Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Forever

Strømper eller ej?

11 posts in this topic

Med kun 25 dage til dagen er der pludselig et par ting jeg er i tvivl om.... og derfor tyr jeg endnu engang til jeres råd og kommentarer.

Strømper? Jeg skal have sølvsandaler på - er det så ikke fjollet med strømper???

Strømpebånd - hvor langt oppe er det nu liiige det skal sidde??

Knus

Katja

0

Annonce ♥

Jeg skal have lukkede sko på, men har alligevel valgt at have leggins på :thumbsupsmileyanim: Jeg foretrækker nemlig når de går til lige under knæet :) Jeg regner med mit strømpebånd skal sidde lige over knæet :)

0

jeg have sandaler på, og ja jeg vil anbefalde at have strømper på, det er bare mere behagelig- både i skoen så de ikke nager, men også ved lårende når i sidder ned så længe som i gør.

0

Jeg skal også have sandaler på og jeg skal ikke have strømpebukser på, da det bliver varmt nok under den store kjole.

Jeg tager så lige og sprayér mig med en anti deodorant, mellem lårende så de ikke klæber sammen hele tiden. :thumbsupsmileyanim:

Mht. strømpebåndet, så tror jeg at det skal sidde lige over knæet, sådan ca. en 15-20 cm (lige på øjemål hi hi)

:)

0

Annonce ♥

Guuud! Hvis der er kun er 24 dage til du skal giftes så er jeg jo lige ved at være ved mål, OMG :)

Jeg skal ikke have strømper på... jeg har virkelig antiparti mod strømper og specielt under den store (og varme) kjole... tilgengæld køber jeg en masse par forfodssåler til skoene, på den måde kan jeg skifte ud løbende og få fornemmelsen af friske sko :thumbsupsmileyanim:

Strømpebåndet skal placeres præcis, hvor du vil. Bare husk; jo højere oppe, jo mere skal du løfte i kjolen :smoking:

:) Mie

0

jeg skulle ha haft strømper på...men valgte i sidste øjeblik at tage dem af og hvor er jeg glad for det....havde det så varmt med kjole og skørt på

0

Puha, så er der også kun 24 dage til vores bryllup - glæder mig, men synes tiden flyver ALT for hurtigt

Jeg regner med at skulle have strømper på (selvsiddende nylonstrømper).

Hvis jeg var dig vil jeg starte med et par strømper på, så kan du jo altid tage dem af, hvis de bliver ubehagelige eller for varme.

Man kan jo ikke tage et par strømper på, som man ikke har med, hvis man fortryder.

:thumbsupsmileyanim:

0

jeg skal giftes den 25 juli (uh det er jo snart) og jeg skal have selvsiddende strømper på. jeg vil hellere have dem på fra start og så tage dem af end at ville have dem på og så ikke har dem med.

skoen glider bare bedre på foden.

du kan få strømper uden søm som bare er flottere i en åben sandal.

og så er der vel ikke rigtig nogle der kan se dine sko hvis kjolen går til gulvet. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Guuud! Hvis der er kun er 24 dage til du skal giftes så er jeg jo lige ved at være ved mål, OMG :tunge:

Jeg skal ikke have strømper på... jeg har virkelig antiparti mod strømper og specielt under den store (og varme) kjole... tilgengæld køber jeg en masse par forfodssåler til skoene, på den måde kan jeg skifte ud løbende og få fornemmelsen af friske sko :thumbsupsmileyanim:

Strømpebåndet skal placeres præcis, hvor du vil. Bare husk; jo højere oppe, jo mere skal du løfte i kjolen :smoking:

:) Mie

Lige min tanke :)

0

:) Tusind tak for alle jeres svar :thumbsupsmileyanim::)

Katja

0

Puha, så er der også kun 24 dage til vores bryllup - glæder mig, men synes tiden flyver ALT for hurtigt

Jeg regner med at skulle have strømper på (selvsiddende nylonstrømper).

Hvis jeg var dig vil jeg starte med et par strømper på, så kan du jo altid tage dem af, hvis de bliver ubehagelige eller for varme.

Man kan jo ikke tage et par strømper på, som man ikke har med, hvis man fortryder. :cheerleader3:

Jeg gjorde det lige omvendt, selvsiddende med i tasken, sprayede med anti perspirant mellem lårene så de ikke svedte så meget og smurte sådan noget på der skulle mindske gnidningsmodstanden, der hvor skoene muligvis kunne komme til at gnave. Og det gik super, havde det varmt nok uden strømper, ikke røde sviende lår efter 12 timer, og ikke skyggen af vabler eller lign. Havde godt nok professionelle dansesko på som er super behagelige og ikke er nødvendige at gå til (købt på ebay til 220 kr incl forsendelse. Se min tråd evt.).

Edited by darling75
0