Posted July 25, 2010 (edited) · Report post Ihh, jeg nåede ikke herind i går, men jeg tænkte på dig/jer! Lidt forsinket, men aldrig for sent ;) Tillykke med brylluppet! Håber I havde en vidunderlig dag. Edited July 25, 2010 by Melin79 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 26, 2010 (edited) · Report post TUSIND TAK ALLESAMMEN! Vi havde den mest fantastiske dag. Alt var bare perfekt! I får hele historien efter min ferie. Men I skal ikke snydes for et billede! Hilsen fru Brøgger Petersen Edited July 26, 2010 by EB81 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 26, 2010 · Report post TUSIND TAK ALLESAMMEN!Vi havde den mest fantastiske dag. Alt var bare perfekt! I får hele historien efter min ferie. Men I skal ikke snydes for et billede! Hilsen fru Brøgger Petersen ej hvor er i smukke :-) vil glæde mig til beretningen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 26, 2010 · Report post Hej Fru Brøgger Petersen! Hvor er det et godt billede af jer! Glæder mig til at høre mere, når I kommer hjem fra ferie! kan I have en rigtig god tur!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 26, 2010 · Report post Hold op hvor har du fået skruet et top romantisk look sammen. I er et flot par må man sige 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 26, 2010 · Report post forsinket tillykket!! i ser vildt flotte ud!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2010 · Report post Ej, jeg havde da slet ikke set teaser-billedet!!! Hvor ser I smukke ud! Du ligner jo en drøm! Glæder mig vildt til at se meget mere fra jeres bryllup. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2010 · Report post Stort tillykke med brylluppet. Hvor ser i bare smukke ud 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 30, 2010 · Report post Tusind tak - I er da bare så søde! Venter stadig på billeder fra fotografen, men glæder mig til at starte min beretning. I kan dog godt lige få endnu et lille smugkig ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 30, 2010 · Report post Lige et enkelt mere, hvor I kan se børnene: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 30, 2010 · Report post Åh hvor er I fine Du er virkelig smuk! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 30, 2010 · Report post Hvor var I altså bare flotte alle sammen, jeg håber I fik et godt billede hvor hele familien smiler til fotografen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2010 · Report post lækre billeder... meget kønne børn du har! glæder mig til flere billeder og beretning!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2010 · Report post Ej, jeg har slet ikke fået sagt tillykke til dig.. Men bedre sent end aldrig: STORT TILLYKKE MED ÆGTESKABET!!!! Håber I nyder det i fulde drag!!! Og hvor er du bare smuk i din kjole! Flot familie hele vejen igennem faktisk! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2010 · Report post Og så et nærbillede af bånd/spænde HEJ ELISE.... NU ER DIT BRYLLUP JO VEL OVERSTÅET... OG IGEN TILLYKKE MED DET, I SÅ HELT FANTASTISKE UD JEG ER JO LIDT NYSGERRIG MED HENSYN TIL GÆSTEBOGEN, DET ER JO INGEN HEMMELIGHED AT JEG VAR / ER HELT VILD MED DEN.... MEN MEN MEN HVORDAN VAR SIDERNE AT SKRIVE PÅ, NU HVOR DET JO VAR FOTOPAPIR, JEG TÆNKER MERE PÅ OM DET GÆSTERNE HAVDE SKREVET ER TVÆRET UD, ELLER OM I BRUGTE SPECIELLE PENNE TIL AT SKRIVE MED... MANGE HILSEN FRA CHRISTINA. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2010 · Report post Og så et nærbillede af bånd/spænde HEJ ELISE.... NU ER DIT BRYLLUP JO VEL OVERSTÅET... OG IGEN TILLYKKE MED DET, I SÅ HELT FANTASTISKE UD JEG ER JO LIDT NYSGERRIG MED HENSYN TIL GÆSTEBOGEN, DET ER JO INGEN HEMMELIGHED AT JEG VAR / ER HELT VILD MED DEN.... MEN MEN MEN HVORDAN VAR SIDERNE AT SKRIVE PÅ, NU HVOR DET JO VAR FOTOPAPIR, JEG TÆNKER MERE PÅ OM DET GÆSTERNE HAVDE SKREVET ER TVÆRET UD, ELLER OM I BRUGTE SPECIELLE PENNE TIL AT SKRIVE MED... MANGE HILSEN FRA CHRISTINA. Hejsa. Det fungerede rigtig godt! Der blev skrevet med permanent marker (tynd sprittusch), og det blev overhovedet ikke tværet ud. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2010 · Report post Stort tillykke med brylluppet.. Sikke fantastiske billeder.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2011 · Report post Nu med kjole til salg... se annoncen HER 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2011 · Report post Årh nogle fine billeder af en dejlig dag :D 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 15, 2013 · Report post rigtig flot:D Må man få en kopi af digtet:D 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 6, 2014 · Report post Og lige de sidste... Valgte fuchsia tyl til bilerne, synes det er så flot Men nok lidt utraditionelt...! Fedt kirkehæfte 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites