Posted July 22, 2010 · Report post Ja det er godt nok ved at være tæt på Dejligt at dine veninder vil hjælpe til, det kunne da godt blive lidt stresset med 3 børn. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 22, 2010 · Report post Jeg skal nok nyde dagen, kan sagtens forestille mig at tiden kommer til at flyve afsted! Ja 3 børn kan sagtens give stress når man skal ud af døren, men jeg tror bestemt det kommer til at gå fint, når jeg har stylist i hjemmet i stedet for at skulle til frisør osv. Børnene glæder sig rigtig meget, det er en fornøjese at vågne hver morgen ved at vores 5-årige søn kommer for at fortælle, hvor mange dage der nu er til bryllup! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 22, 2010 · Report post Hej Jeg har lige siddet og beundret dine (jeres) indbydelser og gæstebog. Jeg skal selv giftes her til næste år (2011) og er godt igang med forberedelserne. Er det muligt at lokke ud af dig hvor du har fået lavet gæstebogen henne? Og bare for rigtig at være nysgerrig - hvad står der i gæstebogen på 1 side, synes at det var lidt svært at læse. Håber at I havde en fantastisk dag! De bedste hilsner fra Tania 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 22, 2010 · Report post Hm jeg havde svaret på dit spørgsmål om, hvor vi kendte hinanden fra.. men nu er det væk? Har oplevet flere gange, at jeg har svaret på en tråd, men pludselig ikke kunne finde mit svar, så vil da lige høre, om du overhovedet har set det?? Har ikke set det?! Mærkeligt! Det er et virkelig flot monogram! Har i brugt et speciet program? Magne hilsner Tania (igen ) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 22, 2010 · Report post Hej Jeg har lige siddet og beundret dine (jeres) indbydelser og gæstebog. Jeg skal selv giftes her til næste år (2011) og er godt igang med forberedelserne. Er det muligt at lokke ud af dig hvor du har fået lavet gæstebogen henne? Og bare for rigtig at være nysgerrig - hvad står der i gæstebogen på 1 side, synes at det var lidt svært at læse. Håber at I havde en fantastisk dag! De bedste hilsner fra Tania Tak for de søde ord. Vi er dog ikke gift endnu, der er lige 2 dage tilbage ;) Gæstebogen er fremkaldt i Bilka, jeg har selv designet den. På 1. side står der: En dag med liv og kærlighed Gid denne dag må vare ved Vor bryllupsdag vi mindes vil Og b'er vore gæster hjælpe til De blanke sider fyldes må Med hilsner fra alle - store som små Derfor fat din pen og skriv Skriv med glæde - skriv med liv Så vi kan mindes vor bryllupsfest Og alle, der var med som gæst Og hvis et minde går tabt i tågen Kigger vi bare - i gæstebogen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 22, 2010 · Report post Hm jeg havde svaret på dit spørgsmål om, hvor vi kendte hinanden fra.. men nu er det væk? Har oplevet flere gange, at jeg har svaret på en tråd, men pludselig ikke kunne finde mit svar, så vil da lige høre, om du overhovedet har set det?? Har ikke set det?! Mærkeligt! Det er et virkelig flot monogram! Har i brugt et speciet program? Magne hilsner Tania (igen ) Monogrammet er lavet i photoshop (skrifttypen er Chopin Scipt) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 22, 2010 · Report post Velkommen til og tillykke med den forestående vielse.Sikke skønne unger, I har...og hold da op - man kan ikke se, at du er mor til tre! Jeg glæder mig til at følge med i din tråd...suser stadig rundt herinde fra tid til anden, selvom jeg er blevet "afsat". Mange tak for velkomsten og de søde kommentarer Og tillykke med jeres bryllup... Må hellere lige læse jeres beretning Gud hvor er din planlægning dog fuldt ud gennemført. Det er så flot det hele. Du har lige givet mig en rigtig god idé til mit kirkehæfte samt gæstebog. Men hvordan har du lavet kirkehæftet og hvad har du skrevet i det? Hvordan har du lavet det med lommetørklædet samt tylet? Jeg ønsker mange gange tillykke med på lørdag. Glæder mig sådan til min dag som først er om 1 år - hihi Hilsen PErnille 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 24, 2010 · Report post Tillykke med brylluppet Håber at I får en fantastisk dag som I vil se tilbage på med glæde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 24, 2010 · Report post STORT TILLYKKE MED BRYLLUPPET Håber at I vil få en super god dag med en masse dejlige minder.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 24, 2010 · Report post Tillykke med jeres bryllup i dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 24, 2010 · Report post Stort tillykke med dit bryllup idag Håber det bliver uforglemmeligt og lige som I har drømt om 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 24, 2010 · Report post Tillykke med brylluppet i dag! Må jeres dag blive helt fantastisk og alt hvad i har drømt om. Jeg glæder mig til at læse om brylluppet og forhåbentlig se nogle billeder. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 24, 2010 · Report post Tillykke med bryllupsdagen, håber I får en uforglemmelig dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 24, 2010 · Report post Tillykke med brylluppet!! Håber for jer vejret bliver ved med at være ligeså godt, som det er lige nu hvor jeg er!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 24, 2010 · Report post STORT tillykke med bryllupsdagen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 24, 2010 · Report post Et kæmpe stort tillykke med dagen. Håber den bliver helt fantastisk KH frk R 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 24, 2010 · Report post Tillykke med dagen! Nyd den - det er virkelig en helt fantastisk oplevelse! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 24, 2010 · Report post Tillykke med bryllupsdagen.....glæder mig til at se en masse billeder knuc christina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 24, 2010 · Report post Tillykke med jeres store dag! Håber dagen bliver uforglemmelig og lever op til alle drømmene... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 24, 2010 · Report post Tusind gange tillykke med Jeres bryllupsdag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 24, 2010 (edited) · Report post Hjertelig tillykke med bryllupsdagen!!! Gid I må få en fantastisk dag, med godt vejr og glade gæster der bare hygger om jer hele dagen Edited July 24, 2010 by Miss-Mette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 24, 2010 · Report post stort tillykke med bryllupsdagen!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 24, 2010 · Report post Stort tillykke med dagen! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 24, 2010 · Report post Kæmpe tillykke med dagen!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 25, 2010 · Report post et lidt forsinket tillykke med brylluppet igår 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites