Sign in to follow this  
Followers 0
viccifrej

vores polterabend lør 18/7

1 post in this topic

Jaaaaa så blev vi poltret i dejlig regnvejr.

Nogen kan måske huske at jeg blev lidt nedtrykt over vejret i sidste uge, men det gik faktisk hen og blev en sjov ting :-)

Kl 8 ringede det på døren. Vi havde godt sjusset os frem til tidspunktet så vi var klar til at åbne. Udenfor stod team Freja og team Kim i matchende t-shirts :-) Vi fik besked på at tage gode sko på og så blev vi ført ned til en ventende bil på parkeringspladsen. Vi fik sikkerhedstrøjer på og bind for øjnene og så kørte vi afsted i ca. 10 min. Da vi kommer ud af bilen bliver vi ført ind i en elevator og så kører den ellers op op op i 4 min!!! da vi kommer ud og op af en stige får vi bindene af og der stod vi så på toppen af danmark i en af pylonerne på storebæltsbroen :-) Det var stort! bagefter var vi også en tur i bunden af broen.

Tilbage i lejligheden er morgenmaden klar og vi spiser og drikker sjusser. ved 10 tiden skal vi igen afsted. De fører os ned til en masse festlige cykler med balloner og guialander på og så cykler vi i samlet flok ned til genbrugsbutikken hvor vi får dejligt smukt tøj på :-) Vi skal også sminke hinanden.. skønt syn!

Herefter cykler vi videre ned i byen hvor vi spiller twister i gågaden i silende regn. Jeg sælger kys og opgaver for en 5'er. Kl. 13 skilles vores veje. mænderne tog ud til en mand og smeder ting i jern og vi piger tog på vørtshus og spillede billard og hørte dodo's. Vi var også en tur i en lille park hvor vi hørte blues og gjorde mig til grin :-)

Da musikken stoppede cyklede vi hen til en vens hus og her grillede i og havde vandkamp med de ca. 300 vandballoner der lå klar :-)

kl 21 havde jeg slem hovedpine og vi måtte sige farvel i et gruppekram.

Dagen oversteg langt vores forventninger og vi vil grine af minderne for altid :-)

0

Annonce ♥