Guest EB81

Vores Bryllup - 24. Juli 2010

246 posts in this topic

Hej alle i dejlige zillaer :cheerleader3:

Nu er det vist min tur til at oprette en planlægningstråd, eftersom vi allerede er godt igang med at planlægge.

Lidt om vores bryllup:

Jeg skal giftes med Torben d. 24. juli 2010, som lige præcis er vores 10-års dag. Vi skal vies i Folding Kirke (Brørup). Festen skal holdes på Sønderskov Slot, og vi inviterer ca 50 gæster.

Glæder mig som et lille barn, og kan slet ikke få nok af at shoppe alle mulige nødvendige og unødvendige bryllupsting :thumbsupsmileyanim:

Hovedpersonerne:

Brudeparet

Brudepiger og brudesvend, min ældste datter skal være ringbærer. Nye billeder HER

Mine færdige indkøb:

Mine smykker

Diadem

Sko... og flere sko!

Handsker

Ringene

Personlig ringpude

Strømpebånd med navne

Min kjole

Tøj til brudepiger og brudesvend

Brudepigers diademer

Gæstebogen

Brudelingeri

Ting jeg vil købe:

Bryllupskagen

Kreativt:

Farvetema: Fuchsia, hvid og sølv.

Monogram

Invitationer

Favorbox/bordkort

Kirkehæfte

Mere om brylluppet:

Restaurant Herregårdskælderen, hvor festen skal holdes.

Folding Kirke, hvor vi skal vies.

Musik (4 mands orkester)

Fotograf

Hestevogn

Inspiration:

Brudebuket

Hår

Edited by EB81
0

Annonce ♥

Hejsa og velkommen til. :cheerleader3:

- Sikke en fantastisk kjole du har i udsigt, men kan godt forstå at du venter lidt. For bortset fra at man selvfølgelig kan svinge både op og ned i vægt, er der jo også risiko for at ændre mening MANGE gange. :bearhug::thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hejsa og velkommen til. :bearhug:

- Sikke en fantastisk kjole du har i udsigt, men kan godt forstå at du venter lidt. For bortset fra at man selvfølgelig kan svinge både op og ned i vægt, er der jo også risiko for at ændre mening MANGE gange. :bearhug::cheerleader3:

Mange tak :bearhug: Uha jeg tror bestemt ikke jeg ændrer mening... Har kigger på den LÆNGE, og selvom jeg har kigget efter kjole mange andre steder, er der ingen andre der kan komme på tale...! Og efter at en anden bruger herindefra har købt nøjagtig samme kjole, og er 100% tilfreds med den, har jeg faktisk besluttet mig for at købe den :thumbsupsmileyanim:

Edited by EB81
0

Annonce ♥

Mine dejlige sko... (kom til at 'stjæle' billedet fra en anden bruger herinde, der har de samme sko -håber på tilgivelse :cheerleader3: )

Nu har jeg godt nok snart 2 par, for jeg har lige bstilt dem på det andet billede på ebay. Synes de er SÅ flotte! Men egentlig også lidt højere end jeg havde regnet med fra starten... Så nu bliver der lidt at vælge imellem...! :thumbsupsmileyanim:

post-38254-1247040840.jpg

post-38254-1250680907.jpg

Edited by EB81
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til :thumbsupsmileyanim:

Og wow - du starter godt ud med at linke - det har jeg endnu ikke helt luret, men mon ikke det kommer?

Jeg glæder mig til at følge en anden 2010´er -brud...

Mange tak :cheerleader3:

Det er skam ikke så svært at linke, det skal bare lige prøves et par gange hi hi.

0

Velkommen til og tillykke med den forestående vielse.

Sikke skønne unger, I har...og hold da op - man kan ikke se, at du er mor til tre!

Jeg glæder mig til at følge med i din tråd...suser stadig rundt herinde fra tid til anden, selvom jeg er blevet "afsat".

Edited by Lus
0

Velkommen til og tillykke med den forestående vielse.

Sikke skønne unger, I har...og hold da op - man kan ikke se, at du er mor til tre!

Jeg glæder mig til at følge med i din tråd...suser stadig rundt herinde fra tid til anden, selvom jeg er blevet "afsat".

Mange tak for velkomsten og de søde kommentarer :thumbsupsmileyanim:

Og tillykke med jeres bryllup... Må hellere lige læse jeres beretning :cheerleader3:

0

Hej smider lige et billede af et slør, der ca. er den størrelse du har bestilt... Du kan se hvordan det er i forhold til mit slæb (sløret er ca 50 cm længere) - se også bredden, der er meget passende hvis du også vil have det lette udtryk oppe ved håret :thumbsupsmileyanim:

post-36326-1247055022.jpg

post-36326-1247055031.jpg

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Også velkommen fra mig! :cheerleader3:

Der er da vist ikke så meget slinger i valsen med din planlægning; det virker som om I har styr på meget - og at du ved hvad du vil ha'!! :thanks:

Mange tak! Ja jeg har rimelig styr på planlægningen synes jeg selv :biggrin: Jeg har nu også meget frihed til at bestemme, kæresten er tilfreds bare jeg holder mig indenfor budgetet :cheerleader3:

Edited by EB81
0

Velkommen :cheerleader3:

Så kom jeg omkring din tråd osse :biggrin: og behøver ejg sige at jeg ELSKER den kjole du har kig på hahahahahaha. Den kommer da til at sidde som en drøm på dig :cheerleader3:

SKønne billeder af dig og din tilkomne + jeres dejlige børn.

Hihi kan godt lide at han er tilfreds bare du ikke sprænger budgettet...sådan skal det være.

Held og lykke med planlægningen fremover

0