Sarah77

Solist i kirken

42 indlæg i dette emne

Hej!

Er på udkig efter en sangerinde der kan synge Josh Grobans "You raise me up" i kirken som en overraskelse til min kæreste til vores bryllup. Har netop fået svar på en forespørgsel hos en af annoncørerne herinde, og de skulle have 3500 + bro + benzin. :cheerleader3: Det var lige lidt mere end jeg havde regnet med....

Hvad siger de erfarne, hvad koster den slags, jeg ville have gættet på max 2000 kr. for en enkelt sang?

Hvis nogen kender én de vil anbefale der har tid og lyst til at synge i Østjylland d. 5 december (gerne med violin, fløjte el. guitar) hører jeg meget gerne om det. :biggrin:

På forhånd tak, Barbara

Redigeret af barbara77
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal give kr. 1395,- + 200,- i transport. Det synes jeg er en helt fair pris.....

Men hun bor i Sorø (på Sjælland), så Østjylland er nok ikke der hun har flest optrædener.....

Håber du finder en solist.

KH

Connie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg skal give kr. 1395,- + 200,- i transport. Det synes jeg er en helt fair pris.....

Men hun bor i Sorø (på Sjælland), så Østjylland er nok ikke der hun har flest optrædener.....

Håber du finder en solist.

KH

Connie

Ja, det var også mere i det prisleje jeg havde tænkt. Det "tilbud" jeg fik var temmelig ublu synes jeg. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Barbara,

jeg har lige fundet den sang du nævnte - jeg kendte den ikke før nu.... Har fundet den på Youtube og derefter downloadet den.... nøøøøj hvor er den smuk og hvor siger den LIGE DET jeg gerne vil sige til min kommende mand.

Jeg har haft en dialog i gang på mail med min kvindelige solist om hvilken sang, hun skulle synge og jeg har netop mailet til hende, at det skal være den. Den står på hendes liste over sange, så det bliver forhåbentlig ikke noget problem.

Har tårerne løbende ned af kinderne mens jeg skriver - det er ikke så tit at en sang gør så stort indtryk, men den her gik lige i hjertet.

Godt valg.

Knus

Connie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Barbara,

jeg har lige fundet den sang du nævnte - jeg kendte den ikke før nu.... Har fundet den på Youtube og derefter downloadet den.... nøøøøj hvor er den smuk og hvor siger den LIGE DET jeg gerne vil sige til min kommende mand.

Jeg har haft en dialog i gang på mail med min kvindelige solist om hvilken sang, hun skulle synge og jeg har netop mailet til hende, at det skal være den. Den står på hendes liste over sange, så det bliver forhåbentlig ikke noget problem.

Har tårerne løbende ned af kinderne mens jeg skriver - det er ikke så tit at en sang gør så stort indtryk, men den her gik lige i hjertet.

Godt valg.

Knus

Connie

Nej hvor dejligt, det er jeg glad for. For ja, den sang er simpethen så fantastisk og rørende og musikken så smuk at hårene rejser sig....

Jeg glæder mig også rigtig meget til at høre "mit projekt" opført i kirken den. 5. december. :biggrin:

Forresten... Nu ved jeg ikke hvilken udgave du har lyttet til på you tube, men prøv at søge på "Celtic Woman - A New Journey - You Raise Me Up" - FANTASTISK!

Knus Barbara :cheerleader3:

Redigeret af barbara77
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal give 1000 kr for at få vores sang sunget i kirken til vores bryllup. Pudsigt nok er vores sang også "You raise me up" :cheerleader3:

Vi har så valgt at det skal være a capella udgaven, fordi det er teksten som skal være i fokus den dag :cheerleader3:

At gæsterne så senere få et video sammenklip fra hele dagen, hvor baggrundsmusikken er "You raise me up" med Josh Groban, er selvfølgelig bestemt heller ikke dårligt! :bearhug:

Og faktisk får gæsterne også i deres "dagen derpå" gave et bryllupssoundtrack hvor sangen også optræder - -HAHA- der er vist ingen tvivl om hvor vilde vi er med den sang!!!!! :)

Og forresten så er "You raise me up" også VIRKELIG SMUK med Celtic Women - New Journey :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Barbara,

jeg har lige fundet den sang du nævnte - jeg kendte den ikke før nu.... Har fundet den på Youtube og derefter downloadet den.... nøøøøj hvor er den smuk og hvor siger den LIGE DET jeg gerne vil sige til min kommende mand.

Jeg har haft en dialog i gang på mail med min kvindelige solist om hvilken sang, hun skulle synge og jeg har netop mailet til hende, at det skal være den. Den står på hendes liste over sange, så det bliver forhåbentlig ikke noget problem.

Har tårerne løbende ned af kinderne mens jeg skriver - det er ikke så tit at en sang gør så stort indtryk, men den her gik lige i hjertet.

Godt valg.

Knus

Connie

Må man spørge hvem det er. Jeg kunne nemlig rigtig godt tænke mig at overraske min tilkommende i kirken :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Barbara,

jeg har lige fundet den sang du nævnte - jeg kendte den ikke før nu.... Har fundet den på Youtube og derefter downloadet den.... nøøøøj hvor er den smuk og hvor siger den LIGE DET jeg gerne vil sige til min kommende mand.

Jeg har haft en dialog i gang på mail med min kvindelige solist om hvilken sang, hun skulle synge og jeg har netop mailet til hende, at det skal være den. Den står på hendes liste over sange, så det bliver forhåbentlig ikke noget problem.

Har tårerne løbende ned af kinderne mens jeg skriver - det er ikke så tit at en sang gør så stort indtryk, men den her gik lige i hjertet.

Godt valg.

Knus

Connie

Må man spørge hvem det er. Jeg kunne nemlig rigtig godt tænke mig at overraske min tilkommende i kirken :-)

Selvfølgelig må du spørge :-)

Hun hedder Ulla og hendes homepage er www.bryllupssanger.dk

Vi har haft en smadder god dialog - og jeg glæder mig vildt til at opleve hende i kirken.

God fornøjelse.

KH

Connie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi skal give 1000 kr for at få vores sang sunget i kirken til vores bryllup. Pudsigt nok er vores sang også "You raise me up" :griner:-

Vi har så valgt at det skal være a capella udgaven, fordi det er teksten som skal være i fokus den dag :thumbsupsmileyanim:

At gæsterne så senere få et video sammenklip fra hele dagen, hvor baggrundsmusikken er "You raise me up" med Josh Groban, er selvfølgelig bestemt heller ikke dårligt! :heart:

Og faktisk får gæsterne også i deres "dagen derpå" gave et bryllupssoundtrack hvor sangen også optræder - :blush: der er vist ingen tvivl om hvor vilde vi er med den sang!!!!! :denmarkflag:

Og forresten så er "You raise me up" også VIRKELIG SMUK med Celtic Women - New Journey :cheerleader3:

Hvor sød en tanke med bryllupssoundtracket. :blush:

Jeg har nu lavet en aftale med en sangerinde fra Aalborg. Det kommer til at koste mig 2500 kr, men det er ok, for hun skal køre langt, og så tager hun akkompagnement med. Forhåbentlig en pianist hvis der er plads i vores lille kirke (venter på svar fra præsten.)

Det bliver fantastisk. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg skal give kr. 1395,- + 200,- i transport. Det synes jeg er en helt fair pris.....

Men hun bor i Sorø (på Sjælland), så Østjylland er nok ikke der hun har flest optrædener.....

Håber du finder en solist.

KH

Connie

Hej - hvem er denne sanger og er det en der kan bookes???? jeg søger med lys og lygte en sanger til den 5.9.09 helst en mandlig operasanger, men det er ikke lykkedes. Nu må jeg vist gå på kompromis og ønsker bare en god sanger.... Skal bruges ved Køge egnen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også skaffet en solist til at synge You raise me up for min kommende mand... han kommer til at hyle :cheerleader3: - og også mig!!!

Lige nu sidder jeg og arbejder med talen til ham, hvor jeg gerne vil inddrage den sang - er der nogen der ligger inde med en dansk oversættelse af sangen??? Ville være træls, hvis jeg oversat den til noget forkert.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

KH Sep.brud

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Oversættelse- Du løfter mig- you raise Me Up)

sunget af stig Rossen på hans juleplade.... :cheerleader3:

Når jeg er trist, - og alting føles værre

og store sorger tynger sindet ned

så venter jeg i stilhed på Dig Herre

- da kommer du med al din kærlighed

Du løfter mig til bjergets høje tinde

du løfter mig - din kraft er så enorm

det’ hos Dig, at jeg min trøst skal finde

hjælp mig at modstå fristelser og storm

Du skaber liv og lys og megen glæde

selv når mit hjerte slår så bange slag

jeg bliver stærk, hver gang du er til stede

for du velsigner jo min dagligdag

Du bringer håb, når håbet ellers smuldrer

du gi’r mig livsmod - du er livets salt

og når jeg sidder højt på dine skuldre

så føler jeg, at jeg kan klare alt!

Det er din nåde, jeg så tit har mærket

og evighedens lys, det skimter jeg

det’ din frelse, som er skaberværket

- så tag imod min store tak til Dig

Ja, tag imod min store tak til Dig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal give kr. 1395,- + 200,- i transport. Det synes jeg er en helt fair pris.....

Men hun bor i Sorø (på Sjælland), så Østjylland er nok ikke der hun har flest optrædener.....

Håber du finder en solist.

KH

Connie

Er det en du kender eller har hørt synge før, skal bruge en til august 2010 og bor i Roskilde, så der er jo ikke langtfra hvor hun kommer fra???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi skal give 1000 kr for at få vores sang sunget i kirken til vores bryllup. Pudsigt nok er vores sang også "You raise me up" :cheerleader3:

Vi har så valgt at det skal være a capella udgaven, fordi det er teksten som skal være i fokus den dag :cheerleader3:

At gæsterne så senere få et video sammenklip fra hele dagen, hvor baggrundsmusikken er "You raise me up" med Josh Groban, er selvfølgelig bestemt heller ikke dårligt! :blush:

Og faktisk får gæsterne også i deres "dagen derpå" gave et bryllupssoundtrack hvor sangen også optræder - :cheerleader3: der er vist ingen tvivl om hvor vilde vi er med den sang!!!!! :denmarkflag:

Og forresten så er "You raise me up" også VIRKELIG SMUK med Celtic Women - New Journey :cheerleader3:

Hvad med jer, kender i hende/ham?? Eller hvor har i fundet frem til personen henne???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej!

Er på udkig efter en sangerinde der kan synge Josh Grobans "You raise me up" i kirken som en overraskelse til min kæreste til vores bryllup. Har netop fået svar på en forespørgsel hos en af annoncørerne herinde, og de skulle have 3500 + bro + benzin. :cheerleader3: Det var lige lidt mere end jeg havde regnet med....

Hvad siger de erfarne, hvad koster den slags, jeg ville have gættet på max 2000 kr. for en enkelt sang?

Hvis nogen kender én de vil anbefale der har tid og lyst til at synge i Østjylland d. 5 december (gerne med violin, fløjte el. guitar) hører jeg meget gerne om det. :cheerleader3:

På forhånd tak, Barbara

Vi blev gift d. 8. august i år og havde en sanger i kirken der sang netop den sang :cheerleader3:

Og det gjorde han intet mindre end helt fantastisk! Alle gæsterne har komplimenteret ham - han var helt suveræn! :cheerleader3:

Vi havde valgt at det skulle være a capella, men ved, at han også spiller guitar.

Vi gav 1000 kr. i alt :denmarkflag:

:blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej!

Er på udkig efter en sangerinde der kan synge Josh Grobans "You raise me up" i kirken som en overraskelse til min kæreste til vores bryllup. Har netop fået svar på en forespørgsel hos en af annoncørerne herinde, og de skulle have 3500 + bro + benzin. :cheerleader3: Det var lige lidt mere end jeg havde regnet med....

Hvad siger de erfarne, hvad koster den slags, jeg ville have gættet på max 2000 kr. for en enkelt sang?

Hvis nogen kender én de vil anbefale der har tid og lyst til at synge i Østjylland d. 5 december (gerne med violin, fløjte el. guitar) hører jeg meget gerne om det. :cheerleader3:

På forhånd tak, Barbara

Vi blev gift d. 8. august i år og havde en sanger i kirken der sang netop den sang :cheerleader3:

Og det gjorde han intet mindre end helt fantastisk! Alle gæsterne har komplimenteret ham - han var helt suveræn! :cheerleader3:

Vi havde valgt at det skulle være a capella, men ved, at han også spiller guitar.

Vi gav 1000 kr. i alt :cheerleader3:

Må man få at vide, hvem i havde til at synge?

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer