viste hende nogle billeder og så gik vi i krig. Allerede da hun fortalte om hvad hun gjorde ved mit hår var jeg afslappet ved hende, hun vidste lige præsis hvad jeg ville have, så vi grinede og hyggede bare, jeg havde ikke så meget som antydningen af stress. Alle førdagens problemer var blevet skyllet væk.

Endelig var jeg klar og Maria tilbød at hjælpe med at få mig i kjolen, da min mor stadig stod med blomsterne. Da jeg endelig var klar følte jeg mig restløs, for jeg var i god tid og havde ikek mere at klare, ungerne var klar, min søster var klar og mine forældre var klar. Mine forældre sad i køkkenet da jeg kom ud i skruddet og det er længe siden at jeg har set dem begge ståle sådan, jeg var lige ved at tude.

Så ringede det på døren og ind trådte mine forældre to gode venner John og "jøden" de havde kameraer med, de havde lovet mine forældre at tage billeder af os. Så er blev knipset løs Pludselig styrtede min mor ud af døren, hun var forsinket, så jeg nåede desværre ikke at få et billede sammen med hende, det er jeg ked af i dag. Men vi fik taget billede af mig med min far og ungerne og min søster.

Så var tiden kommet til at limousinen skulel ankomme, så ned af trapperne det gik. Der begyndte jeg at få sommerfugle i maven.

da vi så gik ud af døren var bilen parkeret et stykke væk så vi måtte stå og vente på at den kom, det var meget sært. Midt på Gl.kongevej en lørdag formiddag en sommerdag, alle gloede og der var nogle turister der tog billeder.Vi fik så lov af chaufføren at jeg måtte få taget et "Pretty Woman" billede og det var ret sært at stå der ud af soltaget på bilen, men en sjov oplevelse. Desværre blev billederne ikke så gode, for John havde glemt at tømme sit apperat og han stod tættest på, øvøv. men oplevelsen var også noget i sig selv.

Vi snakkede ikke så meget på vejen, jeg var ved at blive rigtig nervøs, var alt nu i orden? Var maden kommet? Virkede musikken til haven? osv osv

Men det var en fed tur, igen en oplevelse af karakter.

Men det var intet iforhold til da jeg så vores datter Maia stå og vente udenfor porten ved haven. Der var jeg lige ved at tude, hvor så hun bare dejlig ud. Mit hjerte hamrede helt vildt.

På vejen op til J og borgmesteren vidste jeg slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv. Jeg kunne se at J havde en klump i halsen, men han fik det hurtigt under kontrol, jeg selv havde svært ved at se ham uden af få tårer i øjnene. I baggrunde spillede melodien "At Last" med Beyonce..super smuk sang spm bare var så sigende..

Ceremonien forløb vidunderlig, det var en meget personlig og dejlig tale borgmesteren havde skrevet, kun afbrudt af min niece som var ulykkelig over at hun ikke også havde kjole på ligesom sine kusiner.. hehe.

Efter ceremonien, blev vi nærmest overfaldet af kram og kys, jeg havde sørget for poser med blomsterblade som de kunne kaste, både for dyrenes skyld men også for oprydningens skyld, så tror jeg ikke at naboerne ville blive så glade for alle de ris. Men tro om igen Katja.. J´s stedmor havde selvfølgelig taget eget kasteskyts med som hun gladeligt delte med dem der ville have, så jeg slap ikke for risene..ps. hun kan garentere sig en skål risengrød til næste middag, "resterne fra brylluppet".. hehe

Efter champagne, frugt, vand og en masse hyggesnak og lykønskninger, kørte vi ud med min fætter for at tage billeder som i kan se foroven. Det var hyggeligt, men vi havde desværre ikke nok tid før vi skulle være tilbage i salen til middag.

Da vi trådte ind ad døren stod alle op og klappede og til min store overraskelse sad min fars kammerat Holger og spillede keybord, han spillede sangen fra ceremonien og jeg var bare rørt til tårer.

Det var en dejlig middag, vi hyggede og grinede, selv ungerne var som engle børn. Min far holdt en lidt sær tale og sagde bl.a at han ville tale med os alene på et tidspunkt (han har lidt svært ved at tale følelser osv).

Men alt på hele dagen blev slået da J skulle holde sin tale. Han sagde ikke meget, som han sagde at der var en sang som beskrev hans følelser bedre end han selv kunne sige: "You are so beautiful to me - Joe Cocker"

jeg brød fuldstændig sammen..sikke en vidunderlig mand jeg har fået mig. Han afsluttede så med at sige at han ville gøre alt for mig og pigerne, at vi var hans liv.

Selv hans kammerater sagde bagefter at de alle sad med tårer i øjnene. Selv nu sidder jeg med tårer i øjnene og er bare SÅ lykkelig.

Da vi havde spist, fået kage og danset brudevalsen, besluttede vi alle at gå over i vores have, da det var for varmt i salen. Alle var vidunderlige og gav en hånd med, så det var fuldstændig ryddet op da vi gik. Og så begyndte festen i haven. Mine forældre tog de to store med hjem og vi andre sad til kl.3, hvor både J og jeg var helt færdige.

Perfekt dag, afslappet, hyggelig og i armene på alle de mennesker vi holder af.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer