Sign in to follow this  
Followers 0
kolom

hjælp mig

4 posts in this topic

Hejsa

jeg skal være med til at arrangere en ploterabende på Fyn (i og Omkring Odense..) Sagen er den at jeg lige nu er helt blank! Tænker at det mest af alt bare skal være en rigtig hyggelig dag for os alle. Hun er ikke så meget for højder og det må under ingen omstændigeder være kinky eller halvlumert.. Det må meget gerne være noget, som vi alle deltager i og ikke koster en formue- nemt ikke? Nå, men jeg håber I er nogen, som har nogle ideer.

0

Annonce ♥

en dansetime

en sangtime

bowling

muddermasker

Lær at tegne en nøgen mand. (det gjorde vi ved mit, med en kunstner og en nøgenmodel foran os)

-----

Kan ikke lige komme på mere lige pt.

Edited by happy
0

Hej,

jeg kommr selv fra Odense, og til min polterabend var jeg ude at ride, skyde med bue/pil og spille kæmpebordfodbold.

I Blommenslyst ligger der en fodbold-golf bane. Det ser rigtig sjovt ud på deres hjemmeside. Man kan også spille alm./mini golf. Man kan fægte.

Det er meget inspiration at hente på www.polterabend.dk eller www.polterabend.nu.

Håber du finder på noget.

Hilsen

Jette

0

har lige været med til at arrangere polterabend for en veninde og vi lavede følgende:

megabordfodbold

chokoladekursus i Smagens Hus i Nørregade

Picnic i Eventyrhaven (der dog rykkede indenfor, da det blev regnvejr)

Pedicure for bruden

andre ting vi har haft oppe at vende har blandt andet været:

mavedans

tai chi

riverdance

linedance

- man kan jo også lave nogle aktiviteter selv, som ikke koster noget, men som tit er lige så sjove - så som quizzer, konkurrencer og lignende

0

Annonce ♥