Guest septemberpar

Vielsesringe fra ebay.de

8 indlæg i dette emne

Hej

Vi har fundet nogle rigtig flotte ringe på ebay.dk af 14 karats guld og hvidguld med en lille diamant i dameringen. Pris euro 375. De passer lige med vores pengepung og smag, men vi er meget i tvilv om vi tør købe dem. Min kæreste er bange for vi køber katten i sækken, og vi ikke får det beskrivelsen siger.

Er der nogen der kan hjælpe, skal vi holde os fra det eller skal vi kaste os ud i det og købe vores ønskeringe?

Knus fra Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.. :-)

Nu har jeg efterhånden købt en del på ebay, og er endnu ikke blevet skuffet over noget af det. Hvis det var mig, ville jeg nok bare kaste mig ud i det, men det er jo osse mig.. :thanks: Men igen, det er jo op til jer, men hvis det er lige jeres smag, såååååååååååå.. :biggrin:

Forresten god dag at gifte jer på.. :cheerleader3:

:cheerleader3: Sabina

Redigeret af pigen20
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa.. :-)

Nu har jeg efterhånden købt en del på ebay, og er endnu ikke blevet skuffet over noget af det. Hvis det var mig, ville jeg nok bare kaste mig ud i det, men det er jo osse mig.. :thanks: Men igen, det er jo op til jer, men hvis det er lige jeres smag, såååååååååååå.. :biggrin:

Forresten god dag at gifte jer på.. :cheerleader3:

:cheerleader3: Sabina

Tak for dit svar Sabrina.

Det vi tænker på er om vi skal være bange for at det bare er belagt med guld og hvidguld, eller det er lige som ringe købt ved en guldsmed. Er der nogen der ved om de har samme standardskrav i tyskland som i danmark mht til ægthed, karat mm.

Knus fra Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa!

Vi har købt vores vielsesringe i 14 karat med 3 små diamanter i damering (hjerteform) på www.chianti.dk. De kan virkelig anbefales! Rabatten på dr1 anbefaler dem også. Vi valgte ringene, betalte, fik en prøvebox (skal bestilles før betaling) prøvede størrelser med prøveringe i prøveboxen. Så valgte vi endelige ringstørrelser og bestilte ringene.

De kom lynhurtigt og de passer perfekt!

I 14 karat koster de 4650 kr, men da Peter skulle have en str 71 (!) kostede de 300 mere, altså 4950.

Men der findes rigtig mange forskellige ringe derinde og i mange prisklasser.

Held og lykke med ringene!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi købte vores ringe fra den tyske ebay, og er rigtig godt tilfredse :cheerleader3:

Dog er vores ringe i tungsten med en guld legering, og de føles ægte nok.

Det eneste lille issue vi havde, var at de ikke tog imod paypal.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer