gæst1

Hjælp til steder at holde brylluppet i midtjylland

17 indlæg i dette emne

Hej.

Er helt ny herinde, da kæresten lige har friet for et par dage siden.

Vi er derfor på udkig efter et sted at holde brylluppet i nærheden af Herning i midtjylland. Det må gerne være i naturskønne omgivelser, men vi vil meget gerne have et sted, hvor man må have egne drikkevarer med (uden proppenge). Min søster har lige holdt bryllup i www.festhuset.dk og der var det på den måde, hvilket fungerede super og de sparede en del penge ved det.

Vi har været ude at kigge ved www.bjerrely.dk i dag, men det er muligvis optaget...

Er der nogen der kender til noget i denne stil eller andre gode selskabslokaler eller lignende i nærheden af Herning?

Der skal være plads til ca. 60 personer.

Håber at høre fra en masse af jer.

Mange hilsner fra Gitte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Er helt ny herinde, da kæresten lige har friet for et par dage siden.

Vi er derfor på udkig efter et sted at holde brylluppet i nærheden af Herning i midtjylland. Det må gerne være i naturskønne omgivelser, men vi vil meget gerne have et sted, hvor man må have egne drikkevarer med (uden proppenge). Min søster har lige holdt bryllup i www.festhuset.dk og der var det på den måde, hvilket fungerede super og de sparede en del penge ved det.

Vi har været ude at kigge ved www.bjerrely.dk i dag, men det er muligvis optaget...

Er der nogen der kender til noget i denne stil eller andre gode selskabslokaler eller lignende i nærheden af Herning?

Der skal være plads til ca. 60 personer.

Håber at høre fra en masse af jer.

Mange hilsner fra Gitte

altså det handler jo om et definationsspørgsmål, om hvor langt fra herning det må være, når du skriver i nærheden:-) men har du kigget efter steder i Silkeborg evt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja det er et definitionsspørgsmål :thumbsupsmileyanim: Men jeg tænkte +/- ½ time ca. Men bare det er det rette sted... Silkeborg er absolut en mulighed. Nogen idéer?

Mange hilsner fra Gitte

har ikke lige nogen ideer nu, men går lige i tænkeboks :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skarrildhus er et super smukt sted - vi var selv nede og kigge på det, da vi skulle finde et feststed. Men som jeg læser dit indlæg, er det ikke lige den type du er ude efter? Man må i hvert fald ikke selv have vin med (uden at betale proppenge), og du kommer ikke ret langt for under 1200 kroner per kuvert.

Hvad med logen inde i Herning, er det ikke noget med, at det kan lånes? Du får nok ikke lov selv at medbringe vin på restauranter, så er det måske mere gildesal/forsamlingshus, du skal gå efter..!

Redigeret af Louise.Eriksen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja skarrildhus og lignende bliver for dyrt selvom det absolut er smukt. Nej det er som sagt noget i stil www.festhuset.dk og www.bjerrely.dk men kan ikke rigtig finde noget... Så må det være et forsamlingshus som vi pynter til at blive smukt og romantisk... Nogen der har idéer og erfaringer til det? (Altså at smukkesere et forsamlingshus)

Mvh. Gitte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej....

jeg vil helt sikkert anbefale neder kærsholm, det er en gammel herregård fra 1500 hvor der er lavet festlokale i et anneks, der er plads til 70 personer, super smukt, syntes da at i skal tjekke deres hjemmeside. stedet ligger ved kjellerup mellem silkeborg og viborg jeg er ikke så god til det her computer fis, så kan ikke finde ud af at lægge et link ind hvor du bare kan trukke på og så er du der, men adressen er : www.nederkjaersholm.dk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej.... jeg ved faktisk ikke helt hvad det koster, har aldrig holdt noget der nede, men bor kun 3 km der fra så køre tit forbi og det er bare så smukt der nede, og der er muligheder for at bryllupsbillederne kan tages der nede, da der er så mange smukke steder, har en veninde som er nabo dertil, og hun siger at hvis der er dårligt vejr så kan man sagtens få taget nogle godt billeder indedøre. det jeg har hørt er at det koster 5000 med opdægning og oprydtning, men så skal man vist selv søre for mad og drikke, men så kan man jo også finde nogle gode drikkevare billigt nogle andre steder. lokalerne og omgivelserne er super smukke, men ring og hør på oplysninger hos dem, det har de da sikkert ikke noget imod.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Gitte.

Vi bor selv i Herning og har kigget på en del steder eftterhånden, vi er endt med at vælge Remisen i Brande. Vi synes det er super smukt og stilet. Man giver 5000 for at leje det og derudover proppenge. Det er det billigste vi har kunnet finde, som var noget andet end et forsamlingshus, men ellers er der jo masser af gode forsamlingshuse rundt omkring, og så kan man jo selv pynte op, købe drikkevarer og hyre et cateringfirma. Kan bare ikke lige komme på så mange forsamlingshuse lige nu, måske Sinding? Det er ganske ok og kun 15 km fra Herning. Men de fleste små byer har jo et forsamlingshus, så det skulle være til at finde. Nedre kjærsholm ser også rigtigt dejligt ud, det ville jeg også undersøge nærmere, hvis jeg var jer:-) God fornøjelse med at lede, du kommer sikkert til at bruge lang tid og mange tanker på at overveje alle muligheder;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der er meget arbejde ved at pynte et forsamlingshus og få det til at se ud som man gerne vil... Men det er dog en mulighed.

Remisen Brande ser også lækkert ud, men jeg er virkelig faldet for det Heidi Siggard taler om. Jeg ringede i dag, men de har ferie og kan derfor ikke se om det er ledigt. Så må vente med tålmodighed, selvom det er svært... Thi hi... Nu håber jeg virkelig det er ledigt...

Ved I om der er overnatningsmuligheder tæt på??? For ingen af os eller gæsterne kommer fra det område...

Kh Gitte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej.....

lige på stående fod kan jeg ikke lige komme på noget andet christoffer krape inde i kjellerup, men ved ikke hvor mange værelser de har, men mener faktisk også at der er campingmulighed i thorning, det var der for nogle år siden, jeg bor her jo og ligger ikke rigtig mærke til det, vi tager jo bare hjem :thumbsupsmileyanim: det skal så siges at stedet ligger mellem kjellerup og thorning, ca 1 km til thorning og 4 til kjellerup, men jeg kan da lige slå op i den lokale telefon og vende tilbage, men ellers er jeg sike på at de kan hjælpe jer der nede, med at forslå nogle steder, det er de nok vand til at blive spurgt om, men jeg har også flere gange set at der holdte campingvogne der nede, måske kan man få lov at sove der natten over.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej, så er jeg tilbage.... kunne ikke lige finde en teleonbog, men søgte lidt på nettet, jeg har fundet en lejerskole, hvor der er 70 sengepladser, fordelt på 2 hytter, jeg ved ikke hvad det vil koste at leje det. det er Kompedal Lejrskole, det drives af kjellerup kommune, men det kunne jo være at man kunne arranger en brunch dagen der på, men det er jo bare en ide, der er ifølge krak 11,7 kilometer der ud, men nu er det jo også på landet neder kjærsholm ligger og der er ca 1 km til nærmeste by det er thorning, men der er kun en lille by,og ca 4 til kjellerup men der er heller ikke det store, det er det bedste bud jeg kan komme med.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der er meget arbejde ved at pynte et forsamlingshus og få det til at se ud som man gerne vil... Men det er dog en mulighed.

Remisen Brande ser også lækkert ud, men jeg er virkelig faldet for det Heidi Siggard taler om. Jeg ringede i dag, men de har ferie og kan derfor ikke se om det er ledigt. Så må vente med tålmodighed, selvom det er svært... Thi hi... Nu håber jeg virkelig det er ledigt...

Ved I om der er overnatningsmuligheder tæt på??? For ingen af os eller gæsterne kommer fra det område...

Kh Gitte

Der er både hotel og vandrehjem i Brande.

www.hoteldalgas.dk

www.danhostel.dk/brande

/goodbyehansen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer