Sign in to follow this  
Followers 0
Guest LineJ

Når man taler om bryllupper der gik galt...

9 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg havde nok valgt at blive skilt med det samme.

0

Jeg tror nu, at jeg ville have svært ved at tilgive mig selv, idet jeg efter al sandsynlighed havde valgt en forkert mand.

Og pyh.... hvor ville jeg være flov, når jeg skulle se min egen familie og venner i øjnene efterfølgende - for slet ikke at tænke på alt den energi og de penge der var brugt på et bryllup med en sådan jubel-idiot.

Nøj.... hvor er det synd for den brud.

/goodbyehansen

0

Sikke en pinlig klovn - uden dog at kende historien bag slagsmålet

0

Annonce ♥

- Det kunne jo være, at gommens far havde forsøgt ét eller andet 'usømmeligt' med bruden... bare en tanke :cheerleader3:

0

- Det kunne jo være, at gommens far havde forsøgt ét eller andet 'usømmeligt' med bruden... bare en tanke :cheerleader3:

Ja så er det jo en lidt anden sag, men burde de så ikke bare have smidt gommens far væk fra festen.

0

jeg ved skisme ikke, hvad jeg ville gøre i den situation. Mon ikke faren har gjort eller sagt noget utilgiveligt, siden gommen gik sådan amok.

Men jeg tænker også sikke pineligt for gommen, og sikke en masse undskyldninger han skal komme med både til bruden, hendes familie, hans familie og til alle vennerne

0

Ja så er det jo en lidt anden sag, men burde de så ikke bare have smidt gommens far væk fra festen.

Jo, du har helt ret, men hvis det nu var gommen, der var dén, der var mest amok, da politiet ankom, er det 'naturligvis' ham, der bliver taget med. Men det er bare en tankeleg - jeg kender overhovedet ikke omstændighederne :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Og hvis han nu ER typen, der gerne deler lidt ørefigner ud, så ved fruen vel også hvilken slags mand hun gifter sig med ;)

Men hvorom alting er, så har jeg det som regel rigtig svært ved halve historier ;)

0