lii

Hvide duer?

12 indlæg i dette emne

Min mands søster skal giftes om 14 dage, og vi har idag netop været ovre og se lokalerne - det er et gammelt slot, og det ville være perfekt med en mængde hvide duer, der kunne slippes løs.

Er der nogen herinde, der har prøvet det, eller som har en ide om, hvordan jeg finder frem til nogen, der vil "udleje" deres duer? :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mands søster skal giftes om 14 dage, og vi har idag netop været ovre og se lokalerne - det er et gammelt slot, og det ville være perfekt med en mængde hvide duer, der kunne slippes løs.

Er der nogen herinde, der har prøvet det, eller som har en ide om, hvordan jeg finder frem til nogen, der vil "udleje" deres duer? :biggrin:

Jeg ved, at Mie (Kejzer) havde gæster, der havde sørget for hvide duer ved deres bryllup. Prøv evt. at sende hende en pm :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det ikke bare at søge på dansk dueforening eller lignende på google, for de må da kunne hjælpe dig :-) ellers er der altid en masse hvide duer, der hvor jeg går tur med hunden om morgnen, så finder du ikke nogle, så må jeg ud og fange dem til dig :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
ellers er der altid en masse hvide duer, der hvor jeg går tur med hunden om morgnen, så finder du ikke nogle, så må jeg ud og fange dem til dig :biggrin:

Hahahahaha!!! JA tak! *griner*

Og jo, vi har prøvet at kontakte en dueforening i Nyborg, hvor brylluppet skal holdes, og formanden kan måske skaffe os en ti stykker, bare ikke hvide alle sammen.

Og det var jo nærliggende liiiiiige at spørge herinde også ;)

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spørg Mr. Mox. Han kan måske trylle nogle frem :biggrin: Spøg til side. Noget er der måske om snakken. Prøv at skriv til ham eller hans far der står for "shoppen"/Mox-klubben. De har måske nogle kontakter hvis ikke de lokale dueforeninger kan hjælpe.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Spørg Mr. Mox. Han kan måske trylle nogle frem :biggrin: Spøg til side. Noget er der måske om snakken. Prøv at skriv til ham eller hans far der står for "shoppen"/Mox-klubben. De har måske nogle kontakter hvis ikke de lokale dueforeninger kan hjælpe.

Ja det var da en god ide :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mands søster skal giftes om 14 dage, og vi har idag netop været ovre og se lokalerne - det er et gammelt slot, og det ville være perfekt med en mængde hvide duer, der kunne slippes løs.

Er der nogen herinde, der har prøvet det, eller som har en ide om, hvordan jeg finder frem til nogen, der vil "udleje" deres duer? :cheerleader3:

Jeg ved, at Mie (Kejzer) havde gæster, der havde sørget for hvide duer ved deres bryllup. Prøv evt. at sende hende en pm :thanks:

Det er nemlig rigtigt :biggrin: det var SÅ romantisk gjort af vores venner !! Tror de kendte nogen der havde dem,. ellers ville jeg også søge på de brevdueforeninger eller ta ham på ordet du har snakket med.

Vil dog komme med et forslag at I skal nøjes med 2 hvide duer, der symboliserer det nye ægtepar og det så er dem der lukker dem ud. :) Det var det der skete til vores og det var sådan en særlig oplevelse :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer