FrkK

Frk K. og Wonderkæreste siger JA!

163 posts in this topic

Hej Katrine

Et STORT ønske til dig om en uovertruffen dag på lørdag, her før jeg forlader "den synkende skude" ;)

Jeg synes det er så hyggeligt, at den tråd du lavede "af ego grunde" er blevet så fin og at du er blevet et afholdt medlem af zilla-minisamfundet, - because your worth it :bearhug:

TILLYKKE med på lørdag :thumbsupsmileyanim:

Kære Oldie...

Jeg kommer til at savne dig!

Tusind tak for de søde ord - lige hvad en Katrine kunne bruge midt i kagebagning og køkkenpersonalemøde.

Holder dig i mine tanker stærke kvinde og sender gode tanker!

Knus og krams og TAK.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

I skal være så velkomne! Kunne være så hyggeligt med lidt BK stjernestøv på dagen!

Ellers er alt semi vel her - forstået sådan at jeg har raget en god omgang halsbetændelse til mig og nu er proppet fuld af piller, der gerne skulle få mig nogenlunde taleklar til lørdag.

Vi er lige kommet hjem fra vild indkøbstur til Metro, og lige om lidt skal vi op og hente nøgler til selskabslokalerne, som vi overtager i morgen kl. 9.00 og så skal vi ind og hente kjolen!!!! Jeg glæder mig sådan til at få den på een sidste gang inden lørdag - men I får ingen billeder før efter vielsen ;)

Resten af dagen kommer til at så i print og bage tegn, vi skal have de sidste kager på plads, vi skal have printet bordplaner og menukort m.v.

Men jeg føler vi er godt med... jeg håber vi er godt med i hvert fald!

Skal nok prøve at opdatere jer så godt som muligt frem til lørdag.

0

Ihhh - Katrine, du skriver bare så dejligt!

Jeg håber, at I får en fabelagtig dag på lørdag - og selvfølgelig gør I det!!!

Og mon ikke du har styr på det? Men alligevel kommer man til at fare forvirret rundt!

Jeg glæder mig til at se billeder!

Knus :thumbsupsmileyanim:

P.S. Tak for lidt kagerådgivning over PM!

0

:thumbsupsmileyanim: KJOLEN ER LANDET!!!! :bearhug:

Jeg elsker den - siger Finn nej, gifter jeg mig squ med kjolen!

Det er også meget nemmere faktisk, den vil nok aldrig spørge hvor popkornene er ;)

Lige nu hænger den i mine forældres soveværelse, og min far, der trods sin københavnske barndom og opvæskt mest af alt minder om en sindig nordjyde, brugte et helt minut på at sige "nej hvor er den flot!"

Det bliver et kærlighedsforhold hele dagen, mig og kjolen, kan godt ske at jeg er udstyret som en flodhest, men tøser, flodheste har aldrig været flottere end når denne her flodhest træder ind i kirken!

Og nej - I får stadig ingen billeder - de kommer altså først når jeg har sagt ja, og festet, med mindre der er nogle BK'ere der slår vejen forbi og ikke kan vente ;)

Jeg har også, sådan lige i sidste sekund, fået styr på øreringe! Hurra for 50% på Pilgrim, det så'n lidt frækt når man er i shoppemode og ikke har milliarder på kontoen.

Og nu skal jeg ud og bage, mere kage... kan snart min cupcake opskrift i søvne...

Mere update følger!

0

JUBIIIII!!!!! Kjole!!!

Synes måske godt du kunne have have taget et billede bare af kjolen, så vi bare kunne se farverne på den??? FY zilla!

Stemmer helt klart for, at der skal nogen til globryllup og tage billeder. Jeg kan desværre ikke, da det er liiiiidt for langt væk.

0

Annonce ♥

JUBIIIII!!!!! Kjole!!!

Synes måske godt du kunne have have taget et billede bare af kjolen, så vi bare kunne se farverne på den??? FY zilla!

Stemmer helt klart for, at der skal nogen til globryllup og tage billeder. Jeg kan desværre ikke, da det er liiiiidt for langt væk.

Det maaaaaaaij - den slemme ziiiillaaaaa (skal helst læses på "Det mig, Andrea") ;P

Du bliver en deeeejlig flodhest SUK

Tak - jeg glæder mig altså til at vise verden at stor pige kjoler også kan være fantastiske! Og her mener jeg ikke på "ARGH - jeg er en str 48, derfor er jeg en hval" måden, men på rigtig stor pige, gården og gaden, måden :D

Fortryder ikke et sekund at jeg forlod brudekjole butikkerne uden kjole og stak direkte til fantastisk syerske.

Vil det sige, at jeg må ta billeder og lægge ind..? ;)

Hell yeah du må! Ingen aner hvornår jeg får fundet mig selv længe nok til at oploade noget som helst i næste uge, så det ville kun gøre mig glad :thumbsupsmileyanim:

Og så er det i morgen - fniser fjoget når jeg skriver det.

Wonderkæreste er ude for at printe de sidste papir ting, jeg skal lige til at lege tornado rundt i huset, så der er bare lidt pænt når vi får overnattende gæster og så er det ellers afsted til selskabslokale og pynte cupcakes, football kage osv osv.

Og jeg er helt kool... kan godt se der er meget vi skal nå, men jeg har virkeligt slet ikke pres på. Elsker mine lister, er sikker på at det er dem der har reddet mig.

Jeg skriver igen i aften, når vi er landet derhjemme og det bare er mig og veninden og noget neglelak

0

Annonce ♥

Fik lige nogle vise ord på min facebook jeg må dele med jer.

En rolig brud er rolig, fordi hun ved hun har truffet den rette beslutning!

Det er da vidst ord at leve efter!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er det idag Wonderkæreste bliver HrK og FrkK bliver fru Wonderkæreste :)

Kæmpe stort tillykke til jer begge to. Jeg håber jeres dag bliver alt I har drømt om og meget mere til.

Glæder mig til Tinas billeder så vi kan se den smukkeste flodhest nogensinde

:)-HAHA- -HAHA- :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::shopping:

0