Sign in to follow this  
Followers 0
Camillasc

Perlebesætninger og bare arme

8 posts in this topic

Min kjole er med en masse perler på overdelen også i området under armene og nu er jeg blevet i tvivl om det kommer til at kradse/kløe/rive. Hvad siger jeres erfaringer og hvad kan man gøre, en ny kjole er ikke n mulighed - elsker den

post-33080-1248215129.jpg

0

Annonce ♥

Min kjole er med en masse perler på overdelen også i området under armene og nu er jeg blevet i tvivl om det kommer til at kradse/kløe/rive. Hvad siger jeres erfaringer og hvad kan man gøre, en ny kjole er ikke n mulighed - elsker den

post-33080-1248215129.jpg

neeej, ikke ny kjole-den er da "fabulous!

har desværre ikke selv prøvet m perler under armene.

knus Sanne :cheerleader3::cheerleader3::bearhug:

0

Super skøn kjole, den er da helt fantastisk :cheerleader3:

Min kjole har små perler på brystet som også går ind under armehulen, dem har skrædderen lovet at tage af, da hendes erfaring er at huden ofte bliver irreteret og rød af at de sidder der og kradser lidt.

0

Annonce ♥

Super skøn kjole, den er da helt fantastisk :cheerleader3:

Min kjole har små perler på brystet som også går ind under armehulen, dem har skrædderen lovet at tage af, da hendes erfaring er at huden ofte bliver irreteret og rød af at de sidder der og kradser lidt.

det er også lidt min frygt, men de kanikke tages af her for hele overdele inkl. ryggen og et stykke ned áf nederdelen er perler, de har dog ikke generet mig til nogen af mine 4 prøvninger hvorimod blonder på brudekjoler har generet mig efter 5 sek.

Måske jeg bare skal tænke mon ikke det går og ellers lide for skønheden

0

Smuk kjole! WOW!

Jeg vil også sige, at hvis du ingenting har mærket ved prøvningen gør du det nok heller ikke på selve dagen.

Jeg prøvede en kjole med perler under armene og der drillede huden allerede ved turen ud til spejlet, så glæd du dig bare over din fantastiske kjole og din kommende bryllupsdag :cheerleader3:

:cheerleader3: Mie

0

Annonce ♥