TanjaT

Skiftetøj?

18 indlæg i dette emne

Hej Zillaer

Jeg sad forleden og kom til at tænke på, at en brudekjole måske ikke er det mest praktiske tøj at feste i hele natten, når der skal danses og rockes løs - i hvert fald hvis det er det helt store skrud.

Så nu ville jeg lige høre jer, om I har tænkt jer at have skiftetøj med til efter brudevalsen, eller om I beholde brudekjolen på hele natten? Jeg kan jo se, at de fleste tager skiftesko med, men hvad med kjolen?

Mange hilsner fra Tanja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

_jeg planlægger at have kjolen på hele festen. Men måske tager jeg et sæt tøj med hvis uheldet skulle være ude og jeg taber en hel steg ned over mig selv eller noget :pokey:

Var til en fest, hvor bruden skiftede til bukser senere, det var mere hende, men lidt synd egentlig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg blev gift den 27. juni - og elskede at have min kjole på hele aftenen - natten :pokey:

Jeg følte mig bare så smuk i den kjole - så ville absolut ikke tage den af, før jeg skulle i seng.

Jeg synes ikke det var noget problem at danse i kjolen - mit slæb kunne bindes op.

Men kjolen er MEGET beskidt nu - helt sort i kanten.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg blev gift den 27. juni - og elskede at have min kjole på hele aftenen - natten :thumbsupsmileyanim:

Jeg følte mig bare så smuk i den kjole - så ville absolut ikke tage den af, før jeg skulle i seng.

Jeg synes ikke det var noget problem at danse i kjolen - mit slæb kunne bindes op.

Men kjolen er MEGET beskidt nu - helt sort i kanten.

:ditto: kan ikke sige det bedre selv (bortset fra datoen) :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af darling75
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hmm.. i vores tilfælde er det ikke mig der for brug for skifte tøj men gommen... har sagt god for at han, hvis han har uniform på i kirken og på fotolocationen så gerne må skifte men dette er mest fordi at han ellers skal gå men en sabel i siden hele aftenen hvilket godt kan give problemer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil helt klart beholde min kjole på hele aftenen, da jeg jo ikke kan bruge den igen så den skal bare nydes hele dagen/aften/natten og evt morgenen :thumbsupsmileyanim: Måske får jeg aldrig lejlighed til at ha så stor en festkjole på igen ....Hi Hi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk lige indkøbt en kjole nummer to til senere på dagen. Den er kort, lige under knæet og super behagelig at have på....ved ikke om det blir nødvendigt. Men den er rar at have i baghånden (og så var der jo lige en lejlighed til at købe en kjole :thumbsupsmileyanim: )

Sætter da lige et billede ind...man må vel flashe hvor man kan :thumbsupsmileyanim:

post-25803-1248810860.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg satser på at have min kjole på hele natten. Men da brylluppet skal holdes i Spanien tager jeg skiftetøj med for en sikkerheds skyld. Gider ikke dø af et hedeslag til mit eget bryllup. :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal bruge den igen til vores efterfølgende fest herhjemme så jeg håber da at renseriet kan få den ren nede i bunden igen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg satser på at have min kjole på hele natten. Men da brylluppet skal holdes i Spanien tager jeg skiftetøj med for en sikkerheds skyld. Gider ikke dø af et hedeslag til mit eget bryllup. :iloveyou:

Jeg skal bruge den igen til vores efterfølgende fest herhjemme så jeg håber da at renseriet kan få den ren nede i bunden igen :iloveyou:

Min kjole var meget beskidt i bunden, men efter en tur på renseriet er der absolut INTET at se mere, så er da sikker på, at den nok skal blive fint ren igen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer