Sign in to follow this  
Followers 0
Kristina B.

Nylonstrømper?

13 posts in this topic

Jeg har hele tiden forestillet mig at jeg ikke skulle have nylonstrømper på, men nu nævnte min mor at hun da aldrig havde oplevet at en brud ikke havde det på. Mit spørgsmål er så - hvor mange af jer skal have nylonstrømper på?

0

Annonce ♥

Jeg regner med at skal have nylonstrømper på. Jeg har købt nogle hudfarvede som skal bruges sammen med min hofteholder

Hvis det viser sig at være alt for varmt så dropper jeg dem.

0

Jeg havde et par meget tynde selvsiddende nylonstrømper på, det var nu primært for at mine sko ikke skulle genere jeg er meget dårlig til det med bare fødder i sko får altid vabler når mine fødder hæver op, ligemeget hvor godt skoene er gået til, og det undgik jeg ved strømperne!

0

Jeg skal ikke have strømper på.

Jeg ved godt, at der en gammel (Emma Gad) tradition der siger, at man aldrig går til bryllup uden strømper, men det gør jeg altså..

:thumbsupsmileyanim:

Knus Cillemor

0

Annonce ♥

Jeg regner også med at tage et par tynde hudfarvet nylonstrømper på. Også mest på grund af skoene...

0

Jeg havde et par tynde selvsiddende på. De var cremefarvede...

0

Jeg havde købt to par tynde selvsiddende nylonstrømper i en lys brun neutral farve, men det var så varmt den dag, så med anti-perspirant spray/roll-on mellem lårene, for at undgå røde inderlår, og strømperne i tasken i nødstilfælde gik det mod kirken, og strømperne lå stadig ubrugte og i original emballage i tasken næste morgen.

EDIT: havde hverken røde inderlår, eller så meget som antydningen af vabler dagen efter og det efter 12 timer + uden strømper, men havde også købt et par lækre bløde latin dansesko som jeg havde på.

Edited by darling75
0

Jeg skal have selvsiddende på i farven ivory. Både fordi jeg har hørt ,at det er rarest i forhold til tylskørtet jeg skal have på under kjolen (så det ikke kradser på benene), og fordi jeg håber, at det gør at skoene ikke laver vabler.

0

Annonce ♥

Jeg kunne da forestille mig at jeg ville købe nogle lækre selvsiddende

nylonstrømper... Men nu skal vi også giftes sidst i november :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg havde heller ikke troet, at jeg skulle have strømper på, men blev rådet til det af både min mor og der hvor jeg købte undertøj - primært i forhold til skoene. Jeg har så købt nogle ultra tynde hud-farvede nylonstrømper. Og jeg kan egentlig godt se det i forhold til skørtet, for det kunne da nok egentlig godt også komme til at kradse lidt. Det største problem mht. strømperne bliver nok når vi begynder at snakke om toiletbesøg... :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg har bestilt 2 slags selvsiddende strømper - mest pga skoene, men også fordi de er pæne :thumbsupsmileyanim:

0

jeg skal ikke have nogen på, jeg hader at have sådan noget på, de går altid istykker, de er besværlige når man skal på det lille hus så det gider jeg ikke have på den dag

0

Annonce ♥

Jeg tager ikke nylonstrømper på. Jeg skal have sandaler på og det synes jeg ikke hænger sammen med strømper. Derudover er jeg sikker på, at det bliver alt for varmt til strømper. Og jeg får dem også bare ødelagt.

0