FrkK

Frk K. og Wonderkæreste siger JA!

163 posts in this topic

I gør det virkelig svært for en sukker-holiker at holde sige på sin ellers meget stramme afvænning... Hmmm... Må hellers gå ud og tage mig en smoothie inden jeg overfalder det marcipan der ligger i køleskabet....

0

Annonce ♥

Resultatet!

Wonderkæreste mener at jeg ikke må pine ham sådan og at jeg skal lære at lægge sure bær i sukker først - jeg derimod er solgt! Lidt IMBC eller fondant oven på, og så er jeg sikker på at vi er i hus. Så status er nu at der ligger 10 cupcakes i fryseren og glæder sig til de skal spises om 2 mdr!

1. hele fadet med skønne kager

2. i closeup!

post-36088-1248633691.jpg

post-36088-1248633709.jpg

0

Annonce ♥

Du piiiiiiiiiiner mig!!!!!! Fra nu af er din, ligesom Lines tråd også :ban:

Undskyld!!! Ny mission - at finde no sugar low fat nærmest sunde kager som du også kan være med på! (det ville også gøre underværker her i hytten faktisk, alt for mange kager, alt for lidt salat!)

Og så lige :pokey::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: fordi du hænger i en sukkerafvending - du er SÅ sej!

0

Du piiiiiiiiiiner mig!!!!!! Fra nu af er din, ligesom Lines tråd også :ban:

Undskyld!!! Ny mission - at finde no sugar low fat nærmest sunde kager som du også kan være med på! (det ville også gøre underværker her i hytten faktisk, alt for mange kager, alt for lidt salat!)

Og så lige :pokey::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: fordi du hænger i en sukkerafvending - du er SÅ sej!

Sunde kager ville være helt fantastisk!!!

Min sukker detox holder også hårdt... Men jeg NÆGTER at være "hvalen i den hvide kjole" til vores bryllup. Så nu skal der ske noget... !!!

0

Annonce ♥

Wuhu - grønne farver på tjeklisten herhjemme!

I dag har vi fået afleveret prøvelsesattest samt navneændrings formularer i kirken, og kordegnen mente ikke der var noget problem med at få lavet navneændring, selv om vi skal have et beskyttet slægtsnavn!

Elsker når jeg kan stregne noget ud og være helt sikker på at jeg ikke skal bekymre mig om det længere!

0

Wuhu - grønne farver på tjeklisten herhjemme!

I dag har vi fået afleveret prøvelsesattest samt navneændrings formularer i kirken, og kordegnen mente ikke der var noget problem med at få lavet navneændring, selv om vi skal have et beskyttet slægtsnavn!

Elsker når jeg kan stregne noget ud og være helt sikker på at jeg ikke skal bekymre mig om det længere!

Hvor dejligt!!!

:pokey::cheerleader3::cheerleader3:

0

Vi er i den grad begavet med fantastiske mennesker i vores omgangskreds!

Vi kan nu krydse fotograf af på listen, og det for en kuverts pris!

Wonderkæreste har en veninde fra hans kollegietid, der kan sådan noget med billeder - og hun vil gerne komme og være den der tager billeder for os, hele dagen, og alt hun skal have er en plads ved et bord og mad og drikke... jeg er så taknemlig.

Så det var endnu et grønt hak, på min alen lange liste over ting vi skal nå.

I morgen står den på afhentning af ringe... denne gang i rigtig størrelse til wonderkæreste!

0

Annonce ♥

Status på det hele:

Ringene:

Ringene hentet! Hurra de er så fine

Kagerne:

De første 30 cupcakes ligger trygt og godt i fryseren og venter på at få selskab af de 170 andre der skal bages.

Det bliver taget i portioner af 10 af gangen, så er projektet lidt mere til at gå til.

Derudover skal der også produceres en omgang kransekagebidder og en bryllupskage, sidst nævnte skal bages i samarbejde med en god veninde, som jeg skal finde tid til at mødes med i næste uge.

Kjolen:

Kjolefitting igen i dag, forhåbentlig er vi ved at være til vejs ende med lærredsmodellen, så der snart skal købes lækkert lækkert stof.

Katrine:

Er snottet, og stresset, og sløj - håber virkeligt at det aftager NU, men ved jo godt at det er fordi jeg ikke er sød ved min krop, at den tager denne form for hævn.

Edited by FrkK
0

Flere grønne tjekliste punkter - hvor jeg dog elsker dem!

Har fået lavet aftale med præsten, der kommer hjem til os d. 1. september, hvor vi skal tale hele ceremonien, salmer og deslige igennem - det bliver så dejligt at finde ud af hvad der kan lade sig gøre.

Jeg vil jo f.eks. meget gerne gå ind til Ave Maria i stedet for Here Comes the Bride.

Næste punkt er at vi skal finde et sted at leje runde borde, uden det koster en bondegård, og så skal vi have fundet ud af noget med dekorationer af bordene.

Tænk at vi snart er tæt på kun 50 dage tilbage.

Snot status er at det stadig vælter ud af kraniet på mig, men at jeg selvfølgeligt vader på job hver morgen og balancerer arbejde, snot og bryllupsplanlægning på een og samme tid. Heldigvis skal vi til Falster lørdag, hvor jeg ved at jeg kan sove længe søndag (og det bliver der brug for, skal til fællestræning med en anden klub lørdag eftermiddag, og jeg er sikker på at jeg ender med rigeligt med smerte og mærker)

0

Annonce ♥

Kan man få allergipiller mod bryllupsallergi?

Nu tager jeg måske fat på noget meget anti-zilla... men jeg er den eneste der får bryllupsallergi?

Alle steder jeg færdes for tiden, skal folk tale om brylluppet, høre til planlægningen, komme med ideer og input - og jeg har bare mest af alt lyst til at sætte et stort skilt op med skriften "Bryllupsfri zone".

Jeg tror det er fordi man lever i tyll og tornerose drømme lige for tiden, og alt på hjemmefronten også er bryllup, budget og balancering af planer.

Så jeg kunne bare godt bruge et break fra brylluppet og have lov til at være voksen på en anden måde end bryllupskoordinator måden.

Lige for tiden er dråberne i det evigt overfyldte bærger de kvindelige familiemedlemmer - der allesammen lægger planer i ren kærlighed, men glemmer at tjekke op på om vi havde planlagt noget andet.

Lad os tage listen, så jeg får det skrevet ud af mit system:

Min mor og svigermor, der mente de skulle stå for kagen, og blev lidt skuffet da de fik at vide at det skulle de ikke.

Min mor og søster, der i et ubevogtet øjeblik besluttede at de skulle pynte kirken, og så fortalte Wonderkæreste det, mens jeg var ude af hørevidde.

Min svigermor, der af wonderkæreste havde fået at vide at hun gerne måtte lave en stor skål hønsesalat til buffetten, men ikke den (i deres familie) traditionelle mandarinrand, men alligevel i weekenden fangede mig i et enligt øjeblik, for at høre om hun ikke alligevel skulle lave mandarinrand.

Det er simpelthen værre end børn, der får nej hos far og så går til mor...

Og jeg er jo helt bevidst om at de gør det af deres gode smukke hjerter, som jeg elsker så meget, men det gør bare det hele endnu mere energi krævende, at man ud over at skulle styre sine egne projekter, også skal nedskyde og koorrigere andres, så det kommer til at forløbe nogenlunde smidigt på dagen.

Åh luft, det var rart - undskyld den manglende struktur... jeg har kvindefnidder og bryllupsallergi.

0

Jeg er ikke selv kommet dertil endnu, snarere tværtimod ;) Men jeg kan godt forestille mig, at det kan komme på et tidspunkt. Der er vel ikke rigtig en løsning på det, andet end at sige kærligt men bestemt fra! Fortælle at det stresser dig, og så bede om, at de bakker en smule tilbage og lader dig komme til dem, hvis du har behov. Det er selvfølgelig meget nemmere sagt end gjort!

:thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg er "ked af det" Katrine, men jeg får altså de mest pragtfulde billeder i Hollywood-film-stil når du fortæller smiley_stum.gif:thumbsupsmileyanim:

Men bortset fra det, så forstår jeg dig FULDT UD! Det er alle de næres egne indebrændte zilla-drømme der kommer piblende ud under huden! Håber du finder nogle steder at restituere - så du kan holde stand! *kram* :balloons:

0

Hvor er I skønne!!! Tak!

Heldigvis er udstyret med en Wonderkæreste, og sådan nogle kan også blive meget træt af de voksne.

Vi har besluttet at elske dem og grine stille af dem, når de går amok med deres planer, heldigvis er vi begge to de mindste børn - så helt ærligt, vi ved godt vi vinder til sidst ;)

I øvrigt er jeg smadret, fysisk, har knaldende ondt i ryggen, ser et par ekstra stjerner for mit syn, har lidt ondt i nakken og skulderen... behøver jeg at sige at jeg har været til den bedste træning ever - er sikker på at alt kan fixes med to timers skubben til mænd man ikke skal giftes med og som man gerne må råbe af!!! Football burde være sidestillet med terapi!

0

Oldie min kære, du siger bare til, så tager Tante K dig med til en runde afreageren på drenge der, let's face it, skriver meget senere årstal på sygesikringen end os! (jeg er en af de ældste på holdet - er faktisk afsindig gammel hvis man tænker på at det er min rookie season og jeg er kvinde...)

0