Guest EB81

Vores Bryllup - 24. Juli 2010

246 posts in this topic

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::bearhug::loveboard::blush:

Weeeee min kjole er i Danmark!!!!!

Mandag, Oktober 12, 2009 Time LocationForsendelsen er ude for levering.08:39 Copenhagen - Denmark

Ankommet til DHL Lokation Copenhagen - Denmark00:52 Copenhagen - Denmark

Piece 1:JD014535670090132850

Søndag, Oktober 11, 2009 Afgået fra DHL Lokation i Copenhagen - Denmark23:55 Copenhagen - Denmark

Toldbehandling afsluttet I Copenhagen - Denmark21:15 Copenhagen - Denmark

Forsendelse processeret på lokation Copenhagen - Denmark21:06 Copenhagen - Denmark

Ankommet til DHL Lokation i Copenhagen - Denmark20:50 Copenhagen - Denmark

Afgået fra DHL Lokation i Leipzig - Germany19:28 Leipzig - Germany

Forsendelse processeret på lokation Leipzig - Germany16:14 Leipzig - Germany

Lørdag, Oktober 10, 2009 Afgået fra DHL Lokation i East China Area - China, People's Republic07:45 East China Area - China, People's Republic

Forsendelse processeret på lokation East China Area - China, People's Republic07:15 East China Area - China, People's Republic

Fredag, Oktober 09, 2009 Forsendelse processeret på lokation East China Area - China, People's Republic01:06 East China Area - China, People's Republic

Ankommet til DHL Lokation i East China Area - China, People's Republic00:25 East China Area - China, People's Republic

Torsdag, Oktober 08, 2009 Afgået fra DHL Lokation i Suzhou & Surrounding Area - China, People's Republic21:37 Suzhou & Surrounding Area - China, People's Republic

Forsendelse processeret på lokation Suzhou & Surrounding Area - China, People's Republic20:50 Suzhou & Surrounding Area - China, People's Republic

Forsendelsen afhentet.15:59 Suzhou & Surrounding Area - China, People's Republic

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skal have en ny kjole!!!

Den jeg havde købt var lige kort nok, så jeg kan ikke have hæl på under kjolen, og det er jo lidt ærgeligt...

Så jeg skrev til kjolefirmaet, om der var noget man kunne gøre, f.eks lægge kjolen ned eller noget.

Deres forslag var så, at jeg 'bare' får syet en ny kjole! Helt vildt synes jeg, men er bare så glad. Så kan jeg alligevel få hæl under kjolen!

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::griner:-

Så nu skal min elskede kjole sendes tilbage, og så går de straks igang med at sy en ny.

:griner:-:griner:- DET ER DA SERVICE :oops::oops:

0

Hold op hvor er du langt,,, jeg skal selv giftes til aug 2010 og er ik nær så langt da alle virker som om at der er masser af tis så bliver jeg lidt tilbageholden men det er jeg ikke mere efter at ha set hvor langt du er få så kan jeg godt gå mere igang :cheerleader3::cheerleader3: tak

0

Hold op hvor er du langt,,, jeg skal selv giftes til aug 2010 og er ik nær så langt da alle virker som om at der er masser af tis så bliver jeg lidt tilbageholden men det er jeg ikke mere efter at ha set hvor langt du er få så kan jeg godt gå mere igang :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: tak

Hi hi jeg er nok også en af de hurtige når det kommer til planlægning :cheerleader3:

Når jeg får en idé, vil jeg helst føre den ud i livet med det samme... Og jeg får mange ideer :griner:-

Eeeeelsker at shoppe ting og sager til brylluppet og bruger alt for mange penge :shopping: Og der er også mange der synes det er tidligt at jeg næsten har købt det hele. Men jeg fortsætter, for det har jeg det godt med! :cheerleader3::super::hug::o:o:cheerleader3::cheerleader3:

Edited by EB81
0

Annonce ♥

Hold op hvor er du langt,,, jeg skal selv giftes til aug 2010 og er ik nær så langt da alle virker som om at der er masser af tis så bliver jeg lidt tilbageholden men det er jeg ikke mere efter at ha set hvor langt du er få så kan jeg godt gå mere igang :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: tak

Hi hi jeg er nok også en af de hurtige når det kommer til planlægning :cheerleader3:

Når jeg får en idé, vil jeg helst føre den ud i livet med det samme... Og jeg får mange ideer :griner:-

Eeeeelsker at shoppe ting og sager til brylluppet og bruger alt for mange penge :shopping: Og der er også mange der synes det er tidligt at jeg næsten har købt det hele. Men jeg fortsætter, for det har jeg det godt med! :super::hug::o:o:cheerleader3::cheerleader3::shopping:

Det kan jeg godt forstå det er jo dig der skal lave det og ikke gæsterne jeg er også så godt begyndt med lidt forskelligt og det er efter jeg har set og læst din tråd mange tak ska du ha :cheerleader3:

Jeg har det nemlig lige som dig så jeg vil sku også bare gøre det når jeg har lyst og s.... på hvad de andre siger :griner:-

0

Den jeg havde købt var lige kort nok, så jeg kan ikke have hæl på under kjolen, og det er jo lidt ærgeligt...

Så jeg skrev til kjolefirmaet, om der var noget man kunne gøre, f.eks lægge kjolen ned eller noget.

Deres forslag var så, at jeg 'bare' får syet en ny kjole! Helt vildt synes jeg, men er bare så glad. Så kan jeg alligevel få hæl under kjolen!

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::super::hug::o:o:cheerleader3:

Så nu skal min elskede kjole sendes tilbage, og så går de straks igang med at sy en ny.

:cheerleader3::shopping: DET ER DA SERVICE :griner:-:shopping:

jeg så lige at du får ny kjole. Men jeg har lige et enkelt spørgsmål.. Skal du så betale for den igen eller?? Hvad kommer det til at koste dig ekstra? Jeg overvejer stadig at få min lavet hos Inch by Inch. Så det er jo lige ret at vide..

0

:loveboard::):o:):blush::birthday::birthday::birthday::birthday:

:birthday::birthday: DET ER DA SERVICE :birthday::birthday:

jeg så lige at du får ny kjole. Men jeg har lige et enkelt spørgsmål.. Skal du så betale for den igen eller?? Hvad kommer det til at koste dig ekstra? Jeg overvejer stadig at få min lavet hos Inch by Inch. Så det er jo lige ret at vide..

Jeg skal ikke betale en krone! De sendte endda en pakkelabel til mig, så jeg ikke skulle betale for at sende kjolen tilbage. :)

0

Så har vi fået vores gæstebog! En helt personlig bog, som jeg har lavet i photoshop, og bestilt via Bilkas hjemmeside. Nøj jeg er glad for den :kiss::hug::)

Synes da lige I skal se den...

-På forsiden har jeg limet et fuchsia satinbånd med spænde fast, så det matcher invitationerne.

-Som 'intro' har jeg skrevet et lille digt, som jeg kan se flere af jer har brugt herinde :)

-På de første 3 sider er der en side til hver af vores børn, hvor de kan tegne/skrive en hilsen.

-På resten af siderne er der 4 punkter, som hver gæst må udfylde (den idé har jeg faktisk også lånt herinde - TAK!):

-Bedste/sjoveste minde om brudeparret

-Bedste råd til et godt ægteskab

-Ønsker for fremtiden

-Personlig hilsen

-På bagsiden er vores monogram.

post-38254-1260184208.jpg

post-38254-1260184262.jpg

post-38254-1260184298.jpg

Edited by EB81
0