Sign in to follow this  
Followers 0
MilenaR

Kirkehæfter?

8 posts in this topic

Hej alle,

er der nogle der har lavet kirkehæfter som vil vise mig hvordan de ser ud? og hvad i har skrevet i dem? Er meget i tvivl om hvordan de skal være og vi skal have lavet dem færdig på onsdag så har ikke så mange dage til at finde ud af det.

Knus

0

Annonce ♥

Hej Milena,

Vores kirkehæfter er helt traditionelle i A5 størrelse lavet i Publisher. Jeg har ikke lige et billede og kan ikke uploade filen hertil, men hvis du interesseret kan jeg sende dig filen så kan du selv se og evt. arbejde med den hvis du kan bruge den. Teksten til salmerne er fundet på www.dendanskesalmebogonline.dk og så simpelthen klippet og kopiet :pokey:

Mvh.

Katja

Edited by Forever
0

Annonce ♥

Mine kan ses i min tråd. Der er et link i indexet på side 1.

Er hvor er de bare fine :cheerleader3::cheerleader3:

Hvordan har du lavet dem, og hvor har du fået de søde lommeletter fra?

Ih mange tak, er osse meget stolt af dem. Omslaget er alm sort karton foldet på den lange led. Inderpapireret er igen alm cremefarvet papir hvorpå vi har printet dagens progrma og salmerne som vi har fundet på nettet(onlinesalmebog). Den side har jeg så syet fast, simpelthen fordi jeg ikke synes tape ser særlig pænt ud. Og de skønne servietter har ejg købt her (siden kan osse fåes på engelsk) :cheerleader3::pokey:

0

Annonce ♥