FrkK

Frk K. og Wonderkæreste siger JA!

163 posts in this topic

Hvor kan jeg bare godt kende det!!!!! - altså det med mødre!!!!

Der har også været en del indblanden fra min mor og fars side - synes det har været RIGTIG TRÆLS nogen gange - og andre gange, så er det jo SUPER FANTASTISK at de gider deltage i planlægningen......

Tror bare det er sådan - måske specielt mellem mor & datter (for ikke at nævne svigermor - svigerdatter) :thumbsupsmileyanim:

Knus

0

Annonce ♥

Lige som jeg er aller tættest på at kvæle min mor med en orange sofahynde, gør hun bare ting der er SÅ meget min mor...

I går, efter jeg var blevet præsenteret for de runde duge, som jeg afleverede i firkantet stand, og hendes andre nye ideer, plus et læs af bøger, jeg jo lige kunne tage med hjem - flår hun en smykkeæske op af lommen.

I den ligger hvad jeg vil kalde en tidlig bryllupsgave - min mormors guld halskæde og armbånd.

Armbåndet er gået i stykker i låsen, så det ville hun lige få lavet, men hun synes jeg skulle have det nu, hvor vi var så tæt på brylluppet.

Var jo ved at tude, mig der er så forbandet standhaftig og nægter at blive revet med i en lyserød sky...

0

Tusind tak Lena, hvor er de fine!!! Det vil jeg lige vende med wonderkæreste.

Og nu, mens jeg venter - ja, jeg skal på PA i dag, simpel matematik og det faktum at min mor for en halv time siden sparkede mig ud af mit barndomshjem, plus at wonderkæreste blev kidnappet kl. 8 i morges, gør at jeg nu ved at det er min tur... er spændt og skræmt - kan min indre kontrolfreak klare sådan en dag???

Men, altså, mens vi venter.

Troede jeg skulle hente Grøffes (det sønnike) jakkesæt i dag på posten... der blev jeg snydt - til trods for email med forvisninger om at jakkesæt var på lager, og ville blive afsendt, er det nu i efterlevering. Der er 3 uger til den store dag, jeg har ikke rigtigt tid til "efterlevering" lige nu. Kom vidst til at sende småsur mail til butik... ups, mine fingre gled! For ud over manglede jakkesæt, kom indkøbte sko i 2 str for stor... suk og gru... afventer nu svar på mail *indsæt selv Katrine, der sidder og trommer med fingrene i bordet, på den der afventende måde"

Nå, må hellere lige få pakket de sidste småting til dagen, så jeg er klar når jeg bliver hentet...

0

Annonce ♥

Opdatering, opdatering!!!

Crap - jeg har forsømt dette sted for længe - og lige som med at barbere ben, så betaler det sig squette at lade stå til! Så opdateringer på bordet.

Sidst jeg slap jer smukke kvinder, var der noget med en PA undervejs - og den kom.

Og hands down, jeg har for lidt tillid til mine veninder, et faktum der nu står lysende klart og er blevet ændret på.

Jeg blev afhentet kl. 13.30 af venindes far, fik en hel halv time til at pakke, come on... jeg kan pakke på 5 minutter (mest af alt fordi jeg havde gjort en taske klar da Wonderkæreste var blevet hentet kl. 8.00 af alle drengene).

Allerede da vi satte os ned i bilen tænkte jeg instinktivt "vi skal i Kongelunden"... måske var det noget med at min venindes far havde printet kort ud, og hvad ved jeg, han er ellers normalt en fantastisk stifinder!

Og vi skulle i Kongelunden... og da jeg ankom, stod der skønne veninder klar til at bare give mig en fantastisk dag.

Jeg troede faktisk vi skulle spille paintball - og jeg undrede mig... for i planlægningskomiteen var to af de veninder, der hårdest har fordømt min beslutning om at spille football sæsonen færdig, også selv om sidste kamp lå 14 dage før brylluppet, m. risiko for brækkede dele og bidder - så om jeg kunne begribe hvorfor de så havde besluttet at vi skulle ind og skyde hinanden og få rigtigt mange blå mærker... det hang jo slet ikke sammen.

Og det hang ikke sammen!

I stedet skulle vi spille 45 mins human fussball - altså menneske bordfodbold.

Hvis de sætter sådan noget op i det lokale fitnesscenter, kommer jeg forbi hver dag!

Jeg troede simpelthen ikke på at der var gået 45 min, da vi blev hevet ud igen... det føltes som 15.

Dødstallet efter fussball: 1 stk instruktør, der var meget træt af at hente nye bolde til os når vi sparkede dem ud, og 1 flaske asti

Efterfølgende tullede vi ned og tog bussen ind mod byen igen - og det begyndte stille og roligt at smådryppe med regn.

Næste stop på turen var kanal rundfart, som var oppe til debat, da det blæste op.

Men seje tøser er ikke sådan at kue, så vi hoppede ombord i en rundfart, og endte med at sidde bagved en flok gutter, der skulle til landskamp.

De startede med at være meget kække, men da vor Herre ligesom åbende for alle sluserne, var det som om deres drengede charme blev vasket væk.

Dødstallet efter kanalrundfart: To paraplyer og 4 flasker Asti...

Nu var så på tide at får varmen igen - så vi tog hjem til en af pigerne, hvor der blev disket op med rigelige mængder lækker lækker mad.

Mens der hele tiden var sådan en stemning af at der skulle ske noget mere.

Og lad mig her slå fast, jeg havde fra dag 1 frabedt mig stripper - jeg kan overhovedet ikke se det frække i det, jeg er ikke til muskelmænd m. babyolie og faux politi uniform... det gør bare intet for mig, ud over måske at give mig kvalme.

I stedet blev jeg præsenteret for en tissemandskage... og Dildoparty. Jups vi snakker tupperware party bare med legetøj til lagnerne.

Grænseoverskridende, især da jeg i et øjebliks klarhed opfangede at den mand min svigerinde sad og snakkede om, faktisk var min storebror. Det tog lige 2 min at komme væk fra den tanke igen.

Men det var sjovt, især da folk lige havde fået sundet sig, og begyndte at slippe hæmningerne en lille smule.

Havde jeg nogensinde selv fundet på det, nej, nok ikke, men er jeg glad for at pigerne gjorde det, ja, det er jeg.

Dødstal efter dildoparty: en masse grænser, fordomme og personlige overbevisninger

Derefter blev det til almindelig hygge og omkring kl. 00.30 ringede min veninde efter sin far, der hentede mig og min søster, svigerinde og veninde og bragte os sikkert hjem igen, og derefter tog han tilbage til byen for at hente wonderkæreste m. venindens kæreste og vi var begge to hjemme og sad i sofaen og smilede kl. 01.15. Skønt - især fordi jeg skulle op næste dag og spille kamp - troede jeg.

Desværre havde kanalrundfarten i regnvejr sat skub i min forkølelse, så i stedet lå jeg under en varm dyne og nød dagen fra sofaen.

0

Annonce ♥

Uh, det lyder som en fantastisk dag/aften/nat og hvor fortæller du det skønt! :thumbsupsmileyanim:

Tak tak! Og ja, det var fantastisk, især fordi tøserne virkeligt havde lyttet til hvad jeg ville og ikke ville have! Fantastiske veninder!

Uhh det lyder som en god og hyggelig PA

Den var faktisk lige i skabet!!!

Hvor lyder det bare til at være en dejlig PA. Det kan være jeg lige tilfældigvis skulle vise din fortælling som inspiration til mine veninder som inspiration :thumbsupsmileyanim:

Snedigt!!! Meget meget snedigt!

Jeg vil fortælle planlæggerne at den er faldet i SÅ god jord, at den nu bliver distribueret til andre komiteer som inspirationskilde!

0

Annonce ♥

Hihi jeg eeelsker simpelt hen din måde at fortælle på, jeg kan jo ikke lade være med at grine :grin2:

Det lyder jo som om at du havde en skøøn dag og ikke mindst nogle skønne veninder :thumbsupsmileyanim:

9 dage tilbage..., har du styr på det??

0

Hihi jeg eeelsker simpelt hen din måde at fortælle på, jeg kan jo ikke lade være med at grine :grin2:

Det lyder jo som om at du havde en skøøn dag og ikke mindst nogle skønne veninder :thumbsupsmileyanim:

9 dage tilbage..., har du styr på det??

præcis!!! :thumbsupsmileyanim:

0

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRRRHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!! Sådan en PA vil jeg også ha!!!!!!!!! Kan SÅ godt følge dig mht Stripper Fabian i uniform og bodyglitter. Ew ew ew! Men human fussball har jeg hørt om før og det lyder rigtig sjovt. Mig os ha!

Hvad sker der med sønnens tøj?? Sker der overhovedet NOGET?? Skal jeg også sende dem en mail? Hva hva hva??? ;) Kan blive en rigtig :cheerleader3: på dine vegne... Må jeg ikke nooook??? :thumbsupsmileyanim: Nej, nu er jeg sød :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Uden quotes - undskyld de damer, men overblikket er squette hvad det har været.

Juniors tøj:

Tjek, mødte op i butik i lørdags og fik afleveret overskydende jakkesæt og fik udleveret manglende hvid skjorte - så ingen nøgne børn til brylluppet - i hvert fald ikke af min avl!

Wonderkærestes tøj:

Altså, han mangler at købe en hvid skjorte og en t-shirt... men jeg gider ikke blande mig længere, eller minde ham om det! Han er en stor dreng, og jeg er ikke hans mor.

Frk. K.s tøj:

Hænger hos syersken, der er indlagt på hospitalet, men jeg har sms kontakt til hendes mand og hun forventes hjemme midt på ugen. Så ingen panik eller ondt i maven, bare håb om at hun bliver rask igen snart! Kjolen skal jeg nok få, det bekymrer jeg mig ikke rigtigt om

Samtale med præsten:

Gik fantastisk, er ikke umuligt at jeg får lov at gå ind til Ave Maria - må huske at stoppe et par kleenex op i ærmerne. Salmerne blev godkendt og der er styr på det hele.

Blev faktisk helt nyforelsket af at sidde og høre wonderkæreste fortælle om hvorfor han ville giftes med mig.

Papirarbejde:

Bordkort - tjek

Kirkehæfter, i produktion p.t. på korrektur stadiet, hvorfor fandt jeg på at vi godt kunne lave alting selv????

Indkøb:

Mangler vi, og her mener jeg alt det med servietter, plastservice til receptionen osv osv osv.

Frk. K helt for sig selv:

Har ikke panik på, har stress.

Ville ønske jeg havde taget hele ugen her op til fri, i stedet for fra på onsdag.

Har masser af ting jeg burde ordne og slet ikke fokus til at sidde her på jobbet!

Er stadig lidt småsnottet, har ondt i ryggen efter en noget hård tackling i en kamp d. 13. og mangler en del timers søvn, for at blive menneske. Overvejer i den grad at snige mig til en ekstra fridag i morgen, så jeg kan komme oven på igen igen

Er også nået til en fornuftig erkendelse - hvis ikke vi har planlagt det nu, har det ikke været vigtigt!

Andre mangler:

At dobbelttjekke alle bookinger

At få panik anfald og blive urimeligt krævende på alle måder

At lave kørelister og tvinge kæreste til at forholde sig til sine opgaver.

Hvordan har I andre det?????

Tænk jer, jeg skal giftes på lørdag, med Wonderkæreste, hvor heldig må man lige være?

0

- Og så synes jeg faktisk, du skal nuppe den fridag i morgen, hvis du har muligheden for det!

Den plan røg så lige - Sjæfen har smidt et møde ind i kalenderen, som jeg SKAL være med til - plus at vognen med opgaver vidst væltede foran mit bord.

0

Annonce ♥

Uden quotes - undskyld de damer, men overblikket er squette hvad det har været.

Juniors tøj:

Tjek, mødte op i butik i lørdags og fik afleveret overskydende jakkesæt og fik udleveret manglende hvid skjorte - så ingen nøgne børn til brylluppet - i hvert fald ikke af min avl!

Wonderkærestes tøj:

Altså, han mangler at købe en hvid skjorte og en t-shirt... men jeg gider ikke blande mig længere, eller minde ham om det! Han er en stor dreng, og jeg er ikke hans mor.

Frk. K.s tøj:

Hænger hos syersken, der er indlagt på hospitalet, men jeg har sms kontakt til hendes mand og hun forventes hjemme midt på ugen. Så ingen panik eller ondt i maven, bare håb om at hun bliver rask igen snart! Kjolen skal jeg nok få, det bekymrer jeg mig ikke rigtigt om

Samtale med præsten:

Gik fantastisk, er ikke umuligt at jeg får lov at gå ind til Ave Maria - må huske at stoppe et par kleenex op i ærmerne. Salmerne blev godkendt og der er styr på det hele.

Blev faktisk helt nyforelsket af at sidde og høre wonderkæreste fortælle om hvorfor han ville giftes med mig.

Papirarbejde:

Bordkort - tjek

Kirkehæfter, i produktion p.t. på korrektur stadiet, hvorfor fandt jeg på at vi godt kunne lave alting selv????

Indkøb:

Mangler vi, og her mener jeg alt det med servietter, plastservice til receptionen osv osv osv.

Frk. K helt for sig selv:

Har ikke panik på, har stress.

Ville ønske jeg havde taget hele ugen her op til fri, i stedet for fra på onsdag.

Har masser af ting jeg burde ordne og slet ikke fokus til at sidde her på jobbet!

Er stadig lidt småsnottet, har ondt i ryggen efter en noget hård tackling i en kamp d. 13. og mangler en del timers søvn, for at blive menneske. Overvejer i den grad at snige mig til en ekstra fridag i morgen, så jeg kan komme oven på igen igen

Er også nået til en fornuftig erkendelse - hvis ikke vi har planlagt det nu, har det ikke været vigtigt! Glimrende pointe!

Andre mangler:

At dobbelttjekke alle bookinger

At få panik anfald og blive urimeligt krævende på alle måder Så kom dog i gang!!!!!!!!!!!!!!

At lave kørelister og tvinge kæreste til at forholde sig til sine opgaver.

Hvordan har I andre det?????

Tænk jer, jeg skal giftes på lørdag, med Wonderkæreste, hvor heldig må man lige være? Dén bemærkning tangerer rent blær, synes jeg ;)

Og jeg er jo så heldig at have fri på lørdag, så hvilken kirke var det lige du sagde..? ;) Så kunne jeg jo prøve at manøvrere gemalen og karaten i dén retning... ;)

0

Og jeg er jo så heldig at have fri på lørdag, så hvilken kirke var det lige du sagde..? ;) Så kunne jeg jo prøve at manøvrere gemalen og karaten i dén retning... ;)

Haraldskirken, i Søborg :thumbsupsmileyanim: kl. 13.30 :bearhug:

Og det kunne da være lidt hygsomt synes jeg!!!!!

0

Det synes jeg nemlig også ;)

0

Det synes jeg nemlig også ;)

Hvis nu I kommer, så kom hen til mig og forklar hvem det lige er I er ikk... det der lede overskud jeg p.t. stråler af, vil helt sikkert være taget på tur til Bora Bora når vi når lørdag - og så vil jeg være en lille forvirret høne!

0

Hej Katrine

Et STORT ønske til dig om en uovertruffen dag på lørdag, her før jeg forlader "den synkende skude" ;)

Jeg synes det er så hyggeligt, at den tråd du lavede "af ego grunde" er blevet så fin og at du er blevet et afholdt medlem af zilla-minisamfundet, - because your worth it :bearhug:

TILLYKKE med på lørdag :thumbsupsmileyanim:

0