Guest Vivian Schmücker

Mormor albuer og hormon/stress bumser

6 indlæg i dette emne

Som overskriften lyder er min krop meget god ved mig for tiden! NOT!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg har rynkede og mørke albuer og min hud spasser totalt af efter at jeg er holdt op med at tage mine p-piller...

Jeg startede med at anvende Basiron i ansigtet og det har også hjulpet, men syntes egentlig bare at det får porerne til at lukke sammen, selvom der er noget i dem (begyndende bumser o.lign) og så er min hud blevet vanvittig olieret af det!

så hjælp Zillaer!! giv mig nogle gode pointers.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm.... mht albuerne ville jeg første forsøge en skrubbecreme. herefter en halv citron "på" hver albue og herefter en lækker fugtgivende bodylotion. Kan ikke huske hvad det er citronen gør - men det er jo helt "naturligt", så den kan jo ihvert fald ikke skade....

Mht ansigtet - beklager meget, men tror kun der er en læsning: tilbage på p-pillen.....Tja hvis du har smidt dem fordi du vil være gravid, ja så er det jo lidt svært. Men jeg måtte efter mange (7år !!!) erkende, at den eneste løsning på mine hudproblemer er p-pillen. Og tro mig - jeg har betalt 1000nder af kroner på både behandlinger, medicin og dyre cremer......

Håber andre kloge, erfarne zillaer kan bidrage med noget mere konstruktivt.

KH

Connie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen jeg kan måske bidrage med et middel til huden. Jeg havde nogle seriøse hormon forstyrrelser for nogle år siden og det gav altså en hud der ville gøre en bebumset teenager dreng mareridt :thumbsupsmileyanim:

Jeg fik af min læge en recept på en creme der hed skinoren... Ved ikke om det stadig findes, men snak med din læge, der er jo ingen grund til at være grim, når man kan være skøn og midlerne er bestemt derude!

Citronerne på albuerne er et genialt råd, det virker! Men tjek om du sidder ved lakerede bordplader med bare albuer for der er den største synder til mormor albuer:-)

:thumbsupsmileyanim: Mie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jamen jeg kan måske bidrage med et middel til huden. Jeg havde nogle seriøse hormon forstyrrelser for nogle år siden og det gav altså en hud der ville gøre en bebumset teenager dreng mareridt :thumbsupsmileyanim:

Jeg fik af min læge en recept på en creme der hed skinoren... Ved ikke om det stadig findes, men snak med din læge, der er jo ingen grund til at være grim, når man kan være skøn og midlerne er bestemt derude!

Citronerne på albuerne er et genialt råd, det virker! Men tjek om du sidder ved lakerede bordplader med bare albuer for der er den største synder til mormor albuer:-)

:thumbsupsmileyanim: Mie

Jeg har helt samme problem med mine albuer. Jeg bruger creme hver aften, men synes ikke rigtig det hjælper farven. Jeg sidder netop ved en lakeret bordplade på arbejde, så det er måske derfor.

Jeg vil prøve citronerne!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De piller man kan få mod acne er for det første voldsomt dyre og for det andet meget hårde ved alt din hud. Har 2 veninder der har været på dem og det udtørre hele din hud også dine læber som revner stort... Men ja på lang sigt hjalp det dem begge, men de var ikke kønne mens de tog pillerne.

Og hvis du prøver at blive gravid så ved jeg slet ikke om du må tage så stærke piller? Men det ved din læge jo så..... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer